Pravovremene pripreme
Hrvatska turistička zajednica počela pripremu sljedeće sezone
Iako je aktualna turistička sezona još u jeku, Hrvatska turistička zajednica započela je pripremu turističke 2014. godine, iz HTZ-a ističu kako su prvi put ovako rano definirani modeli udruženog oglašavanja s javnim i privatnim sektorom za iduću sezonu.
Hrvatska turistička zajednica je u pripremi sljedeće sezone definirala modele udruženog oglašavanja s javnim i privatnim turističkim sektorom. Sa željom pojednostavljenja procedura i unapređenja sustava smanjen je broj modela udruženog oglašavanja na 5 modela, u kojima se pojednostavljuje dokazna dokumentacija, te se prilikom raspodjele sredstava uvažava značaj pojedine županije mjeren brojem ostvarenih noćenja u 2012. godini.
"Sukladno strateškom marketinškom cilju HTZ-a, povećanje dolazaka u pred i posezoni, 70 posto sredstava će biti uloženo u aktivnosti za pred i posezonu, dok će se 30 posto odnositi na glavnu sezonu. Budući da je drugi strateški marketinški cilj HTZ-a povećanje broja dolazaka u kontinentalnoj Hrvatskoj, sredstva će se kontinuirano tijekom cijele godine raspoređivati u tu svrhu. Bitno je naglasiti da je Hrvatska turistička zajednica definirala nove poboljšane modele udruženog oglašavanja nakon provedenih konzultacija sa svim relevantnim nacionalnim strukovnim udrugama i sustavom turističkih zajednica te uzimanja u obzir njihovih prijedloga i primjedaba", kažu iz HTZ-a.
Direktorica Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić je izjavila: "Novi modeli su rezultat uloženog truda svih uključenih u njihovu izradu te je ovo prvi puta da se u pripremu sljedeće sezone kreće ovako rano. S obzirom da je ovogodišnji pristup njihovoj izradi potpuno nov, sveobuhvatan, te potpuno usklađen s našim ciljevima i zadaćama, s pravom očekujemo pozitivne koristi od novih poboljšanih i pojednostavljenih modela u 2014. godini".
Vezane vijesti
-
Pobjeda naše nogometne reprezentacije i poraz Engleske još nam je u mislima. Dojmovi se ne sliježu, cijeli svijet priča o Hrvatskoj, ''malenoj'' ali vatrenoj sportskoj sili.
-
Treći nastavak kampanje „Epic Week in Croatia“ obuhvatio je nagradnu igru putem koje su potencijalni turisti preko web stranice kampanje mogli kreirati svoj idealan odmor i to preko 218 ponuđenih aktivnosti koje bi mogli doživjeti u Hrvatskoj.
-
Hrvatska turistička ponuda i ove se godine predstavlja na najvećem turističkom sajmu za široku publiku u Francuskoj „Salon mondial du tourisme“, koji se održava od 15. do 18. ožujka u Parizu.
-
Hrvatska turistička zajednica i ove godine predstavlja hrvatsku nautičku ponudu u sklopu Međunarodnog nautičkog sajma, koji se u Parizu održava od 2. do 10. prosinca. Riječ je o jednoj od najznačajnijih sajamskih nautičkih manifestacija u ovom dijelu Europe.
Izdvojeno
-
U petak 13. prosinca otvorene su prijave za Akademiju Raise the Bar, besplatni obrazovni program Coca-Cole HBC Adria, koji je namijenjen konobarima, baristima i barmenima s najmanje godinu dana radnog iskustva u ugostiteljstvu i turizmu.
-
Oni koji uspješno prođu natjecanje moći će se prijaviti na ograničene javne pozive za dodjelu bespovratnih sredstava namijenjenih investicijama te ostvariti pravo na najviše 25.000 eura po projektu
-
U sklopu cjelogodišnjeg programa obilježavanja 50. godišnjice kluba, KK Aleta Puntamika organizira još jedan događaj sportsko-humanitarnog karaktera.
-
HOROSKOP - Dnevni horoskop
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.