250 izlagača iz Hrvatske i Europe
Prvi dan sajma HoReCa Adria – Izvrsna posjećenost i dinamičan program
Prvi dan sajma HoReCa Adria u Zagrebu prošao je u izvanrednoj atmosferi, s brojnim posjetiteljima i izlagačima koji su oduševili svojom ponudom i inovacijama. Uz natjecanje za pizzaiole i inspirativna predavanja, posjetitelji su uživali u bogatom izlagačkom programu.
Sajam se održava do subote, 26. listopada, u Paviljonu 5 Zagrebačkog velesajma, a uz bogat izlagački program, tu je i konferencijski dio za sve one koji žele unaprijediti svoje poslovanje i pripremiti se za nadolazeću turističku sezonu 2025.
Na sajmu nastupa više od 250 izlagača iz Hrvatske i Europe, koji predstavljaju vodeće brendove i najnovije trendove u opremanju hotela, restorana, kampova i kuća za odmor.
Posjetitelji imaju priliku upoznati se s ekskluzivnim novitetima na hrvatskom tržištu, premijerama proizvoda i tehnologijama koje omogućuju održivo poslovanje i podizanje kvalitete usluge. Izlagački program uključuje profesionalnu opremu, sitni inventar, namještaj za unutarnje i vanjske prostore, dekoracije, materijale za uređenje, sredstva i alate za održavanje higijene, bazene i bazensku tehniku te rezervacijske sustave.
Jučer su na sajmu održana brojna edukativna predavanja.
Dizajner Boris Ružić je govorio o sinergiji lokalne tradicije i modernog dizajna u objektima turističke namjene. Posebno je bio zanimljiv panel o pet friendly ponudi, gdje su hotelijeri Kristijan Jurjako iz Cresanke, Aleš Topolšek iz Hotela Sava Rogaška i Bartul Jambrošić iz Molum Hotels & Residences podijelili svoja iskustva. Ostale teme predavanja su obuhvatile gostoljubivost i doživljaj, tehnologije pranja ozonom, cyber security, te opremanje i financiranje ugostiteljskih objekata.
Ulaz na sajam HoReCa Adria je besplatan za poslovne posjetitelje, uz obaveznu registraciju putem službene web stranice horeca-adria.com, gdje posjetitelji mogu pronaći detaljan popis izlagača, raspored predavanja i masterclassova te interaktivnu kartu sajma. Generalni pokrovitelj sajma je Metro, dok su sponzori i partneri Hrvatska obrtnička komora, Turistička zajednica Grada Zagreba i Hug & Punch. Partneri u organizaciji konferencijskog programa su Place2GO, Kontra, A1, Bijeli svijet, Posao u turizmu, Istra Tech, Boogie Lab, Metro i Marikomerc.
Izdvojeno
-
Vlada planira proširiti popis proizvoda čija će cijena biti ograničena te će i dalje voditi brigu o standardu građana, poručili su u srijedu tijekom saborskog aktualnog prijepodneva premijer Andrej Plenković i ministar gospodarstva Ante Šušnjar.
-
U 2024. godini Grad Zadar je, pored „uskrsnica“ i „božićnica“, iz svog proračuna isplaćivao i novčane naknade umirovljenicima u povodu Dana grada Zadra u iznosu od 370,00 eura.
-
Iz zadarske Elektre stiže obavijest o privremenom prekidu u opskrbi električnom energijom zbog radova prema sljedećem rasporedu
-
U srijedu su na Svjetskom prvenstvu na rasporedu utakmice 1. kola u skupinama A, D, E i H.
Reci što misliš!