Događaji

"S pomoćnikom mogu bolje"

Split: iz EU fondova financiran 71 pomoćnik u nastavi za osnovnoškolce

Split: iz EU fondova financiran 71 pomoćnik u nastavi za osnovnoškolce

U Splitu je uspješno proveden 3,1 milijun kuna vrijedan europski projekt "S pomoćnikom mogu bolje", kojim je u školskoj godini 2015/2016 stotinu i jednom učeniku u 23 splitske osnovne škole osigurana pomoć 71 pomoćnika u nastavi, priopćeno je danas iz Grada Splita.

Radi se o projektu koji je odobren u kolovozu 2015. godine u sklopu natječaja Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta za dodjelu bespovratnih sredstava za osiguranje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama. Ukupna vrijednost projekta je 3,1 milijun kuna, od čega je 2,5 milijuna kuna europskih bespovratnih sredstava, a preostalih 600 tisuća kuna je Grad Split osigurao u svom proračunu.

No Grad je prijavom na javni poziv Ministarstva regionalnoga razvoja i fondova EU za dodjelu sredstava Fonda za sufinanciranje provedbe EU projekata na regionalnoj i lokalnoj razini za 2016. godinu, osigurao 360 tisuća kuna za sufinanciranje projekta "S pomoćnikom mogu bolje", tako da će na kraju Grad Split za sufinanciranje provedbe toga projekta umjesto 600 tisuća kuna vlastitih sredstava morati osigurati 240 tisuća kuna.

Cilj projekta je osiguravanje pomoćnika u nastavi učenicima s teškoćama radi njihove socijalne uključenosti i integracije u redoviti sustav školovanja, poboljšanja obrazovnih postignuća, uspješnije socijalizacije i emocionalnog funkcioniranja i u odgojno-obrazovnim skupinama i u široj zajednici, navodi se u priopćenju Grada.

Svi ciljevi su uspješno ostvareni, o čemu svjedoče i rezultati ankete provedene među roditeljima i učiteljima. Anketirano je 100 roditelja, od kojih je 97 zadovoljno projektom i angažiranjem pomoćnika u nastavi njihovoj djeci, a 98 žele da se njihovoj djeci osigura pomoćnik i u sljedećoj školskoj godini. Zadovoljstvo projektom i angažiranjem pomoćnika izrazilo je 99 posto od 251 anketiranog učitelja i nastavnika.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.