Događaji

Ministar Kliman na Destinacijskom forumu 2016. i Skupštini Otočkog sabora

Ministar Kliman na Destinacijskom forumu 2016. i Skupštini Otočkog sabora

Ministar turizma Anton Kliman danas je sudjelovao na Destinacijskom forumu u Zadru, na temu „brendiranje i komunikaciji" koji se održao u Arsenalu pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma. Ovom prilikom ministar Kliman je naglasio:

„Hrvatska je danas prepoznatljiva destinacija koja ostvaruje zaista zavidne turističke rezultate, no ono što je još bitnije turizam je sektor u koji se ulaže, od kojeg se želi i vjeruje da može ostvariti još puno više. Kako bi se nastavili razvijati moramo pratiti trendove u turizmu. Turizam više nije samo sunce i more, gosti danas traže drugačiji, autentičan doživljaj.

Svako tržište je specifično, a kako bismo držali korak s konkurencijom, ali i na nekim tržištima mogli bili prvi moramo se promovirati ciljano i efikasno, odnosno promovirati naše turističke proizvode koji su traženi na tim tržištima. Upravo je zato ključ razvoja hrvatskog turizma destinacijski menadžment." 

Implementacija toga pretpostavljena je i kroz Strategiju razvoja hrvatskog turizma do 2020. kroz poboljšanja efikasnosti destinacijskog upravljanja na lokalnoj i regionalnoj razini te koordinacije nacionalne turističke politike s razvojem destinacijskih proizvoda.

Tako se Hrvatska od nedavno promovira kao destinacija koja je puna života, destinacija koja je privlačna tijekom čitave godine. To predstavlja i odličnu platformu i marketinšku podršku za razvoj destinacija upravo u skladu s tim ciljevima i konceptom. 

„Naš cilj je da Hrvatska postane jedna od 20 najkonkurentnijih turističkih destinacija, a kako bi to ostvarili moramo stvarati posebne proizvode te se na taj način diverzificirati i istaknuti na tržištu," naglasio je ministar Kliman, koji je sudjelovao i na Skupštini Otočnog sabora kao izaslanik Predsjednika Vlade RH Tihomira Oreškovića. 

U uvodnom govoru na Skupštini Otočnog sabora ministar Kliman je naglasio da će Ministarstvo turizma učiniti  sve da se poveća turistički promet, turistička potrošnja i investicije u turistički sektor na otocima, kao i da se omogući lakši plasman otočkih proizvoda do europskog stola.

Upravo iz tog razloga, Ministarstvo turizma u natječaj Konkuretnost turističkog gospodarstva uvrstilo je komponentu promocije otočnih proizvoda, pri čemu će se dodjeljivati do 50 tisuća kuna za projekte opremanja prodajno-izložbenih prostora u ugostiteljskim objektima na otocima (hoteli, kampovi i marine) za proizvode s oznakom „Hrvatski otočni proizvod" te realizacije tematskih ruta, ili kreiranje i provedba paket aranžmana s temom „Hrvatski otočni proizvod" na otoku ili nekoliko susjednih otoka. 

„Cilj nam je plasman otočnih proizvoda kroz turizam, koji su temeljem propisanih kriterija izvrsnosti, izvornosti i tradicije dobili oznaku „Hrvatski otočni proizvod", kako bismo i na taj način prezentirali hrvatski turizam, našu tradiciju, kvalitetu i ponudu. Ponuda se treba svakako prezentirati stranim turistima, ali i domaćim, iz tog razloga Ministarstvo turizma radi na programu povećanja domaćeg turističkog prometa te domaće turističke potrošnje," istaknuo je ministar Kliman. 

Na kraju radnog posjeta ministar Kliman susreo se sa županom Zadarske županije Stipom Zrilićem, s kojim je razgovarao o turističkom razvoju županije te turističkim razvojnim projektima.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.