Kvalitetna, organizirana, inovativna
Novi digitalni i vizualni identitet Nacionalnog parka "Krka"
Nacionalni park „Krka" predstavlja svoj novi digitalni i vizualni identitet. Mrežne stranice i društvene mreže unijele su novu dimenziju u komunikacije. Kvalitetna, organizirana, inovativna i jasna digitalna prisutnost na webu i društvenim mrežama zadovoljit će prvenstveno potrebe korisnika, što je i osnovni cilj digitalne strategije Nacionalnog parka „Krka".
Digitalni identitet Nacionalnog parka „Krka"
Javna ustanova „Nacionalni park Krka" predstavlja novi dizajn svoje web-stranice, pomno osmišljen kako bi posjetiteljima omogućio jednostavnije, detaljnije i brže pretraživanje njezinih sadržaja. Uz informativno-poučne informacije i zanimljivosti, posjetiteljima je sada dostupna i interaktivna karta Parka, sa svim lokalitetima koje mogu posjetiti. Osim što olakšava snalaženje na prostoru Nacionalnog parka „Krka", ta karta posjetitelje educira o bogatoj ponudi Parka, koja iziskuje višednevni obilazak svih lokaliteta.
Budući da JU „NP Krka" naglasak stavlja upravo na suradnju s lokalnom zajednicom, u vidu promicanja lokalnog gospodarstva na području Parka, i šire, nova web-stranica omogućit će bolju komunikaciju s lokalnim stanovništvom jer će se svatko moći izravno obratiti upravi Parka, iznijeti svoje stavove, mišljenja i prijedloge, kako bi zajednički nastavili uspješnu suradnju.
Nacionalni park „Krka" pokrenuo je i novu strategiju na društvenim mrežama, uključivši se, uz postojeći Facebook, i na Twitter digitalnu platformu, društvenu mrežu koja obuhvaća utjecajniju i educiraniju publiku i važan je dio marketinških i promidžbenih aktivnosti ustanove. Strategija na društvenim mrežama uključuje i povećanje broja stranih korisnika pa je zbog toga engleski postao osnovni jezik komunikacije.
Vizualni identitet „Parkovi Hrvatske"
Republika Hrvatska poznata je po bogatstvu biološke raznolikosti i po visokoj razini očuvanosti prirodnih ljepota i razvojnih potencijala. Radi bolje prepoznatljivosti svih zaštićenih područja u Hrvatskoj, osam nacionalnih parkova (Brijuna, Kornata, Krke, Mljeta, Paklenice, Plitvičkih jezera, Risnjaka i Sjevernog Velebita) i jedanaest parkova prirode (Biokova, Kopačkog rita, Lastovskog otočja, Lonjskoga polja, Medvednice, Papuka, Telašćice, Učke, Velebita, Vranskog jezera i Žumberka-Samoborskog gorja), osmišljen je jedinstven vizualni identitet, koji je definiran pravilnikom.
Osnovni znakovi vizualnog identiteta jesu znak koji objedinjuje sva zaštićena područja u Hrvatskoj - krovni znak, s natpisom "Parkovi Hrvatske", i novodizajnirani znak za sve parkove, s natpisom svakog parka na hrvatskom i engleskom jeziku. Znakovi nacionalnih parkova i parkova prirode grafički su izvedeni iz elemenata krovnog znaka i s njime čine jedinstvenu vizualnu cjelinu. Unutar znakova parkova, koji su izvedeni u dvjema osnovnim bojama, zelenoj za kontinentalne a plavoj za mediteranske parkove, nalazi se figurativni simbol zaštićenog područja.
Vezane vijesti
-
U petak, 13. prosinca, na dan Sv. Luce, u Koncertnoj dvorani braće Berse s početkom u 19 sati, adventsko pripovijedanje - "Ferali u noći- priče koje nose svjetlo".
-
U sklopu izvođenja radova tvrtke Euro projekt d.o.o. na izgradnji javnog sustava odvodnje od nedjelje, 15. prosinca 2024. godine započinje izvođenje radova na rekonstrukciji i dogradnji kanalizacijske i vodoopskrbne mreže na području gradskog naselja Vidikovac.
-
Tijekom radova do ponovne uspostave vodoopskrbe, cisterna s vodom za ljudsku potrošnju biti će smještena na Crkvenom kod kućnog broja 11.
Izdvojeno
-
Pročitajte dnevni horoskop i doznajte što vam za današnji dan predkazuju zvijezde
-
Učenici OŠ Voštarnica su se, kao i svake godine, posebno potrudili i izradili ukrase za božićnu jelku koju su na dan sv. Lucije došli okititi sa svojim nastavnicama.
-
Na pozornici su se izredali izvođači različitih dobnih skupina i glazbenih stilova i tako ukazali na osobitosti vlastitih kultura, ali i na doprinos glazbe u stvaranju zajedništva i poticanju što kvalitetnije integracije.
-
Stručnjaci iz KAYAK-a anketirali su ljude diljem Ujedinjenog Kraljevstva kako bi ustanovili koje poklone smatraju najgorima i ne žele ih dobiti za Božić.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.