Biznis

booking.com istražio:

Obitelji traže odlične plaže, ukusnu domaću kuhinju i kulturne doživljaje

Obitelji traže odlične plaže, ukusnu domaću kuhinju i kulturne doživljaje

Vodeća digitalna platforma za putovanja Booking.com otkriva trendove obiteljskih putovanja za ljeto 2024.:

Obitelji već pripremaju svoje kofere za velika ljetna putovanja. Vodeća digitalna platforma za putovanja Booking.com, čija je misija da svima olakša istraživanje svijeta, izvijestila je da pretrage smještaja za obitelji za ljetnu sezonu putovanja već bilježe porast od 8 %2 u usporedbi s prošlom godinom, dok pretraživanja letova na globalnoj razini bilježe porast od 21 %.3 Ove brojke naglašavaju snažan interes za putovanja ovoga ljeta, budući da obitelji žele maksimalno iskoristiti toplije mjesece.

Gotovo dvije trećine (62 %) obitelji navode kvalitetno provođenje vremena kao glavnu motivaciju za putovanje ove godine, a zatim i pronalaženje vremena za istinsko opuštanje (58 %) i otkrivanje novih mjesta (48 %)1.

Motivacija obitelji za putovanja dobro se poklapa s popularnim mjestima ovoga ljeta, koja uključuju odredišta poznata po svojim slikovitim plažama, izvrsnoj lokalnoj kuhinji i bogatim prilikama za uranjanje u kulturu. Bilo da se radi o mirnim plažama Drača u Albaniji ili živopisnim i raznolikim četvrtima Tokija u Japanu, ova odredišta nude mnoštvo mjesta za boravak i iskustva putovanja koja će obogatiti i zabaviti svakog člana obitelji.

S više od 29 milijuna ukupno oglašenih smještaja diljem svijeta, u 220 zemalja i teritorija i više od 175.000 odredišta, obitelji mogu pronaći idealno mjesto za boravak ovog ljeta na temelju svojih potreba. To uključuje više od 7,4 milijuna smještaja za odmor, apartmana i drugih jedinstvenih mjesta za boravak, pozicionirajući Booking kao lidera u ne-hotelskom smještaju.

Ove godine odluke o obiteljskom putovanju oblikovane su širokim rasponom interesa i ponašanja koji mijenjaju tradicionalni način putovanja s našim najmilijima.
 

55 % obitelji u svijetu kaže da ih je na putovanje inspiriralo kušanje hrane viđene u emisiji ili filmu, ističući utjecaj popularnih medija na odabire putovanja.

48 % obitelji planira koristiti AI alate kao dio svog planiranja putovanja u 2024., pokazujući želju za usvajanjem novih praksi kako bi optimizirali svoje putovanje. 1 Obitelji u SAD-u, UK-u, Australiji i Novom Zelandu sada mogu koristiti AI Trip Planner, koji se nalazi izravno u mobilnoj aplikaciji Booking.com, za početak procesa planiranja putovanja.4

Dadilje na putovanjima mogle bi postati trend ovog ljeta s 31 % obitelji koje kažu da bi vjerojatno izdvojili proračun za to da netko čuva njihovo dijete ili djecu na putovanju. Ova stopa premašuje više od polovice (50 %) u Indiji, Hong Kongu i Tajlandu.5

Udobnost je također glavni prioritet jer 74 % obitelji diljem svijeta navodi klimatizaciju kao najvažniju pogodnost prilikom rezervacije smještaja.1

Uz Booking.com, pronalazak savršenog ljetnog obiteljskog odmora nikada nije bio lakši. Putnici mogu organizirati svaki element svog putovanja bez napuštanja platforme ili mobilne aplikacije. Od više od 30 različitih kategorija smještaja do vezanih letova, najma automobila i lokalnih atrakcija, Booking.com povezuje putovanja za putnike diljem svijeta.

 

 

 


Reci što misliš!