u fokusu
Kakva psihologija marketinga se krije iza planetarno uspješnog Temu shopa?
Svi se pitaju, oni odgovaraju - digitalni strateg i stručnjak za psihologiju marketinga otkrivaju - psihologija iza Temu shopa
Digitalni strateg David Peranić i stručnjak za psihologiju marketinga Roberto Levak otkrivaju kakva psihologija marketinga se krije iza planetarno uspješnog Temu shopa, kao primjera online trgovina, koje često domaćim trgovcima zadaju glavobolje, kao i nama kupcima.
10 savjeta kako se hrvatski trgovci mogu boriti protiv Temua
1. Fokusirajte se na kvalitetu i dodanu vrijednost, a ne na nisku cijenu. Ne možete
pobijediti Temu u ratu cijenama, pa se umjesto toga koncentrirajte na
visokokvalitetne proizvode.
2. Kupac ne kupuje bušilicu radi same bušilice, nego mu treba rupa u zidu.
Promatrajte svoje proizvode iz te perspektive “poslova” koje obavljaju za vaše
kupce. Komunicirajte kupcima rješenja koja im omogućuju vaši proizvodi.
3. Istaknite prednosti lokalnog poslovanja - brža dostava, bolja korisnička podrška,
mogućnost isprobavanja proizvoda uživo.
4. Naglašavajte održivost i etičku proizvodnju. Koristite materijale koji nisu štetni za
ljude i okoliš, za razliku od jeftinih i potencijalno opasnih proizvoda s Temua.
5. Gradite lojalnost kroz personalizirano iskustvo i izgradnju odnosa s kupcima.
Ponudite program lojalnosti, personalizirane preporuke itd.
6. Educirajte kupce o prednostima kupovine kvalitetnijih proizvoda - duže trajanje,
bolji materijali, sigurnost za zdravlje itd.
7. Ponudite dodane usuge koje Temu ne može - stručno savjetovanje, instalacija,
servis, garancija.
8. Iskoristite prednosti omnichannel pristupa - kombinacija online i offline prodaje.
9. Fokusirajte se na niše i specijalizirane proizvode koje masovni prodavači poput
Temua ne nude.
10.Gradite snažan brend i emocionalnu povezanost s kupcima kroz promišljenju
strategiju za marketinške aktivnosti – koja se oslanja na psihologiju.
Ne možete pobijediti Temu u ratu cijenama. Ključ za pobjedu je u promjeni paradigme.
Prestanak natjecanja isključivo cijenom i preusmjeravanje fokusa na dodanu vrijednost koju Temu ne može pružiti, personalizirano iskustvo i emocionalnu povezanost s kupcima, savjetuje Roberto levak iz Scoremindsa te dodaje: “Tu vas Temu ne može pratiti. Tu ste na domaćem terenu. Iskoristite tu prednost iodnesite pobjedu.”
Izdvojeno
-
Purgerica na otoku - kako je ondje živjeti zimi? Njezin otac je Sikirić iz Preka i baš u Ulici Sikirića smjestio se njezin atelje u staroj kući...
-
Vlada planira proširiti popis proizvoda čija će cijena biti ograničena te će i dalje voditi brigu o standardu građana, poručili su u srijedu tijekom saborskog aktualnog prijepodneva premijer Andrej Plenković i ministar gospodarstva Ante Šušnjar.
-
U 2024. godini Grad Zadar je, pored „uskrsnica“ i „božićnica“, iz svog proračuna isplaćivao i novčane naknade umirovljenicima u povodu Dana grada Zadra u iznosu od 370,00 eura.
-
Iz zadarske Elektre stiže obavijest o privremenom prekidu u opskrbi električnom energijom zbog radova prema sljedećem rasporedu
Reci što misliš!