Događaji

Vjerski turizam

Oko pola milijuna posjetitelja u hrvatskim svetištima tijekom blagdana Velike Gospe

 Oko pola milijuna posjetitelja u hrvatskim svetištima tijekom blagdana Velike Gospe

U Strategiji razvoja turizma do 2020. vjerski turizam obrađen je kao podproizvod kulturnog turizma, jednog od deset ključnih turističkih proizvoda na kojem će se graditi daljnji razvoj turizma u Hrvatskoj

Vjerski turizam u Hrvatkoj bilježi dobre rezultate, tako u Svetište Majke Božje Bistričke, Marija Bistrica prema podacima turističke zajednice na sam dan Velike Gospe dođe oko 60 tisuća posjetitelja, od čega se ostvari oko 300 noćenja.

 

Svetište na Trsatu Majke Božje Trsatske posjeti oko 40 tisuća posjetitelja, dok Svetište Gospe od Utočišta u Aljmašu posjeti oko 60 - 70  tisuća posjetitelja. Svetište Gospe Sinjske u razdoblju Devetnice, (od 6.8-15.8.), posjeti ukupno do 200 tisuća posjetitelja, dok na sam dan Velike Gospe u svetište Gospe Sinjske dođe oko 50 tisuća posjetitelja.

 Oko 100 tisuća hodočasnika

U Pleternici u Svetište Gospe od suza od 23.-31.8. održavaju se Devetnice Gospi od suza, kada, kroz 9 dana, svetište posjeti oko 100 tisuća  hodočasnika. Posebice je posjećen zadnji dan, 31. kolovoza,  kada svetište posjeti više od 40 tisuća hodočasnika. U Svetište majke Božje od Krasna (Senj) u ovom blagdanskom razdoblju dođe oko 10 tisuća posjetitelja.

U Strategiji razvoja turizma do 2020. vjerski turizam obrađen je kao podproizvod kulturnog turizma, jednog od deset ključnih turističkih proizvoda na kojem će se graditi daljnji razvoj turizma u Hrvatskoj. Kulturni turizam jedan je od šest turističkih proizvoda s kojim će se hrvatske destinacije predstavljati ovog rujna na stranim tržištima u sklopu programa Hrvatska 365 (pilot projekt razvoja posezone). S kulturnim turizmom na stranim će se tržištima predstavljati destinacije kao što su to Opatija i Rijeka, Sjever Hrvatske, Srijem i Slavonija, Zelena rivijera, koje u sklopu svoje kulturne baštine imaju i hodočasnička svetišta.

Iz iskustva sa sajmova Hrvatske turističke zajednice, interes za svetišta ističe se posebice kod Španjolaca i Poljaka, dok turisti iz Sjedinjenih Američkih Država znaju za hrvatska svetišta te ih u velikoj mjeri prilikom dolaska u Hrvatsku i posjećuju.

 


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.