Biznis

turizam u fokusu

Booking.com pokreće sljedeću fazu svog programa za održivost za partnere koji pružaju smještaj

Booking.com pokreće sljedeću fazu svog programa za održivost za partnere koji pružaju smještaj

Budući da je branša sve više fokusirana na certifikate trećih strana, novi je program osmišljen za ubrzavanje napretka i brže stjecanje certifikata među partnerima

Tvrtka Booking.com, jedna od vodećih digitalnih platformi za putovanja u svijetu, najavila je najnoviju fazu razvoja svojeg programa za održivost usmjerenog na partnere te je, testirajući poboljšani put za stjecanje certifikata treće strane, u prvi plan stavila potrebe smještajnih objekata.

Održivost sada ima ključnu ulogu u poslovanju turističke branše i branše putovanja, a potkrepljivanje tih napora certifikatima trećih strana postaje sve važnije. No globalni putnici istovremeno traže nove razine jasnoće i dosljednosti, pri čemu gotovo polovica njih (45 %)* izjavljuje da su im smještaji s oznakom veće održivosti sve privlačniji, a više od dvije trećine (67 %)* slaže se da bi sve stranice za rezerviranje putovanja trebale koristiti iste certifikate ili oznake o održivosti. No certifikati još nisu globalno rašireni na ponudu smještaja; 63 %** anketiranih partnera Booking.com-a izjavilo je da bi htjeli saznati koji su certifikati trećih strana dostupni u njihovoj regiji, a njih 75 %** željelo bi znati koje prakse primijeniti. Cilj je novog programa odgovoriti na ta pitanja.

Partneri će od danas putem vlastitog Booking.com portala moći pristupiti prilagođenim uvidima koji će ih voditi do stjecanja certifikata trećih strana koji najbolje odgovara profilu, potrebama i radu njihova smještajnog objekta. U ranoj testnoj fazi bit će dostupan podskup certifikata trećih strana, kao i softver za održivost tvrtke BeCause, koji će i partnerima i izdavateljima certifikata olakšati razmjenu velike količine podataka. Partneri će istovremeno dobivati ciljane savjete i resurse za radnje koje bi mogli poduzeti u kategorijama kao što su voda, rasipanje hrane, energija, plastika i lokalna zajednica. Smjernice se generiraju na temelju njihovih odgovora na detaljnu anketu kojom se prikupljaju karakteristike, lokacija te postojeći napori i certifikati povezani s održivošću objekta.

Gotovo četvrtina (24 %)** partnera izrazila je zabrinutost u vezi s visokim troškovima certifikata trećih strana, pa će Booking.com nuditi i informacije o organizacijama koje nude financiranje, popuste za certifikate i manje naknade za trajnu pretplatu. Partneri će povrh toga imati trajan pristup obrazovnim resursima, od raznih materijala u tvrtkinu Partner Hubu, uključujući priručnik za održivije pružanje smještaja, do online tečajeva razvijenih u suradnji sa Svjetskom turističkom organizacijom UN-a

Za smještajne objekte koji su već stekli certifikat treće strane te će se informacije i dalje jasno prikazivati na Booking.com-u, što će, u kombinaciji s mogućnošću filtriranja pretraga po tom kriteriju, putnicima dodatno pomoći da jednostavno prepoznaju odgovarajuće objekte. Dosad se uz više od 18000 smještajnih objekata na platformi prikazuje certifikat treće strane.

„Nevjerojatnih 83 % anketiranih putnika* izjavilo je da im je održivije putovanje važno. I dalje smo odlučni u namjeri da pomognemo smještajnim objektima u procesu prelaska na održiviji rad te da putnicima olakšamo donošenje svjesnijih odluka”, rekla je Danielle D'Silva, direktorica za održivost u Booking.com-u. „Mnogi od naših partnera već uvelike napreduju na tom putovanju, no ima onih koji možda ne znaju gdje početi ili kako odabrati certifikat koji im najbolje odgovara. Krajnji nam je cilj da omogućujući partnerima da donose informiranije odluke i, ubrzavajući njihov napredak, pomognemo pri premošćivanju jaza između broja smještajnih objekata s certifikatima trećih strana i brojnih opcija dostupnih na tržištu.“ 

Booking.com-ov pristup i dalje je savjetovati se s nezavisnim stručnjacima i organizacijama kao što su Globalno vijeće za održivi turizam (GSTC), Svjetska turistička organizacija UN-a i Travalyst, pri čemu suradnja cijele branše ima ključnu ulogu u tome kako premostiti neke probleme s kojima se putnici susreću pri donošenju odluka o većoj održivosti i prepreke u radu s kojima se suočavaju smještajni objekti i drugi akteri. Kako se program bude razvijao, Booking.com nastavit će tražiti najutjecajniju ulogu koju može imati u tome, pružati podršku partnerima, korisnicima i branši općenito u zajedničkim naporima da održivije putovanje postane nešto što svi na svijetu mogu iskusiti.


Reci što misliš!