Događaji

U multimedijalnoj dvorani Gradske knjižnice Zadar

Dva predavanja na teme marketinga u filmskoj industriji i evolucije lijepog

Dva predavanja na teme marketinga u filmskoj industriji i evolucije lijepog

Odjel za ekonomiju Sveučilišta u Zadru u ponedjeljak, 18. travnja u trajanju od 17 do 19 sati organizira dva predavanja koja će se održati u multimedijalnoj dvorani Gradske knjižnice Zadar. 

U sklopu 14. festivala znanosti čija je tema Znanost i umjetnost, djelatnici Odjela za ekonomiju Aleksandra Krajnović, Jurica Bosna, te Dominik Sikirić, održat će dva popularno-znanstvena predavanja na temu marketinga u filmskoj industriji i evolucije lijepog (kroz marketing).

Marketing u filmskoj industriji

Predavanje se bavi problematikom  oglašavanja proizvoda i marke u filmu. Film kao medij ima sve veću ulogu i utjecaj na ponašanje potrošača pri čemu se ističe sadašnja „moć" filma kao marketinškog kanala.  Definiraju se ciljevi i koristi od pozicioniranja proizvoda i marke u filmu te faktori i odrednice formiranja vrijednosti pozicioniranja proizvoda i marke u filmu.

Primijećenost i prepoznatljivost proizvoda i marke „igraju" ključnu ulogu u efikasnosti ovakve vrste oglašavanja.  Na temelju provedenog primarnog istraživanja doznaje se kako film kao marketinški medij ima velik značaj pri čemu je efikasnost oglašavanja u filmovima na značajnoj razini. 

Evolucija lijepog (kroz marketing)

Prezentacija koja za cilj ima pokazati evoluciju i ulogu dizajna u marketingu. Dizajn, i općenito estetika su poseban i vrlo važan "dio proizvoda" današnjice te su često puta presudan faktor odluke o kupnji pojedinog proizvoda, nasuprot funkcionalnim karakteristikama proizvoda koji bi po "logici" trebali predstavljati puno važniji kriterij odabira pojedinog proizvoda.

Kroz povijesni prikaz razvoja važnosti dizajna, ikonografije, estetike pokušati će se odgovoriti na pitanje dali je marketing umjetnost ili znanost.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.