S ciljem razvoja i promocije
Hrvatska turistička zajednica predstavila PPS podstranicu 'croatia365.eu'
Hrvatska turistička zajednica, u sklopu pilot projekta Hrvatska365, a u skladu s ciljem razvoja i promocije atraktivne i konkurentne destinacijske ponude s dodanom vrijednošću u razdoblju pred i posezone, predstavila je danas novu podstranicu croatia365.eu .
Ta je podstranica izrađena u okviru postojećeg portala Hrvatske turističke zajednice croatia.hr, a namijenjena je svima zainteresiranima za putovanja u Hrvatsku tijekom razdoblja pred i posezone, priopćila je Hrvatska turistička zajednica.
Ratomir Ivičić, direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice, po predstavljanju je izjavio: ''Podstranica, kao dio ukupnih aktivnosti koje Glavni ured provodi s ciljem promocije Hrvatske kao cjelogodišnje destinacije, rezultat je kvalitetnoga rada svih dionika projekta. Ponosni smo što sada naši proizvodi imaju i odlične vizuale, čime su postali opipljivi i privlačniji, a samim time informativno i dostupniji.''
Podstranica je informativnog karaktera na kojoj je sadržaj predstavljen na jednostavan način, s privlačnim fotografijama i s pristupom informacijama na više razina. Sadržaj podstranice croatia365.eu dostupan je na sedam jezika, hrvatskom, engleskom, njemačkom, talijanskom, francuskom, slovenskom i poljskom, dok se u godinama pune primjene očekuje prijevod i na ostale jezike.
U postojećoj navigaciji naslovne stranice portala croatia.hr, uz do sada sadržane cjeline (Otkrij Hrvatsku, Odredišta, Aktivnosti i atrakcije, Pretraživač smještaja i Putovanje Hrvatskom), nadodan je novi tab pod nazivom „Sezone". Unutar taba „Sezone" trenutno je prezentirana turistička ponuda za jesen 2014., koja će se s vremenom nadograđivati i ostalim sezonama, odnosno godišnjim dobima.
Na samoj naslovnici predstavljeno je šest linija proizvoda kroz koje je vizualno prezentirana ponuda svih 22 destinacije uključenih u PPS projekt, no dublje u strukturi stranice omogućen je pristup i samim pojedinačnim destinacijama. Vizual svake linije proizvoda obilježen je piktogramom koji označava pojedinu liniju proizvoda. Proizvodi koji su predstavljeni na naslovnici PPS podstranice predstavljaju proizvode koje su kao najznačajnije za svoje područje istaknule PPS destinacije. Šest linija proizvoda koje je kao najvažnije istaknuo najveći broj destinacija su kultura, biciklizam, aktivni odmor, wellness i zdravlje, poslovna putovanja te vino i gastronomija. Svaki proizvod ima svoju podstranicu na kojoj su prezentirane destinacije u kojima se navedeni proizvod nudi.
Direktan pristup sadržaju PPS pod stranice omogućen je putem domene hrvatska365.hr, odnosno za druga tržišta - hrvatska365.eu, croatia365.eu, kroatien365.eu, kroatien365.hr, hrvaska365.eu, croatie365.eu, croazia365.eu, kroatie365.eu, kroatia365.eu.
Prije samoga predstavljanja nove podstranice Hrvatske turističke zajednice, održani su sastanci s predstavnicima PPS destinacija na kojima je bilo riječi o nadolazećim prezentacijama na inozemnim tržištima, najavljenim studijskim putovanjima kao i svim ostalim otvorenim stavkama. Jednako tako, na zajedničkom plenarnom sastanku, uz nazočnost direktora županijskih turističkih zajednica, razmotrene su sve poduzete aktivnosti za realizaciju operativnih zadataka PPS pilot projekta. Koordinatori destinacija uključenih u PPS projekt izvijestili su o statusu formiranja PPS klubova na svojim područjima. Naglašeno je, isto tako, kako je ovaj projekt dugoročan i kako se prvi efekti mogu očekivati u dogledno vrijeme, ali da je isto tako nužno kontinuirano raditi na svjesnosti o istome. Ponovljeno je kako PPS projekt u 2015. godini ulazi u punu primjenu, te najavljeno kako će se postojeći popis PPS destinacija i dodatno proširivati, dodaje se u priopćenju Hrvatske turističke zajednice.
Vezane vijesti
-
Pobjeda naše nogometne reprezentacije i poraz Engleske još nam je u mislima. Dojmovi se ne sliježu, cijeli svijet priča o Hrvatskoj, ''malenoj'' ali vatrenoj sportskoj sili.
-
Treći nastavak kampanje „Epic Week in Croatia“ obuhvatio je nagradnu igru putem koje su potencijalni turisti preko web stranice kampanje mogli kreirati svoj idealan odmor i to preko 218 ponuđenih aktivnosti koje bi mogli doživjeti u Hrvatskoj.
-
Hrvatska turistička ponuda i ove se godine predstavlja na najvećem turističkom sajmu za široku publiku u Francuskoj „Salon mondial du tourisme“, koji se održava od 15. do 18. ožujka u Parizu.
-
Hrvatska turistička zajednica i ove godine predstavlja hrvatsku nautičku ponudu u sklopu Međunarodnog nautičkog sajma, koji se u Parizu održava od 2. do 10. prosinca. Riječ je o jednoj od najznačajnijih sajamskih nautičkih manifestacija u ovom dijelu Europe.
Izdvojeno
-
U 12. kolu regionalne AdmiralBet ABA lige košarkaši Zadra večeras su u Krešinom domu pred oko tisuću i pol najvjernijih navijača stigli do pete pobjede. Uvjerljivo su svladali momčad Borca iz Čačka rezultatom 89-67.
-
Povodom obilježavanja Međunarodnog dana planina, a u sklopu manifestacije „Niti života“ sinoć je u Kneževoj palači svečano otvorena izložba "Velebit" renomiranog hrvatskog akademskog slikara Josipa Zankija.
-
Motoristi će razveseliti djecu svojim dolaskom, prigodnim poklonima i zajedničkim druženjem.
-
Shizofrenija je mentalna bolest od koje obolijeva jedan posto populacije, muškarci najčešće u adolescentskoj dobi, a žene između 23. i 30. godine te je važno na vrijeme prepoznati simptome i započeti terapiju, istaknuto je u srijedu na konferenciji "Shizofrenija 360" u Zagrebu.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.