Događaji

Za sada Grad izdvaja milijun i dvjesto tisuća kuna

Grad Split do kraja tjedna potpisuje sponzorski ugovor s organizatorima Ultra festivala

Grad Split do kraja tjedna potpisuje sponzorski ugovor s organizatorima Ultra festivala

Grad Split bi sa organizatorima Ultra festivala do kraja tjedna trebao potpisati sponzorski ugovor.

Najavio je to splitski dogradonačelnik Goran Kovačević koji nije želio govoriti koliko će se točno novca izdvojiti iz gradskog proračuna za ovu namjenu. Za sada grad za ovu manifestaciju izdvaja milijun i dvjesto tisuća kuna, a kako su i najavili čelni ljudi grada spremni su napraviti sve kako bi ovu Ultra festival zadržali u Splitu što duže.

"Do kraja tjedna ćemo potpisati ugovor. U završnoj smo fazi pregovora, ali načelno smo se sve dogovorili. Ova cijena od milijun i 200 je cijena najma stadiona. Što se tiče drugih institucija, treba shvatiti da mi bez Ultre svi skupa imamo nulu, a da vratimo samo deset posto onoga što od Ultre dobijemo kroz proračun, a ponajviše dobije država, imamo onih ostalih 90 posto."

Ukupan prihod od ove manifestacije u prošloj godini iznosi je oko 40 milijuna eura, dok organizator ima troškove od 60 milijuna kuna koji svake godine rastu, kako zbog dužine trajanja festivala, tako i zbog kvalitete izvođača u line up-u. Potpora od strane Ministarstva turizma iznosi tek 600 tisuća kuna, dok se ove godine za organizaciju Tour of Croatia izdvojilo čak 3 milijuna kuna.

"Svjetska praksa je da u tom segmentu domaćin pomogne, subvencionira festival u vrijednosti od oko 10 posto. To ne moraju biti financije. To mogu biti i operativne stvari, kako god može olakšati da se festival održi."

Kaže Luka Jureško, direktor komunikacija Ultra festivala Split i dodaje kako je protekle godine ovu manifestaciju pratilo 6 milijuna gledatelja on line, što nije mala reklama za Hrvatsku.

"Na primjer, ovo je najduža Ultra na svijetu, traje 7 dana na najviše lokacije. Više od 150 tisuća ljudi iz 143 zemlje. Popularnost raste jer konstantno ulažemo u projekt, radimo na tome da bude interesantan i da bude još nešto osim vrhunskog line-up-a. "

Savjetnik ministra turizma Ivo Bašić kaže kako se za organizaciju ove manifestacije izdvajalo kroz sustav turističkih zajednica, pa je tako uz novac Ministarstva i iz gradskog ureda Turističke zajednice isplaćeno još 200 tisuća kuna.

"Prošle dvije godine iscrpili smo onih maksimalnih 200 tisuća eura i ove godine smo pronašli rješenje kroz sustav turističkih zajednica, kroz udruženo oglašavanje i bespovratna sredstva, dat ćemo ovoj manifestaciji 600 tisuća kuna. O tome koliko će sredstava biti dogodine, treba sjesti za stol i dogovarati o nekim drugim uvjetima."

S kim će se dogovoriti uvjeti koji već u rujnu trebaju biti definirani za narednu sezonu, još se ne zna, jer će tek tada održati predizborna kampanja. Organizatori priznaju kako im ova manifestacija već generira gubitke, a bez dogovora s vlastima, velika je mogućnost da ćemo na Ultru za dvije godine putovati u Barcelonu ili na Maltu.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.