POY Adria 2024
Potrošači odlučili koji proizvodi zaslužuju titulu Odabrani proizvod godine
Na temelju glasova hrvatskih potrošača titulu Odabrani proizvod godine ponijelo je osam proizvoda, dok su titulu Marka povjerenja godine zaslužila dva brenda
Sedma svečana dodjela prestižnih nagrada Odabrani proizvod godine za 2024. godinu održana je jučer u zagrebačkom hotelu Westin. Nagrade su rezultat temeljitog istraživanja provedenog među hrvatskim potrošačima, a uz već prepoznatljivi žig Odabranog proizvoda godine, ovaj put kompanije su imale priliku natjecati se i za novi žig - Marka povjerenja godine.
Za Odabrani proizvod godine dodjeljivane su nagrade u osam
kategorija. U kategoriji instant kave ovaj je prestižni žig
mišljenjem potrošača zaslužila kava brenda Barcaffè, za najbolji
pesto umak potrošači su izabrali Barillu, a za dodatke jelima
Podravkinu Vegeta Natur liniju proizvoda. Kada je riječ o
kategoriji žitarica za doručak, među konkurencijom se izdvojio
Čokolino Dark, od kava za van potrošačima je najdraža Petrolova
''Kava na putu“, a od mesnih proizvoda za djecu Cekin Kids.
U kategoriji anatomske obuće najbolji je bio novi proizvod i
marka na našem tržištu: Terlik Sabo.
Svim spomenutim proizvodima dodijeljen je žig Odabrani proizvod godine, a za Marku povjerenja godine proglašen je Barcaffè u kategoriji kave, Q Max Petrol u kategoriji motornih goriva i Ariel kao omiljeno sredstvo za pranje rublja.
“Drago nam je što proizvođači prepoznaju upravo naš žig kao najvjerodostojniji za proizvode i brendove u koje ulažu toliko truda. Izrazito smo zadovoljni činjenicom da su vrijednost i transparentnost žiga prepoznali i hrvatski kupci koji su ove godine odlično prihvatili i našu inovaciju u obliku žiga za marku povjerenja. U svakom slučaju, nastavit ćemo autentičnom metodologijom nuditi najbolja istraživanja i žig u koji i kupci i proizvođači mogu vjerovati. Zahvaljujem svim nominiranim proizvodima, trgovinama, markama i čestitam svim pobjednicima što su osvojili povjerenje hrvatskih kupaca. Naš žig ima konkretan učinak i stoga svim dobitnicima toplo savjetujem da ga koriste kada i gdje god je to moguće“, istaknuo je Gregor Gorenc, izvršni direktor licence Product of the year Adria.
Istraživanje za oba žiga provela je nezavisna agencija NIQ na uzorku od 998 potrošača, a ovaj reprezentativan uzorak hrvatske populacije uravnotežen prema spolu, dobi i regiji odabrao je najbolje proizvode po kriterijima inovativnosti proizvoda, atraktivnosti u usporedbi s ostalim proizvodima u kategoriji te namjeri kupnje.
Međunarodna licenca Product of the Year u Hrvatskoj je poznata kao crveni žig, a misija mu je pomoći proizvođačima da potvrde tržišnu vrijednost svojih proizvoda. Značaj ovog žiga leži u činjenici da hrvatskim kupcima već sedmu godinu ulijeva povjerenje kod odabira proizvoda koji su novi na tržištu. Osim proglašenih pobjednika koji su dobili pravo na korištenje žiga Odabrani proizvod godine i Marka povjerenja u razdoblju od 12 mjeseci, svi prijavljeni proizvodi dobivaju na uvid istraživanje koje nosi veliku vrijednost zbog usporedbe s konkurentima, mišljenja kupaca i smjernica za daljnje poboljšanje.
Da Odabrani proizvod godine predstavlja univerzalni i vjerodostojan žig glasa potrošača i izbora te prepoznavanja, gdje su kupci jedini pravi "stručnjaci" kada su u pitanju masovni maloprodajni proizvodi i usluge, govori i brojka da čak 68 posto hrvatskih kupaca ocjenjuje žig Odabranog proizvoda godine boljim od drugih oznaka. S druge strane, čak 33 posto potrošača u Hrvatskoj radije bi odabralo proizvod s tim žigom, čak i u odnosu na svoj uobičajeni proizvod za kupnju.
Istraživanje se provodi jednom godišnje u prosincu i siječnju prema kriterijima relevantnima za robu i usluge široke potrošnje, robne marke ili trgovine, a žigom se nagrađuju proizvođači koji se trude poboljšavati kvalitetu svojih proizvoda.
Izdvojeno
-
Košarkaši Zadra u susretu su 12. kola regionalne ABA lige kao domaćini rutinski svladali Borac iz Čačka sa 89-67 (21-14, 18-12, 26-18, 24-23).
-
U 12. kolu regionalne AdmiralBet ABA lige košarkaši Zadra večeras su u Krešinom domu pred oko tisuću i pol najvjernijih navijača stigli do pete pobjede. Uvjerljivo su svladali momčad Borca iz Čačka rezultatom 89-67 (21-14, 18-12, 26-18, 24-23).
-
Povodom obilježavanja Međunarodnog dana planina, a u sklopu manifestacije „Niti života“ sinoć je u Kneževoj palači svečano otvorena izložba "Velebit" renomiranog hrvatskog akademskog slikara Josipa Zankija.
-
Shizofrenija je mentalna bolest od koje obolijeva jedan posto populacije, muškarci najčešće u adolescentskoj dobi, a žene između 23. i 30. godine te je važno na vrijeme prepoznati simptome i započeti terapiju, istaknuto je u srijedu na konferenciji "Shizofrenija 360" u Zagrebu.
Reci što misliš!