Nositelj projekta bilo je Tehničko veleučilište u Zagrebu
18. listopada završava projekt "Razvoj međužupanijskog e-learning sustava ustanova za obrazovanje odraslih"
Izvršena je potpuna lokalizacija programa koja uključuje i prilagodbu na hrvatsku inačicu Windows operativnih programa, odnosno sve upute za postupke konfiguracije i grafike
Projekt „Razvoj međužupanijskog e-learning sustava ustanova za obrazovanje odraslih", financiran bespovratnim sredstvima Europske unije iz Europskog socijalnog fonda u kojem su sudjelovali Pomorska škola Zadar i HZZ PU Zadar, i službeno završava 18. listopada, nakon što su tijekom 12 mjeseci sve projektne aktivnosti uspješno provedene, a planirani rezultati ostvareni. Nositelj projekta bilo je Tehničko veleučilište u Zagrebu.
Pomorska škola Zadar je zajedno s Tehničkom školom Sisak bila partner na projektu, dok je suradničku podršku projektu dao Hrvatski zavod za zapošljavanje: PU Zadar, PU Sisak i PU Kutina. Projekt je financiran u sklopu natječaja za bespovratna sredstava EU „Jačanje kapaciteta ustanova za obrazovanje odraslih" Operativnog programa Razvoj ljudskih potencijala, u iznosu od 147.074,65 EUR-a iz Europskog socijalnog fonda, a razliku do 206.826,96 EUR-a, koliko su iznosili ukupni troškovi projekta, sufinancirale su uključene obrazovne institucije.
Ciljevi projekta bili su ojačati sektor obrazovanja odraslih kroz lokaliziranje konkurentnih ICT obrazovnih programa i razvoj kapaciteta obrazovnih institucija uključenih u projekt za e-learning učenje na daljinu te povećati konkurentnost odraslih polaznika na tržištu rada kroz pilotiranje jednog od u projektu razvijenih lokaliziranih ICT obrazovnih programa. Ciljevi su, kako je na konferenciji za medije održanoj u Zagrebu 2.listopada rekao autor projekta s Tehničkog veleučilišta, Dubravko Žigman, u potpunosti ostvareni. Sredstvima projekta kupljena je oprema i instalirana programska podrška za udaljeno, e-learning učenje, 18 nastavnika osposobljeno je za metodičku izradu i primjenu e-sadržaja u učenju na daljinu, uključene obrazovne institucije razvile su lokalizirane verzije međunarodno priznatih certifikacijskih programa (IT Essential i CCNA) za potrebe kojih je prevedeno na hrvatski jezik 5.450 kartica teksta, odnosno više od milijun riječi. Stvorena je terminološka baza i na hrvatski jezik prevedeno 29.820 IT termina što je čini jednom od najvećih stručnih baza na hrvatskom jeziku.
Izvršena je potpuna lokalizacija programa koja uključuje i prilagodbu na hrvatsku inačicu Windows operativnih programa, odnosno sve upute za postupke konfiguracije i grafike. Prevedeni materijali uz tekst sadrže i laboratorijske priručnike, ispite i prezentacije za predavače, primjenjivi su na 12 kolegija na Tehničkom veleučilištu a pristup trenutno imaju svi studenti i nastavnici stručnog i specijalističkog studija, Cisco akademije te polaznici i nastavnici Programa cjeloživotnog učenja iz partnerskih institucija.
Kroz pilot projekt na području Sisačko-moslavačke i Zadarske županije 30 nezaposlenih s područja tih županija poboljšalo je svoju konkurentnost na tržištu rada i osposobilo se za tehničara za informatičku podršku sudjelujući u programu osposobljavanja u trajanju od 140 sati koji je za njih, kao krajnje korisnike, bio potpuno besplatan.
Projekt je doprinio jačanju kapaciteta obrazovnih ustanova - srednjih strukovnih škola: Pomorske škole Zadar i Tehničke škole Sisak i kao ustanova za obrazovanje odraslih za dugoročno i održivo provođenje međunarodno priznatih obrazovnih programa u ICT sektoru koji se pokazuje jednim od glavnih pokretača gospodarskog razvoja i unutar kojeg nedostaje velik broj stručnjaka.
Projekt se u javnosti komunicirao pod skupnim nazivom „Kompetenca: mreža izvrsnosti". Kako je na konferenciji za medije u Zagrebu rekla dekanica Tehničkog veleučilišta u Zagrebu, dr. sc Slavica Ćosović Bajić, iako su prezentirani rezultati projekta izuzetni, pravi indirektni rezultati projekta dalekosežni su i bit će vidljivi u skorijoj budućnosti, budući da su se kroz projekt tek stvorili infrastrukturni, programski i ljudski resursi za provođenje e-
learning programa u ICT sektoru obrazovanja odraslih, uvjeti koji svim ustanovama za obrazovanje odraslih u Hrvatskoj daju mogućnost uključivanja i provođenja tih programa.
Sudjelovanje odraslih osoba u programima cjeloživotnog učenja u Hrvatskoj je, prema podacima Eurostata iz 2013.godine, sa svojih 2,4% znatno ispod prosjeka Europske unije od 9%, što dodatno doprinosi nekonkurentnosti hrvatske radne snage na dinamičnom tržištu rada. Omogućivši sudjelovanje u programima cjeloživotnog učenja u ICT sektoru učenjem na daljinu te dostupnost obrazovnih programa 24 sata, svih 7 dana u tjednu, projekt je otvorio mogućnost sudjelovanja i pristupa bez obzira na prostornu lokaciju polaznika i na taj način dao svoj doprinos stvaranju uvjeta za približavanje hrvatskog prosjeka onom Europske unije kad se radi o sudjelovanju odraslih osoba u nekom od programa cjeloživotnog učenja.
Vezane vijesti
-
Zbog ogromnog interesa otvoren je novi termin za predstavu Andrije Miloševića u HNK Zadar 6. veljače pod nazivom Idem putem pa zagrlim drvo. (18 sati)
-
Centar za poslovnu etiku Fakulteta filozofije i religijskih znanosti u suradnji sa Sveučilištem u Scrantonu (Pensivlanija, USA), Sveučilištem u Ljubljani i Sveučilištem u Zadru organizira međunarodni interdisciplinarni simpozij na temu: "Turizam, ekonomija i poslovna etika".
-
Udruga Vlajter-ego s ponosom predstavlja koncert Zdenke Kovačiček & Greenhouse blues banda u Domu kulture u Benkovcu!
Izdvojeno
-
Nacionalni avioprijevoznik Srbije, Air Serbia, za ljeto 2025. godine planira 6 redovnih linija prema Hrvatskoj iz Beograda.
-
Prvi mandat predsjednika Milanovića istječe 19. veljače, a iz Ureda predsjednika o detaljima inauguracije još ne žele govoriti.
-
Dnevni horoskop za 19. siječnja, dan kad zvijezde poručuju sljedeće - Bikovi moraju biti otvoreni na nove prilike, Lavovi trebaju paziti da ih ne ponese pogrešna atmosfera, dok će Vodenjaci misliti na vlastito zadovoljstvo.
-
U četvrtak, 23. siječnja 2025. od 17:00-18:00, u MMD, Plesna radionica! Bachata je jednostavan ples za naučiti i temelji se na improvizaciji, što pomaže razviti kreativne kapacitete djece i odraslih.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.