Besplatna usluga
Predstavljen sustav 'MojZagreb': građani kao komunalni redari
Sustav 'MojZagreb', kojim građani elektroničkim putem mogu prijaviti probleme i nepravilnosti u gradu završio je svoju probnu fazu, te su u cijelosti predstavljene njegove mogućnosti.
Radi se o besplatnoj elektorničkoj usluzi kojom građani komunalnim redarima prijavljuju problem ili nepravilnost. Do usluge 'MojZagreb' može se doći preko web stranice ili aplikacije za smartphone koje su nedavno završene. Više o sustavu i načinu na koji funkcionira, rekao je pomoćnik pročelnika za informacijski i komunikacijski sustav Grada, Igor Plavčić.
"Građani postaju zapravo komunalni redari i mogu pomoći i surađivati s gradskom upravom u rješavanju problema. Građani preko pametnih telefona, razvili smo aplikacije za tri operativna sustava IOS, Android i Windows phone, te građani mogu prijavljivati bilo kakvu nepravilnost koju zateknu u gradu", istaknuo je Plavčić.
Nepravilnosti građani prijavljuju anonoimno ili kao registrirani korisnici. A da Zagrepčani cijene ovakav način komunikacije s Gradom pokazalo se za vrijeme testnog rada sustava. U četiri mjeseca građani su prijavili više od 1500 nepravilnosti i problema. Voditelj odjela komunalnog redarstva grada Zagreba Goran Bošnjak istaknuo je jednostavnost sustava.
"Sve osobe koje imaju pristup internetu mogu putem weba ili putem mobilnih aplikacija za sve ostale tri platforme, prijaviti bilo koji problem u gradu Zagrebu. Upute za korištenje nalaze se već pri ulasku u aplikaciju i one su detaljno objašnjene. U četiri koraka, četiri tipke na tastaturi dovoljne su za prijavu problema", kazao je Bošnjak.
Građani mogu prijaviti samo nepravilnosti koje su u djelokrugu rada gradskih uprava, tj. podružnica Holdinga. Vrijednost sustava 'MojZagreb' je više od milijun i sto tisuća kuna, a njegov značaj istaknuo je i gradonačelnik Milan Bandić.
"Svih 14 godina smo vodili računa o formi, ali više o sadržaju. No, 2013. godina europskog Zagreba iziskuje i formu i sadržaj. Sve činimo da učinimo što dostupnijom gradsku upravu građanima i da rješavamo probleme građana na najbolji mogući način", poručio je Bandić.
Do sustava 'MojZagreb' može se doći na internetskoj stranici moj.zagreb.hr, dok građani koji nemaju internet, nepravilnost mogu prijaviti i telefonski na broj 0800-2554.
Vezane vijesti
-
Gradonačelnik Bandić se ne boji, jer gradonačelnik Bandić 15 godina radi u interesu građana ovoga grada. Došao sam danas ovdje namjerno, na lice mjesta da kažem ljudima - mi ćemo to riješiti, zajedno ćemo to riješiti
-
Od ponedjeljka, 14. ožujka u Zagrebu u primjeni će biti novi vozni red na pojedinim tramvajskim i autobusnim linijama. Time je nezadovoljan Sindikat biciklista
-
Dosadašnja direktorica Službe za kontrolu izvođenja radova u Fondu za obnovu Snežana Penović u petak je preuzela funkciju vršiteljice dužnosti ravnateljice Fonda za obnovu, zamijenivši dosadašnjeg ravnatelja Damira Vanđelića.
-
Sudac istrage zagrebačkog Županijskog suda produljio je u petak za mjesec dana istražni zatvor bivšoj ministrici i njezinim suosumnjičenicima u aferi Softver u kojoj ih se sumnjiči da su nezakonitostima s novcem iz EU fondova oštetili EU i RH za 1,8 milijuna eura.
Izdvojeno
-
Učenici OŠ Voštarnica su se, kao i svake godine, posebno potrudili i izradili ukrase za božićnu jelku koju su na dan sv. Lucije došli okititi sa svojim nastavnicama.
-
Na pozornici su se izredali izvođači različitih dobnih skupina i glazbenih stilova i tako ukazali na osobitosti vlastitih kultura, ali i na doprinos glazbe u stvaranju zajedništva i poticanju što kvalitetnije integracije.
-
Stručnjaci iz KAYAK-a anketirali su ljude diljem Ujedinjenog Kraljevstva kako bi ustanovili koje poklone smatraju najgorima i ne žele ih dobiti za Božić.
-
U prvoj utakmici 17. kola HNL-a Slaven Belupo je kao domaćin svladao Goricu sa 2-1 (0-1). Gosti su poveli golom Medina Gashija (8), no Alen Grgić (67) i Antonio Jagušić (82) su u nastavku preokrenuli.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.