Događaji

Predstavljanje hrvatskog turizma

Promocija hrvatskog turizma na WTM-u Londonu

Promocija hrvatskog turizma na WTM-u Londonu

U Londonu u ponedjeljak počinje World Travel Market, jedna od najznačajnijih turističkih burzi na svijetu. Među više od 180 zemalja i Hrvatska će predstaviti svoju ponudu i to prvi put s novim komunikacijskim konceptom „Croatia, Full of Life".

 

Londonskim sajmom i službeno počinje sezona turističkih sajmova za 2016. Koliko je World Travel Market značajan dovoljno govori podatak da je samo prošle godine na njemu sklopljeno poslova u vrijednosti od čak 2 i pol milijarde funti, te je uspostavljeno oko 300 tisuća poslovnih kontakata. Hrvatska je u novu sezonu odnedavno krenula pod novim sloganom „Croatia, Full of Life", čemu će biti prilagođen i naš štand. Novi komunikacijski koncept, koji je premijerno predstavljen upravo u Londonu, odlično je primljen, ističe direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić.

"Sad je evo prošlo 15-ak 20-ak dana i sa svih emitivnih tržišta na kojima trenutno aktivno radimo imamo pozitivne reakcije. Možda je još prerano ali ipak moramo reći da je primjećen značajan interes za Hrvatsku.Zacrtali smo ciljeve, znamo što hoćemo i što radimo", rekao je Ivičić. A jedan od tih ciljeva je i produljene turističke sezone kako bi rezultati bili još bolji. Treba nam više avionskih linija i u tom smjeru vodit ćemo razgovore u Londonu, poručuje Ivičić. Rast tražimo na skandinavskom, njemačkom francuskom, talijanskom, te pogotovo tržištu Velike Britanije.

"Na tom tržištu oko 33 i pol milijuna ljudi godišnje putuje na odmor. Mi se ove godine dosegli brojku od oko 500 tisuća dolazaka što je rast od 15 posto u odnosu na lani. Tržište Velike Britanije je iskjučivo avio tržište i bez novih avio linija pogotovo u dijelu pred i posezone rast ne može biti ostvaren i to će biti jedna od glavnih tema o kojima ćemo razgovarati s partnerima idućih dana", zaključio je Ivičić. Uz predstavnike avio kompanija Ivičić i ministar turizma Darko Lorencin idućih će se danas susresti i s brojnim drugim partnerima u cilju unaprjeđenja suradnje.

Uz intervju za Travel Channel ministar Lorencin bit će i jedan od govornika na ministarskom summitu, pri čemu će predstaviti promjenu u brendiranju Hrvatske kao mediteranske zemlje sunca i mora u cjelogodišnju destinaciju, punu života.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.