Događaji

"Zbog radova, a nigdje radnika"

Kolona ispred Svetog Roka dosegla 9,5 kilometara

Kolona ispred Svetog Roka dosegla 9,5 kilometara

Gužve su na cestama širom zemlje, a kolone su dosezale 9,5 kilometara. Razlog tome nije samo povećani broj vozila, već i radovi na cestama na kojima - nitko ne radi.

Kako javlja HAK, zbog radova na autocesti A1 kroz tunel Grič u smjeru Zagreba te kroz tunel Plasinu i na dijelu tunela Sveti Rok u smjeru Splita vozi se jednim trakom. Zbog gustog prometa na sjevernom ulazu u tunel Sveti Rok kolona je oko 18,30 sati bila duga oko šest kilometara. Kolona pred Svetim Rokom tijekom poslijepodneva je dosezala i 9,5 kilometara.

Povremeno je pojačan promet na autocesti A1 u smjeru unutrašnjosti. Na izlasku s autoceste u Lučkom nema dužih čekanja. Promet je pojačan i na autocesti A2 Zagreb-Macelj, na naplati Trakoščan, na izlazu s autoceste, gdje je kolona duga oko 1,5 kilometar pa se vozila povremeno zaustavljaju ispred tunela Frukov Krč.

Na zagrebačkoj obilaznici (A3) između čvorova Lučko i Buzin zbog radova na nadvožnjacima Botinec i Klara (od 21. +900 do 25. +300 kilometra) promet teče dvosmjerno, južnim kolnikom. Na riječkoj obilaznici zatvoreni su vozni i zaustavni traci na čvoru Rujevica u smjeru Rupe, vozi se pretjecajnim trakom uz ograničenje brzine od 60 kilometara na sat.

"Zasto pred vikend ne završe i oslobode prolaz da se može normalno voziti?"

Na gužvu i kolonu kod tunela Sveti Rok reagirala je i jedna Indexova čitateljica koja nam je javila da se kilometarska kolona stvara zbog radova koji se uopće ne odvijaju.

"Nevjerojatno. Možda i zadnja sunčana subota, gust promet na A1 u oba smjera, a kod Janjca i Svetog Roka kilometarske kolone. Razlog? Kažu radovi. Stali smo 5-6 kilometara prije Sv. Roka i trebalo nam je preko sat vremena da uđemo u tunel. Razlog? 300 metara prije ulaza u tunel počinje suženje, znakovi upozoravaju da se smanji brzina, obavijest o radovima. Nakon što se uđe u tunel, nakon cca 500 metara, nestaju čunjevi i normalno se vozi. Kakvi su to radovi gdje nema ni jednog radnika? Zašto pred vikend ne završe i oslobode prolaz da se može normalno voziti? Zato što, radili oni ili ne radili - plaća ide, korisnici plaćaju cestarinu u punoj cijeni bez obzira na to što su oštećeni. Ista stvar bila je i u suprotnom smjeru kod tunela Janjce", napisala nam je ogorčena čitateljica oko 15 sati.

Odgovor na upit koji smo poslali Hrvatskim autocestama o prometnom kolapsu zbog "radova bez radnika" do zaključenja teksta nije stigao.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.