"Zbog radova, a nigdje radnika"
Kolona ispred Svetog Roka dosegla 9,5 kilometara
Gužve su na cestama širom zemlje, a kolone su dosezale 9,5 kilometara. Razlog tome nije samo povećani broj vozila, već i radovi na cestama na kojima - nitko ne radi.
Kako javlja HAK, zbog radova na autocesti A1 kroz tunel Grič u smjeru Zagreba te kroz tunel Plasinu i na dijelu tunela Sveti Rok u smjeru Splita vozi se jednim trakom. Zbog gustog prometa na sjevernom ulazu u tunel Sveti Rok kolona je oko 18,30 sati bila duga oko šest kilometara. Kolona pred Svetim Rokom tijekom poslijepodneva je dosezala i 9,5 kilometara.
Povremeno je pojačan promet na autocesti A1 u smjeru unutrašnjosti. Na izlasku s autoceste u Lučkom nema dužih čekanja. Promet je pojačan i na autocesti A2 Zagreb-Macelj, na naplati Trakoščan, na izlazu s autoceste, gdje je kolona duga oko 1,5 kilometar pa se vozila povremeno zaustavljaju ispred tunela Frukov Krč.
Na zagrebačkoj obilaznici (A3) između čvorova Lučko i Buzin zbog radova na nadvožnjacima Botinec i Klara (od 21. +900 do 25. +300 kilometra) promet teče dvosmjerno, južnim kolnikom. Na riječkoj obilaznici zatvoreni su vozni i zaustavni traci na čvoru Rujevica u smjeru Rupe, vozi se pretjecajnim trakom uz ograničenje brzine od 60 kilometara na sat.
"Zasto pred vikend ne završe i oslobode prolaz da se može normalno voziti?"
Na gužvu i kolonu kod tunela Sveti Rok reagirala je i jedna Indexova čitateljica koja nam je javila da se kilometarska kolona stvara zbog radova koji se uopće ne odvijaju.
"Nevjerojatno. Možda i zadnja sunčana subota, gust promet na A1 u oba smjera, a kod Janjca i Svetog Roka kilometarske kolone. Razlog? Kažu radovi. Stali smo 5-6 kilometara prije Sv. Roka i trebalo nam je preko sat vremena da uđemo u tunel. Razlog? 300 metara prije ulaza u tunel počinje suženje, znakovi upozoravaju da se smanji brzina, obavijest o radovima. Nakon što se uđe u tunel, nakon cca 500 metara, nestaju čunjevi i normalno se vozi. Kakvi su to radovi gdje nema ni jednog radnika? Zašto pred vikend ne završe i oslobode prolaz da se može normalno voziti? Zato što, radili oni ili ne radili - plaća ide, korisnici plaćaju cestarinu u punoj cijeni bez obzira na to što su oštećeni. Ista stvar bila je i u suprotnom smjeru kod tunela Janjce", napisala nam je ogorčena čitateljica oko 15 sati.
Odgovor na upit koji smo poslali Hrvatskim autocestama o prometnom kolapsu zbog "radova bez radnika" do zaključenja teksta nije stigao.
Vezane vijesti
Izdvojeno
-
Istezanje svako jutro može poboljšati fleksibilnost i opskrbiti vas energijom za dan koji je pred vama. Većina ljudi ima potrebu protegnuti se nakon buđenja kako bi ublažili ukočenost zglobova i poboljšali cirkulaciju.
-
Gostujući kod Mile Moralić u Točki na tjedan, predsjednička kandidatkinja Ivana Kekin otkrila je što najviše zamjera aktualnom predsjedniku Zoranu Milanoviću
-
Širom Izraela u nedjelju su se oglasile sirene nakon čega je uslijedilo više raketnih napada iz smjera Libanona u kojima je ranjeno više ljudi, objavila je izraelska vojska.
-
Hrvatska još uvijek previše energenata uvozi te i dalje prevladavaju fosilni izvori, no ima sve uvjete za dobru zelenu tranziciju u kojoj će prevladavati energija iz obnovljivih izvora, naglasci su s konferencije Energetski sektor - prilike i izazovi.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.