Biznis

6.89 milijuna eura

U Šibeniku potpisan ugovor za rotore kod Dalmarea na magistrali

U Šibeniku potpisan ugovor za rotore kod Dalmarea na magistrali
Hrvoje Jelavić/PIXSELL

Ugovor za prvu fazu realizacije projekta ‘Rekonstrukcija raskrižja državne ceste D8 i Ulice Velimira Škorpika' vrijedan 6.89 milijuna eura bez PDV-a, potpisali su jutros u Šibeniku Josip Škorić, predsjednik Uprave Hrvatskih cesta i Marko Sarađen, direktor i vlasnik tvrtke Sarađen, izvođača radova.

Po ugovoru radovi bi trebali biti gotovi za godinu dana, a početak radova očekuje se uskoro jer bi sve potrebne dozvole trebale biti ishodovane do kraja veljače.

U Gradu Šibeniku i Hrvatskim cestama svjesni da će ovog ljeta biti velikih problema u prometu na toj lokaciji, ali složni su da se jedna turistička sezona jednostavno mora 'žrtvovati' zbog važnosti projekta.

Potpisivanju su nazočili i gradonačelnik Šibenika Željko Burić i župan Marko Jelić, kao i potpredsjednik Vlade i ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković.

- Čvor Mandalina jedno je od križanja koje smo detektirali u Šibeniku još 2016. godine, kad smo zajedno Gradom radili prometnu studiju. Već smo realizirali iz te studije zahvate na čvorovima Meterize i Rokići.

Iz studije koju je radio Građevinski fakultet u Zagrebu tu su još i prometni čvor Njivice te zaobilaznica oko Brodarice. Mislim da će i to vrlo brzo biti spremno za realizaciju.

Ovaj projekt o kojem pričamo danas vrijedan je 6,9 milijuna eura. Rok za završetak projekta je 12 mjeseci. S radovima ćemo krenuti u dogovoru s Gradom, po ishođenju građevinske dozvole, koju očekujemo do kraja ovog mjeseca. Naravno, morat ćemo se dogovorit o funkcioniranju prometa tijekom turističke sezone, što će nam biti najveći izazov.

Praktički, s obzirom na važnost ovog projekta, jednu sezonu svakako moramo žrtvovati. Unaprijed se zbog toga ispričavam građanima Šibenika i zahvaljujem na strpljenju budući će izvođenje radova u sezoni biti jako izazovno.

To je cijena koju moramo platiti, ali u konačnici će građanima riješiti prometne gužve, pogotovo ovdje gdje su brojni trgovački centri – rekao je predsjednik uprave Hrvatskih cesta Josip Škorić.

Da je gradnja rotora na toj poziciji sjajna priča rekao je šibenski gradonačelnik Željko Burić.

- Sve što se radi u Šibeniku na rješavanju prometnih problema radi se na osnovu studija. Nitko ne radi ništa napamet i ad hoc. Sukladno prometnoj studiji Grad rješava i promet u stajanju. Imamo i s prometnim problemima prsten podzemnih garaža.

Poljana je prva i polazišna točka, a druga velika podzemna garaža mora ići na lokaciji postojećeg Vatrogasnog doma koji će se izmjestiti baš tu u blizini ovog rotora. Predviđen je tu i Centar za kompetencije, ali i izmještanje policijske postaje koja se nalazi kod zgrade suda.

Imamo odličnu suradnju s Hrvatskim cestama i uvijek se poštivao stav struke. Svi ti čvorovi koje smo već uredili pokazali su se izuzetno funkcionalnim i ekonomičnim, a napokon je i Brodarica povezana s gradom i sad je prava gradska četvrt. Sve to skupa dovesti će do toga da ni u špici sezone više nećemo imati prometne probleme – rekao je Burić.

O važnosti čvora Mandalina govorio je i šibensko-kninski župan Marko Jelić.

- Nadopunio bi gradonačelnika i s naši zajedničkim projektom koji će također biti na ovoj lokaciji. Riječ o novoj Općoj bolnici Šibensko-kninske županije. Samim tim jasno je kolika je važnost izgradnje ovog prometnog čvora. U svim prijašnjim suradnjama s tvrtkom Sarađen bili smo jako zadovoljni, znamo da rade brzo i kvalitetno – rekao je Jelić.

Prije samog potpisivanja ugovora o čvoru Mandalina govorio je i ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković.

- Drago mi je da smo u kontinuitetu u Šibeniku vezano uz izgradnju cestovne i lučke infrastrukture. Imamo jako dobru suradnju s Gradom i Županijom. Sad je došao na red i čvor Mandalina, koji je jako važan jer se tu stvaraju gužve u prometu. S novim čvorom to će se rasteretiti. Dobro idu i radovi u Vodicama koji će biti gotovi do početka turističke sezone.

Očekuje nas još dosta toga u što su uključene Hrvatske ceste, ne samo u Šibeniku i Šibensko-kninskoj županiji. Moram naglasiti da je Grad Šibenik nekoliko proteklih godina pod vodstvom Željka Burića grad primjer.

Cesta D8 izgrađena je prije puno godina i treba je stalno uređivati i nadograđivati, a u Šibeniku to odlično rade. Čvor Mandalina bi se po ugovoru trebao napraviti u 12 mjeseci, a kako je izvođač tvrtka Sarađen, vjerujem da će sve zgotoviti i prije – zaključio je ministar Butković.

Čvor Mandalina obuhvaća rekonstrukciju raskrižja Jadranske magistrale i Ulice Velimira Škorpika, u blizini Dalmare centra, benzinske pumpe i Lidla. Riječ je o čvoru u dvije razine s dva kružna toka. Jedan denivelirani kružni tok nalazit će se na mjestu sadašnjih semafora, a drugi u Ulici Velimira Škorpika s odvojcima prema Dalmareu, Mandalina i novom Vatrogasnom domu.


Reci što misliš!