promocija je ključna!
Turistička zajednica Zadarske županije obogatila ponudu promotivnih materijala izradom brošure MEET IN ZADAR REGION
U okviru aktivnosti jačanja i promocije poslovnog turizma u 2024. godini Turistička zajednica Zadarske županije izradila je brošuru naziva MEET IN ZADAR REGION namijenjenu potencijalnim organizatorima poslovnih događanja.
Kako je već prošle godine započeo snažan oporavak segmenta tzv. MICE turizma odnosno kongresnog turizma, TZ Zadarske županije je u 2024. godini provela niz aktivnosti s ciljem promocije Zadarske županije kao kongresne destinacije.
Tako je između ostalog, Turistička zajednica Zadarske županije tijekom godine odradila analizu postojeće i potencijalne ponude, provela edukacije s dionicima o specifičnostima tržišta i trendovima, sudjelovala na najvećoj svjetskoj kongresnoj burzi IMEX, a na proljeće se uključila u organizaciju dvaju značajnih okupljanja predstavnika kongresnog i poslovnog turizma – LOOP-a i Break The Ice Forum-a.
Uslijedila je izrada brošure koja kao značajan alat u promidžbi objedinjuje cjelokupnu ponudu Zadarske županije za potrebe organizacije poslovnih događanja. Iz brošure MEET IN ZADAR REGION, koja je izrađena na engleskom jeziku, tako se prvenstveno mogu doznati podaci o različitim smještajnim jedinicama te kapacitetima kongresnih dvorana, ali i o prednostima Zadarske županije kao turističke destinacije. Brošura nudi brojne zanimljive informacije o regiji, infrastrukturi, atrakcijama, prirodi, kulturi i naslijeđu, te navodi i ostale razloge koje regiju čine atraktivnim odredištem upravo za poslovne skupove.
Također, informativna brošura MEET IN ZADAR REGION ističe prijedloge za provođenje kvalitetnog vremena diljem područja, upoznaje s lokalnim gastronomskim biserima, i navodi ostale posebnosti županije.
Brošura koja predstavlja Zadarsku županiju kao iznimno privlačnu destinaciju posebno pogodnu za razna poslovna okupljanja dostupna je na mrežnim stranicama TZ Zadarske županije na poveznici, a nakon što bude tiskana, uslijedit će njena distribucija.
Tim je povodom direktor Hrvoje Anić izjavio: „Poslovna putovanja događaju se u pred i pod sezoni pa pridonose produljenju turističke sezone. Uz to, kongresni su gosti korisnici većeg broja usluga različitih pružatelja vezanih za turizam i ugostiteljstvo, te se tako ostvaruje i veći prihod po gostu u destinaciji. Predstavlja to snažan motiv i za daljnje aktivnosti TZ Zadarske županije na jačanju i promociji poslovnog turizma“.
Vezane vijesti
-
Dvorana HNK Zadar je čak dva puta bila rasprodana s predstavom koja je poučna za sve, posebno za mlade.
-
Centar za poslovnu etiku Fakulteta filozofije i religijskih znanosti u suradnji sa Sveučilištem u Scrantonu (Pensivlanija, USA), Sveučilištem u Ljubljani i Sveučilištem u Zadru organizira međunarodni interdisciplinarni simpozij na temu: "Turizam, ekonomija i poslovna etika".
-
Pretežno sunčano bit će na srednjem Jadranu i u unutrašnjosti Dalmacije, a potkraj dana rast naoblake, osobito na otocima.
-
U sklopu programa Bebinim koracima primalja Ivana Mencinger, bacc.med.tech., savjetnica za dojenje i postpartum doula upoznala je roditelje sa sve popularnijom metodom dohrane beba.
Izdvojeno
-
U Dalmaciji će s promjenjivom naoblakom gdjegod pasti uglavnom samo malo kiše, i to češće prema otvorenom malo do umjereno valovitom moru
-
U organizaciji Hrvatskog odbojkaškog saveza i OK Zadar od petka, 17. siječnja do nedjelje 19. siječnja održat će se završnica prvenstva Hrvatske u odbojci za juniorke i juniore.
-
Najava događanja u Gradskoj knjižnici Zadar za tjedan od 20. do 25. siječnja 2025.
-
Jeste li se ikada zapitali zašto vas obuzme neobjašnjiv umor nakon obilnog ručka? Ovaj fenomen, poznat kao postprandijalna somnolencija, često je iskustvo mnogih, no rijetko tko razumije njegove stvarne uzroke.
Reci što misliš!