Događaji

Danom 10. studenog 2014.

Mihaela Kadija preuzela vodstvo županijske Turističke zajednice

Mihaela Kadija preuzela vodstvo županijske Turističke zajednice

Danom 10. studenog 2014. godine na dužnost je stupila nova direktorica Turističke zajednice Zadarske županije - Mihaela Kadija.

Stekavši bogato iskustvo u nacionalnoj turističkoj organizaciji gdje se bavila razvojem proizvoda i destinacijskim menadžmentom, raduje se što će stečena znanja, iskustva i ambicije prenijeti na regionalni nivo.

Zadarska županija posjeduje izniman potencijal i razvijenu turističku infrastrukturu, no preostaje još prostora za rad na ostvarivanju svog punog potencijala u turističkom smislu. Naravno da su za razvoj turizma značajne investicije, no bitno je stvoriti kvalitetne preduvjete i nuditi perspektivne projekte.

U tome smislu, u svome radu Direktorica očekuje punu podršku i komplementarno djelovanje, kako Turističkog vijeća, tako i Županije s obzirom kako je Župan i predsjednik Turističke zajednice - kao ključne karike u sinergiji neophodnoj za razvoj. Prihvaćanjem njene kandidature i prijedloga programa rada u procesu Javnog natječaja, podrška je već ukazana.

Turistička zajednica i dalje će provoditi aktivnosti zadane zakonskim okvirom, no bitan je pristup koji će biti značajno usmjeren na destinacijski menadžment. To podrazumijeva strateško razvijanje proizvoda s jasnom podlogom u razvojnim i strateškim planovima; uspostavljanje i daljnje učvršćivanje sinergije između svih dionika u turizmu, a tu posebno treba naglasiti sinergiju javnog i privatnog sektora, ali i podizanje svijesti stanovništva o važnosti turizma i vlastite uloge u istome; te u konačnici promidžba destinacije. Iznimno je važno kroz promišljenu i ciljanu promidžbu jasno istaknuti upravo one proizvode, vrijednosti i doživljaje jedinstvene za Zadarsku županiju kojom će se postići prepoznatljivost na ciljnim tržištima.

Upravo će se na prethodno navedene tri ključne smjernice, te njihovo isprepletanje, dati naglasak u budućem radu. Određenim aktivnostima dat će se zaokret u provedbi, određene će se osvježiti novim pristupom, a od novih aktivnosti izdvaja se program „labellinga" počevši sa obiteljskim smještajem, zatim program razvoja destinacijskih menadžment kompanija, naglasak na razvoju ključnih proizvoda i standardizacija, te pojačana on-line komunikacija.

Ključno je, naime, da sve aktivnosti Turističke zajednice imaju zajedničku svrhu, isti strateški cilj, nadovezuju se i time proizvedu maksimalan marketinški učinak.

Nova direktorica zahvaljuje se prethodniku, Ivu Dunatovu, na predanom dosadašnjem radu, te spremno preuzima Ured. Primopredaja se očekuje do kraja ovog tjedna kako bi se sve formalnosti zaključile te omogućio nesmetan daljnji rad Ureda.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.