Biznis

HTZ

Promocija hrvatske turističke ponude s Expediom, prvi val kampanje na tržištu Velike Britanije i Švedske

Promocija hrvatske turističke ponude s Expediom, prvi val kampanje na tržištu Velike Britanije i Švedske

Hrvatska turistička zajednica i ove je godine pokrenula promotivnu kampanju na kanalima jedne od najvećih svjetskih platformi za putovanja - Expedia Group.

U prvom valu kampanje obuhvaćena su tržišta Velike Britanije i Švedske, a kasnije će biti obuhvaćeno i tržište SAD-a obzirom da je riječ o najvažnijem dalekom tržištu za hrvatski turizam s kojeg ostvarujemo najveći broj turističkih dolazaka i noćenja.

Glavni cilj kampanje je daljnje jačanje pozicije Hrvatske na europskoj i globalnoj razini, kao i kvalitetno predstavljanje ukupne hrvatske turističke ponude kako bi se potaknuo što veći broj dolazaka turista u hrvatske destinacije.

e7801f4ee671b1e07c9bc8bc2877d3b8.png?v=2Kvalitetna i učinkovita promocija hrvatskog turizma, između ostalog, uključuje i suradnje s najvećim svjetskim platformama kao što je Expedia Group. U okviru ove suradnje namjera nam je izravno utjecati na rezervacije odmora u Hrvatskoj, poticati daljnji tijek turističkog prometa s naglaskom na razdoblja pred i posezone, ali i prezentirati našu zemlju kao sigurnu, atraktivnu i nezaobilaznu turističku destinaciju na Mediteranu.

7ca7bb3f5ca2660281956ff547069429.png?v=2Ove smo godine u kampanji naglasak stavili na tržište Švedske obzirom na velik potencijal i interes prema hrvatskim destinacijama, posebice u segmentu online pretraživanja i bukiranja putovanja.

Ova je platforma izuzetno popularna u Velikoj Britaniji te vjerujemo da će turisti s toga tržišta zadržati status jednih od najvjernijih gostiju u Hrvatskoj, osobito u Dalmaciji“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, nadodavši kako će se s provedbom aktivnosti na američkom tržištu započeti krajem ožujka. 

Kampanja na booking platformama Expedia Grupe (Expedia i Hotels) na britanskom i švedskom tržištu obuhvaća kreiranje destinacijskih landing stranica na platformama i to pojedinačno za svako tržište, a sve u svrhu predstavljanja Hrvatske kroz zanimljiv sadržaj i doživljaje, odnosno s ciljem poticanja korisnika na rezervacije putovanja prema Hrvatskoj.

Uz to, predviđene su i integrirane aktivnosti oglašavanja za koje se procjenjuje da će ostvariti više od 10 milijuna impresija. 

Dodajmo kako je u Hrvatskoj, prema podacima sustava eVisitor, tijekom prošle godine s tržišta Velike Britanije ostvareno preko 3,7 milijuna noćenja, s tržišta SAD-a preko 2 milijuna te s tržišta Švedske oko 1,2 milijuna noćenja, što u odnosu na godinu ranije predstavlja rast prometa, a pozitivni trendovi s navedenih tržišta očekuju se i tijekom ove godine. 


Reci što misliš!