Događaji

Veliki dio pritužbi odnosi se na ovrhe

Slavonci se najviše žale na telefone, struju i plin

Slavonci se najviše žale na telefone, struju i plin

Na adresu udruge Potrošač u Osijeku u 2012. je stiglo 4.557 prigovora što je 1.171 više nego godinu ranije. "Ne samo da raste broj onih koji su oštećeni već su i pritužbe puno složenije", kaže predsjednica udruge Mira Brumerček Lukačević.

"Ovakav nagli skok tumačimo prvenstveno činjenicom da je ekonomska kriza i da su problemi koje naši sugrađani imaju vrlo veliki u toj nekakvoj borbi da zapravo opstanu", kaže Brumerček Lukačević.

Veliki dio pritužbi odnosi se na ovrhe.

"Građani su dovedeni u situaciju da iz različitih situacija ne mogu ispunjavati svoje obveze. Ono što nas smeta je što su troškovi ovršnog postupka nekoliko puta veći od samog duga. Smatramo da bi to netko trebao konačno riješiti jer je i ovako zaista teško spajati kraj s krajem", ističe Brumerček Lukačević.

U javnim uslugama po broju pritužbi prednjače telekomunikacijske usluge iako je, kaže Brumerček Lukačević, situacija na tom području sada nešto povoljnija.

"Ono što je još dobra stvar kod telekomunikacijskih usluga je to što su propisi vrlo dobri i što je zakonom propisana procedura prigovaranja prema kojoj korisnici usluga uspješno riješavaju svoje probleme ukoliko su u pravo. Jedino što je potrebno je malo strpljenja", izjavila je Brumerček Lukačević.

Od ostalih usluga na koje se građani žale su struja, vodoopskrba, te plin. Iza javnih usluga po broju pritužbi slijede trgovačke te financijske usluge.

Ovako veliki broj pritužbi je zabrinjavajući, kažu u udruzi Potrošač, ali je 'u drugu ruku' dobro da građani pokušavaju ostvariti svoja zakonska prava.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.