turistički sajmovi
Hrvatska turistička zajednica nastupa na sajmu FESPO i Slovakiatour
Nastup i prezentacija hrvatske turističke ponude na švicarskom tržitu iznimno je važna za turizam
Hrvatska turistička zajednica nastupit će na sajmu FESPO koji se održava od 26. do 29. siječnja u Zürichu te na sajmu ITF Slovakiatours koji se u istom terminu održava u Bratislavi. Uz Hrvatsku turističku zajednicu kao glavnog izlagača, na sajmu FESPO će svoju ponudu predstaviti pet suizlagača (Dental centar Radović, Cresanka - hotel Kimen Cres, Udruženje malih obiteljskih hotela i pansiona, Hotel Villa Dvor, CroaticumGmbg), dok će na sajmu u Bratislavi suizlagati Makarska Rivijera (TZ Splitsko-dalmatinske županije) te CampStraško.
Važnost nastupa i prezentacije hrvatske turističke ponude na švicarskom tržištu naglasio je direktor Predstavništva HTZ-a za Austriju i Švicarsku Ranko Vlatković koji će biti prisutan na sajmu FESPO. Kako je rekao direktor Vlatković, u prošloj je godini sa švicarskog tržišta ostvareno oko 240 tisuća dolazaka i više od milijun dolazaka što predstavlja dvoznamenkaste poraste. „Švicarski turisti su, na nacionalnoj razini prema udjelu u ukupno ostvarenim noćenjima, zastupljeni sa 1,22 posto. Naše procjene ukazuju da taj udio može biti i veći te Švicarska za nas predstavlja tržište s velikim potencijalom. Upravo ćemo se zbog toga tijekom sajma FESPO susresti s brojnim partnerima i turoperatorima kao što su TUI, Novasol i Croaticum koji potvrđuju velik interes za hrvatskim destinacijama na švicarskom tržištu“, zaključio je dirketor Vlatković.
Slovakiatours pak predstavlja najveći sajam turizma u Slovačkoj koji se već tradicionalno održava u prostorijama izložbenog i kongresnog centra Incheba EXPO u Bratislavi. Direktorica Predstavništva HTZ-a u Slovačkoj Nora Henterova naglašava kako sajam u Bratislavi pruža jedinstvenu priliku za susret s predstavnicima turističkih agencija iz cijele Slovačke, kao i sa brojnim novinarima najvažnijihslovačkih medija. „Na sajmu Slovakiatours ćemo dodatno približiti hrvatsku turističku ponudu na slovačkom tržištu. Očekujemo dobar odaziv i velik interes s obzirom da je naša ponuda među slovačkim turistima jedna od najtraženijih“, poručila je direktorica Heneterova. Podsjećamo kako je tijekom 2016. godine, prema podacima sustava eVisitor i eCrew, sa slovačkog tržišta ostvareno 411 tisuća dolazaka i 2,8 milijuna noćenja. Prema podacima Državnog zavoda za statistiku, sa slovačkog su tržišta tijekom prvih 11 mjeseci prošle godine ostvareni porasti u dolascima i noćenjima za 2 posto.
Vezane vijesti
-
Hrvatska turistička ponuda predstavlja se na štandu veličine 200 m2, na kojem je smješteno 16 suizlagača
-
U organizaciji Udruge Volim Vlašići, u nedjelju, 28. srpnja, na sportskom igralištu u Vlašićima uspješno je održan 7. Sajam otočnih proizvoda "Od Luna do Fortice".
-
Udruga za izvannastavne i izvanškolske aktivnosti CINAZ Vas poziva na sajam “Dan malih poduzetnika”, kojI će se održati u subotu, 23. ožujka 2024. od 10 do 13 sati na Narodnom trgu u Zadru.
-
Švicarski birači odlučit će na referendumu u nedjelju hoće li se poništiti uvođenje covid potvrde koja je trenutno potrebna za dokazivanje cijepljenja, oporavka ili negativnog testa.
Izdvojeno
-
Najavljujemo početnu konferenciju našeg projekta AllerShield“ – Jačanje prekograničnih rješenja za upravljanje alergenskim biljkama i povećanje klimatske otpornosti (HR-BA-ME00225)
-
O posljedicama donošenja odluke o načinu pružanja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na području Grada Zadra stiglo je i očitovanje gradonačelnika Branka Dukića:
-
Povodom nadolazećih blagdana Božića i Nove godine, a kako bi im obogatio blagdansko ozračje, ŠC Višnjik donirao je predivni dekorativni kamin Djeda Božićnjaka dječjem vrtiću Latica.
-
Za sudjelovanje nije potrebno prethodno znanja, a broj polaznika je ograničen, stoga požurite s prijavama!
Reci što misliš!