250 izlagača iz Hrvatske i Europe
Prvi dan sajma HoReCa Adria – Izvrsna posjećenost i dinamičan program
Prvi dan sajma HoReCa Adria u Zagrebu prošao je u izvanrednoj atmosferi, s brojnim posjetiteljima i izlagačima koji su oduševili svojom ponudom i inovacijama. Uz natjecanje za pizzaiole i inspirativna predavanja, posjetitelji su uživali u bogatom izlagačkom programu.
Sajam se održava do subote, 26. listopada, u Paviljonu 5 Zagrebačkog velesajma, a uz bogat izlagački program, tu je i konferencijski dio za sve one koji žele unaprijediti svoje poslovanje i pripremiti se za nadolazeću turističku sezonu 2025.
Na sajmu nastupa više od 250 izlagača iz Hrvatske i Europe, koji predstavljaju vodeće brendove i najnovije trendove u opremanju hotela, restorana, kampova i kuća za odmor.
Posjetitelji imaju priliku upoznati se s ekskluzivnim novitetima na hrvatskom tržištu, premijerama proizvoda i tehnologijama koje omogućuju održivo poslovanje i podizanje kvalitete usluge. Izlagački program uključuje profesionalnu opremu, sitni inventar, namještaj za unutarnje i vanjske prostore, dekoracije, materijale za uređenje, sredstva i alate za održavanje higijene, bazene i bazensku tehniku te rezervacijske sustave.
Jučer su na sajmu održana brojna edukativna predavanja.
Dizajner Boris Ružić je govorio o sinergiji lokalne tradicije i modernog dizajna u objektima turističke namjene. Posebno je bio zanimljiv panel o pet friendly ponudi, gdje su hotelijeri Kristijan Jurjako iz Cresanke, Aleš Topolšek iz Hotela Sava Rogaška i Bartul Jambrošić iz Molum Hotels & Residences podijelili svoja iskustva. Ostale teme predavanja su obuhvatile gostoljubivost i doživljaj, tehnologije pranja ozonom, cyber security, te opremanje i financiranje ugostiteljskih objekata.
Ulaz na sajam HoReCa Adria je besplatan za poslovne posjetitelje, uz obaveznu registraciju putem službene web stranice horeca-adria.com, gdje posjetitelji mogu pronaći detaljan popis izlagača, raspored predavanja i masterclassova te interaktivnu kartu sajma. Generalni pokrovitelj sajma je Metro, dok su sponzori i partneri Hrvatska obrtnička komora, Turistička zajednica Grada Zagreba i Hug & Punch. Partneri u organizaciji konferencijskog programa su Place2GO, Kontra, A1, Bijeli svijet, Posao u turizmu, Istra Tech, Boogie Lab, Metro i Marikomerc.
Izdvojeno
-
“Na ovim izborima, mislim da ćemo vidjeti da je pobačaj i dalje jedno od najvažnijih pitanja za birače”, rekla je Olivia Cappello, glasnogovornica Zaklade za planirano roditeljstvo,
-
Dušni dan slavimo svake godine 2. studenoga, kada se sjećamo svih svojih dragih pokojnika. Pohodi grobovima i grobljima u tom pogledu redoviti su znak pažnje i vjere.
-
Izašlo je novo sveučilišno suizdanje pod naslovom FORTUNATUS LIGO: zbornik povodom sedamdesetog rođendana Ante Miloševića = Festschrift on the occasion of Ante Milošević's 70th birthday urednika Ivana Basića, Ivana Josipovića i Miljenka Jurkovića
-
Dever Nuggets Darija Šarića su sinoć poraženi na gostovanju u Minneapolisu gdje su ih sa 119-116 pobijedili domaći Minnesota Timberwolves, dok su Cleveland Cavaliers i Oklahoma City Thunder i dalje bez poraza.
Reci što misliš!