uplift
32 mala poduzetnika iz Hrvatske pohađat će jedinstvenu višemjesečnu edukaciju s kojom imaju priliku unaprijediti svoje poslovanje
Poduzetnici i poduzetnice, njih 32 iz svih krajeva Hrvatske, dobitnici su stipendije za četvrtu sezonu Uplift akademije, jedine sveobuhvatne edukacije za mikro, mala i srednja poduzeća u Hrvatskoj.
Edukacija je počela 4. studenog, a polaznici će kroz sto sati predavanja dobiti priliku stjecati konkretna znanja i vještine kako bi unaprijedili svoje poslovanje i podigli ga na novu razinu.
Uplift akademija, koju provodi Algebra, obrazovni je program namijenjen primarno poduzetnicima u turizmu i ugostiteljstvu te vlasnicima OPG-ova, koji je 2021. pokrenuo Mastercard u sklopu projekta Uplift. Akademija fokus stavlja na specifične potrebe malih poduzetnika te interaktivni pristup predavača, a polaznici u sklopu edukacije imaju i takozvani mentorski program, odnosno razvijaju vlastite projekte pod vodstvom svojih mentora te ih na kraju edukacije predstavljaju potencijalnim investitorima, a najbolji tim osvaja i financijsku nagradu.
Ovogodišnji edukativni program trajat će do travnja 2025. i sastojat će se od deset interaktivnih modula: Leadership, Alati digitalne transformacije, Poduzetništvo i inovacije, Upravljanje destinacijom, Osnove upravljanja financijama, Turizam i ekonomija doživljaja, AI u marketinškim komunikacijama, Industrija 4.0, Posvećenost rastu i rezultatima te Korisničko putovanje. Uz online predavanja, polaznicima će se otvoriti dodatna prilika za networking na posebnom dvodnevnom Meet Up eventu u Šibeniku na kojem ih očekuju jedinstvena predavanja gosta predavača.
Među stipendistima predstavnici poznatih brendova
Tijekom natječaja za četvrtu sezonu Uplift akademije pristigle su 162 prijave, a ovogodišnje stipendiste odabrao je stručni tim sastavljen od predstavnika Mastercarda, Algebre te komunikacijske agencije Val grupa koji se složio da s obzirom na broj prijava, nije bilo jednostavno donijeti konačnu odluku
„Svaka nova generacija Uplift akademije donosi svježinu i nove perspektive, a ovogodišnji polaznici ističu se po svojoj strasti i spremnosti na izazove. Njihova motivacija i inovativnost potvrđuju da Uplift akademija privlači ljude koji ne samo da žele rasti, već su spremni ostaviti trag u poslovnom svijetu. To nas motivira da im pružimo najbolje resurse i mentore te smo uvjereni da će ostvariti sjajne rezultate“, rekao je Igor Kundić, voditelj Uplift akademije na Algebri.
Odabrani stipendisti u četvrtoj sezoni su: Danijel Antolović (Tipsy), Tisija Arnerić (Konoba Ma:Toni), Mile Butorac (Hungry Mile), Larisa Čišić (Earth Wind Desire), Iva Decovski Klečak (Marco Polo), Marko Duvančić (OPG Marko Duvančić), Dejan Ganžulić (Kavantura), Martina Gilja (Nutri Kulti), Petar Glavaš (Hostel ERKS Premantura), Anja Gorup (Maslinino ulje), Martina Haraminčić (Bistro Točkica), Ana Hrgovčić (Biljke.plants), Larisa Hržić (s778), Luka Jakopčić (Recider), Tomislav Juretić (Istrian Crafters), Ina Kerman (Vino Kerman), Bojana Kljajić (The Nook), Željka Komorčec (Drveni val), Karlo Kos (Vina Kos), Martin Kuzmanović (OPG Kuzmanović), Marko List (Consultare), Marko Mihaljević (FAB Studio), Marin Levaj (Mojo bar), Irena Lučić (diWine), Ida Oreb (Arka Dubrovnik), Debora Petrović (Victoria), Martin Reljanović (Pithos), Biljana Runić (Melt), Nina Štulić (TOČ), Alen Velkovski (Fort George), Rahela Vrebčević (SAMO Matcha) i Romana Zec (Clean 'N' Green).
