Događaji

Dvije radionice u sklopu projekta "Foster Children Rights"

Dvije radionice u sklopu projekta

Društvo "Naša djeca" Zadar u sklopu programa IPA 2012 provodi projekt Foster Children Rights - promicanje prava male djece s teškoćama u razvoju i njihovih obitelji.

Osim nositelja Društva „Naša djeca" Zadar, partneri na projektu su i Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA, Grad Zadar, Zadarska županija, Caritas Zadarske nadbiskupije, Volonterski centar te Udruga Maraške. Vrijednost projekta je 130.186,90 EUR, a ukupno trajanje projekta je 18 mjeseci.

Opći cilj projekta je osigurati učinkovitu provedbu EU standarda u provedbi prava male djece s teškoćama u razvoju i njihovih obitelji u Zadarskoj županiji.

Realizacijom specifičnih ciljeva će nastojati osigurati da organizacije civilnog društva i jedinice lokalne i regionalne samouprave budu ravnopravni partneri u osiguravanju dosljedne provedbe prava male djece s teškoćama u razvoju i njihovih obitelji u Zadarskoj županiji, te kroz jačanje suradnje između organizacija civilnog društva, stručnjaka koji rade s malom djecom s teškoćama u razvoju i lokalne i regionalne samouprave.

U petak, 10. lipnja 2016. godine održat će se po dvije radionice, na dvjema lokacijama, za stručnjake za rad s malom djecom s teškoćama u razvoju u Multimedijalnoj dvorani Gradske knjižnice Zadar te za pedijatre u prostorijama Opće bolnice Zadar. Teme radionica su: Rani razvoj komunikacije kod djece te prepoznavanje znakova teškoća i Rani razvoj govora kod djece - poticanje jezično govornog razvoja.

Radionice u jutarnjim satima su namijenjene stručnjacima koji rade s malom djecom s teškoćama, a u popodnevnim satima su namijenjene pedijatrima. Radionice se organiziraju u sklopu projekta te imaju za cilj edukaciju pedijatara, stručnjaka koji rade s malom djecom s teškoćama te obitelji djece s teškoćama o načinu poticanja djece s teškoćama te njihovim pravima.

Cilj radionice „Rana komunikacija: Do koje godine „ne govorenje" treba tolerirati?" je senzibilizirati i informirati medicinske radnike da je sa dobi od 16 mjeseci moguća kompletna razvojna procjena, te da odluka da se uključi obitelj i dijete u program rane intervencije može biti donesena u toj dobi na temelju razvojnog statusa drugih razvojnih statusa koji tvore osnove djetetove sposobnosti za govor.

Sudionici radionice če biti informirani o važnosti i prediktivne vrijednosti različitih razvojnih mogućnosti kao što se namjerna komunikacija, razumijevanje jezika itd., a sve to čini osnovu govornog jezika. Korištenjem videomaterijala i interaktivnog pristupa, sudionici će naučiti kako da prate djetetov razvoj jezično-komunikacijsko-interpretacijskog profila kod djece koja ne govore.

Radionica „Što nam rani jezični i govorni razvoj govore? ( tipičan i atipičan razvoj i rana intervencija)" će se fokusirati na prepoznavanje komponenata koristeći različite video isječke i zadatke koji će pomoći pedijatrima da nauče te da se fokusiraju na komunikaciju i jezika na suvremen i razvojno primjeren način. Stečena znanja će biti korisna za njihov rad.

Cilj ove radionice je istražiti kako prisutnost definiranih i unaprijed određenih stupnjeva jezičnog razvoja mogu biti korišteni u ranoj diskriminaciji različitih razvojnih puteva kao autizam, generalni poremaćaji u razvoju, tipični razvojni i jezični poremećaji. Rezultati se temelje na kliničkim i istraživačkim zapažanjima Rane Komunikacijske Jedinice i Centra za Rehabilitaciju Fakulteta za Edukaciju i Rehabilitacijake Znanosti te objavljenim člancima.

Radionice će održati predavačice doc. dr. sc. Maja Cepanec, prof. logoped i doc. dr. sc Jasmina Ivšac Pavliša, prof. logoped, profesorice na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu u Zagrebu. Svaka radionica će trajati 1,5 sati, te Vas ovim putem pozivamo da budete dio ove zanimljive i korisne edukacije. Radionice su prijavljene nadležnim komorama te će se na ovaj način sudionicima edukacije osigurati bodovi.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.