Događaji

Pravovremene pripreme

Hrvatska turistička zajednica počela pripremu sljedeće sezone

Hrvatska turistička zajednica počela pripremu sljedeće sezone

Iako je aktualna turistička sezona još u jeku, Hrvatska turistička zajednica započela je pripremu turističke 2014. godine, iz HTZ-a ističu kako su prvi put ovako rano definirani modeli udruženog oglašavanja s javnim i privatnim sektorom za iduću sezonu.

Hrvatska turistička zajednica je u pripremi sljedeće sezone definirala modele udruženog oglašavanja s javnim i privatnim turističkim sektorom. Sa željom pojednostavljenja procedura i unapređenja sustava smanjen je broj modela udruženog oglašavanja na 5 modela, u kojima se pojednostavljuje dokazna dokumentacija, te se prilikom raspodjele sredstava uvažava značaj pojedine županije mjeren brojem ostvarenih noćenja u 2012. godini.

"Sukladno strateškom marketinškom cilju HTZ-a, povećanje dolazaka u pred i posezoni, 70 posto sredstava će biti uloženo u aktivnosti za pred i posezonu, dok će se 30 posto odnositi na glavnu sezonu. Budući da je drugi strateški marketinški cilj HTZ-a povećanje broja dolazaka u kontinentalnoj Hrvatskoj, sredstva će se kontinuirano tijekom cijele godine raspoređivati u tu svrhu. Bitno je naglasiti da je Hrvatska turistička zajednica definirala nove poboljšane modele udruženog oglašavanja nakon provedenih konzultacija sa svim relevantnim nacionalnim strukovnim udrugama i sustavom turističkih zajednica te uzimanja u obzir njihovih prijedloga i primjedaba", kažu iz HTZ-a.

Direktorica Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić je izjavila: "Novi modeli su rezultat uloženog truda svih uključenih u njihovu izradu te je ovo prvi puta da se u pripremu sljedeće sezone kreće ovako rano. S obzirom da je ovogodišnji pristup njihovoj izradi potpuno nov, sveobuhvatan, te potpuno usklađen s našim ciljevima i zadaćama, s pravom očekujemo pozitivne koristi od novih poboljšanih i pojednostavljenih modela u 2014. godini".


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.