„Želim naučiti kako upravljati biznisom koji raste"
Ovu edukaciju dosad su pohađala 104 hrvatska poduzetnika i poduzetnice, a svi ističu kako im je itekako pomogla u razvoju poslovanja. Ne čudi stoga da i ovogodišnji polaznici već sada imaju visoka očekivanja od Uplift akademije.
„U Uplift akademiji vidim priliku da steknem nova znanja koja će mi omogućiti proširenje poslovanja, posebice na polju financija i prodaje. Moje biljke i terariji već su prepoznati, ali vjerujem da uz pravu strategiju mogu dosegnuti još veći broj kupaca“, ističe Ana Hrgovčić, stipendistica četvrte sezone Uplift akademije i vlasnica poznatog branda Biljke.plants.
Njezina kolegica iz generacije, Rahela Vrebčević, koja stoji iza uspješnog branda SAMO Matcha, naglašava da joj je posao u fazi rasta te joj je cilj na Uplift akademiji naučiti kako upravljati poslovanjem koje se širi, s posebnim fokusom na digitalizaciju, tržišne strategije i marketing.
Polaznici će učiti kako im umjetna inteligencija može pomoći s marketingom
Polaznici ove generacije imat će priliku učiti kroz dva nova modula: AI u marketinškim komunikacijama i Osnove upravljanja financijama. Ove novosti uvedene su upravo na temelju povratnih informacija prijašnjih polaznika, što potvrđuje da se Uplift akademija kontinuirano razvija kako bi odgovorila na aktualne potrebe poduzetnika.
„Ovogodišnji stipendisti dolaze s jasnom vizijom i željom za napredak, a mi smo tu da im pružimo podršku na tom putu. Naime, Uplift kontinuirano evoluira kako bismo malim poduzetnicima osigurali najbolje alate za rast i prilagodbu u dinamičnom poslovnom okruženju – Uplift akademiju prilagođavamo prema povratnim informacijama alumnija, a radili smo i na novom izdanju naše platforme uplift.hr kao ključnog mjesta znanja i inspiracije za sve koji žele unaprijediti svoje poslovanje“, kazala je Gea Kariž, direktorica Mastercarda u Hrvatskoj, te dodala da kroz Uplift mali poduzetnici dobivaju edukaciju i mentorstvo, ali i promociju poslovanja putem globalne platforme priceless.com.
Novost u četvrtoj sezoni je osvježena i redizajnirana web stranica uplift.hr koja donosi čitateljima bolje korisničko iskustvo te omogućuje lakši i pregledniji pristup raznolikom sadržaju. Redizajn praćen kvalitetnim sadržajem koji nastaje već četiri godine omogućuje da uplift.hr ostane centralno mjesto za sve što zanima malog poduzetnika – od inspirativnih poslovnih priča kroz Uplift razgovore s Idom Prester do praktičnih savjeta i inspiracije za daljnji rast i razvoj.
Izdvojeno
-
Veleposlanstvo Republike Koreje u Zadru je otvorilo počasni konzulat s konzularnim ovlastima nad područjem koje obuhvaća Zadarsku i Ličko-senjsku županiju na čelu s počasnim konzulom Zoranom Horvatom.
-
Ilirija d.d. s ponosom predstavlja Ilirija Gastro Show, nezaboravni kulinarski događaj posvećen zimskim i božićnim jelima Dalmacije, uz prisustvo posebnih gostiju.
-
Jučer poslijepodne upravljao kombi vozilom na kojem su bile postavljene nepripadajuće registarske pločice
-
Bas-bariton Krešimir Stražanac i pijanist Krešimir Starčević upravo su objavili dvostruki album sa solo pjesmama hrvatskog skladatelja Blagoja Berse (1873.-1934.), u izdanju ugledne njemačke etikete Hänssler Classic!
Reci što misliš!