Susret bez Kalmete
Lorencin: Ja bih htio da je PDV u turizmu 5%, ali trebamo se staviti u okvire
U Punta Skali kod Zadra održavaju se Dani hrvatskog turizma, tradicionalno godišnje okupljanje turističkih djelatnika. Zajedno s Hrvatskim turističkim forumom Dane je otvorio resorni ministar Darko Lorencin, a svečanost je zasjenio nedolazak Božidara Kalmete.
Iako je njegov grad po prvi put domaćin Dana hrvatskog turizma, zadarski gradonačelnik, čije ime ovih dana intenzivno spominju osumnjičeni za izvlačenje novca iz HAC-a, resornog ministra i druge uzvanike nije dočekao. Lorencin je nepojavljivanje Kalmete i ikog od gradskih vlasti kratko komentirao.
"Smatram da su ovi predragocjeni i da su ovi ljudi koji su došli u ovako velikom broju da bismo ovaj skup kvarili s dnevnopolitičkim stanjem", rekao je Lorencin.
Ministar turizma je turističkim djelatnicima čestitao na predanosti i iznimnim rezultatima turističke godine koja i dalje traje i u kojoj Hrvatska, dodaje, bilježi konstantni rast. Ministarstvo je, poručuje, spremno raspraviti svaku ideju ne bi li 2014. bila što bolja.
"Da bude bolja, ne samo u fizičkim okvirima, da bude i u financijskim, a isto tako - ono što najviše težimo i što nam je najbitnije - da sektor turizma utopimo što je više moguće u tkivo gospodarstva Republike Hrvatske"
Na kritike zbog najave povećanja međustope PDV-a s 10 na 13 posto, Lorencin odgovara kako se s Ministarstvom financija još razgovara o rješenju koje bi udovoljilo turističkom sektoru. No stanje u proračunu je takvo kakvo je.
"Ja bih htio da je PDV u turizmu 5%. U realnosti, trebamo se staviti u okvire, to je dobro za čitavo gospodarstvo, za čitav proračun i na tome radimo"
Turizmu, po mnogima jedinoj svijetloj točki domaćeg gospodarstva, za još sigurniju budućnost treba sustavna prilagodba, a ne zbunjujuće, radikalne promjene. Ministar stoga obećaje:
"Ono što mogu reći je da svi strateški dokumenti, na čelu sa strategijom razvoja turizma, neće završiti u ladici, nisu u ladici i idu naprijed"
Da hrvatski turizam pod europskom kapom ostane konkurentan, unatoč izazovima prvenstveno globalne ekonomske krize, pridonijeti bi trebao i Strateški marketing plan do 2020.
"Definirat ćemo marketinške ciljeve, tržišta, proizvode, strategiju komunikacije i brenda, a sve to s jasnim ciljem ostvarenja dobiti i koristi za cjelokupno turističko gospodarstvo Hrvatske", najavila je direktorica HTZ-a Meri Matešić uoči sutrašnjeg predstavljanja nakon kojeg slijedi tradicionalni susret turističkih djelatnika s predstavnicima Vlade.
Vezane vijesti
-
-
-
-
Lorencin je spomenuo i kako se provode snažne mjere protiv sezonalnosti te kako se Hrvatska sada promovira kao destinacija kulturnog turizma, biciklizma, enogastronomije, nautike i poslovnog turizma
Izdvojeno
-
Na predstavljanju knjige sudjelovala je i prof. dr. sc. Zrinka Stričević-Kovačević, ugledna hrvatska slovakistica s Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
-
Film Dražen, koji donosi intimnu priču o životu legendarnog hrvatskog košarkaša Dražena Petrovića, u prva dva tjedna u kinima pogledalo 50.149 gledatelja diljem Hrvatske.
-
Neurokirurg Vili Beroš dugogodišnji je član HDZ-a, dva puta je imenovan za ministra zdravstva, na početku pandemije koronavirusa bio je vrlo popularan, proglašen je superjunakom, no poslije se našao na meti otpora epidemiološkim mjerama da bi danas bio uhićen zbog korupcije.
-
Advent u Zadru tradicionalno započinje na Dan grada Zadra i blagdan sv. Krševana, 24. studenoga.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.