Događaji

Turistička zajednica Grada Zadra

Branko Ganzulić: Zadar treba biti grad događanja cijele godine

Branko Ganzulić: Zadar treba biti grad događanja cijele godine

Moramo što prije napraviti ozbiljan iskorak prema Anconi

O turističkoj strategiji i tome kako ubuduće prezentirati Zadar u svijetu porazgovarali smo s  Brankom Ganzulićem,  predsjednikom Turističke zajednice Grada Zadra.

National Geographic Zadar je proglasio gradom romantike. Možemo se osjećati ponosno, s obzirom na sve kriterije koje ovaj ugledni časopis uvažavaju. Iz dana u dan, kroz različite sfere, potvrđuje se kako je Zadar poseban grad, i kao takav, svoje potencijale trebao bi još bolje osvijestiti i predstaviti se u svojoj specifičnosti.

Zadar ima atribute koji su iznadprosječni, uvjeren je Branko Ganzulić, predsjednik Turističke zajednice Grada Zadra. ''Često nismo dovoljno samosvjesni. Bez obzira na loše poteze ili realizacije, činjenica je da imamo stvari s kojima se možemo zaista ponositi. Zadrani su tijekom stoljeća stvorili jedno nasljeđe, kao iskaz ljubavi prema svome gradu. Za Zlato i srebro Zadra koje se naziva malim Louvreom zaslužni su naši sugrađani, zatim Sveti Donat, Svetu Stošiju, parkove, pa sve do danas, do modernih znamenitosti poput Morskih orgulja i Pozdrava suncu'', kazao nam jer Ganzulić.

Događanja kroz cijelu godinu

Ljepota, toplina, emocije - to su elementi potencijala koji će Turistička zajednica Grada Zadra u svom budućem turističkom marketingu pokušati iskoristiti, te nastaviti s predstavljanjem Zadra kao ''grada događaja''.

''Prije 20 godina Zadar je bio grad obiteljskog turizma. To smo željeli promijeniti. Naša je priča sada drugačija, što potvrđuju brojna priznanja, poput proglašenja Zadra destinacijom kulture. Nastojat ćemo i dalje raditi na toj slici našeg grada, grada u kojem se uvijek nešto događa'', kaže Ganzulić, te dodaje kako se svakako treba što više raditi na organizaciji događanja i van turističke sezone, te tako upisati Zadar u gradove koje cijelu godinu nude različite atrakcije.

Upravo priznanje National Geographica bilo je presudno i u dilemio o tome koja će velika glazbena zvijezda ovo ljeto nastupiti u Zadru. Za sad Turistička zajednica Grada Zadra ne želi otkriti o kome se radi, ali najavljuje pravi romantični spektakl

Prezentacija u Anconi

Turistička zajednica Grada Zadra svjesna je da se lijepe stvari ne odvijaju same od sebe. Ganzulić naglašava kako se ne trebamo uspoređivati s primjerice, Dubrovnikom, već se planirano i sadržajno truditi biti prisutni u svijetu.

''Svi aspekti Zadra - gospodarstveni, turistički, kulturni, moraju biti puno više prisutni kod naših najbližih susjeda. Zaboravljamo da su to destinacije koje su s nama višestruko povezane. Razmišljamo o tome da aktiviramo veze sa svim našim gradovima-prijateljima. Želimo osvježiti kontakte i prezentirati se, te iz toga izvući korist na obostrano zadovoljstvo.''

Govoreći o sljedećim koracima u turističkom oživljavanju, Ganzulić ističe kako je došao trenutak da se ''udruže svi potencijali''.

''Pozivam Grad Zadar, Zadarsku županiju, Gospodarsku komoru, Obrtničku komoru, Udruženje obrtnika, koji su naši dragi suradnici i prijatelji, sve zainteresirane tvrtke koje se bave proizvodnjom koja bi mogla naći interesente u Anconi, Sveučilište, kulturne institucije. Moramo što prije održati jedan sastanak i razviti ozbiljan iskorak prema Anconi, kao najbližoj, prezentiramo zadarsku regiju i njezine potencijale.''

Jedan takav iskorak prema povijesno i geografsko bliskom području zasigurno će imati odjeka, a iz njega se može razviti vrlo dobar posao.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.