Biznis

zanimljiv koncept

Studenac pop-up - sinergija susjedskog ducana, inovacije i odrzivosti u maloprodaji

Studenac pop-up - sinergija susjedskog ducana, inovacije i odrzivosti u maloprodaji

Studenac pop-up dućani otvorili su se diljem jadranske obale. Otvoreni su dućani u Rapcu, Dramlju, Zatonu kod Zadra, Selcu, Opatiji - Ičićima, Krku, Visu, Zadru i Tribunju.

U manje od godinu dana od otvorenja prve pop-up trgovine početkom kolovoza prošle godine u Novigradu, Studenac je razvio i nadogradio svoj inovativni koncept te ga ovog ljeta proširio na ukupno 9 lokacija.

Studenac pop-up dućani otvorili su se diljem jadranske obale. Otvoreni su dućani u Rapcu, Dramlju, Zatonu kod Zadra, Selcu, Opatiji - Ičićima, Krku, Visu, Zadru i Tribunju. 

Jedna od istaknutih značajki pop-up prodavaonice pažljivo je odabrani asortiman koji se temelji na TO GO ponudi i paketiranim proizvodima za brzo konzumiranje. U asortimanu prevladavaju pekarski proizvodi, svježe voće i povrće, vrhunske delikatese, alkoholna i bezalkoholna pića, raznovrsne grickalice i slatkiši, ali i neprehrambeni proizvodi poput kozmetike, higijenskih potrepština i hrane za kućne ljubimce. 

„Prošlogodišnji pilot projekt pop-upa u Novigradu pokazao se kao pun pogodak jedinstvenog modela trgovine u maloprodaji u Hrvatskoj.

Tako je ove godine proširen u kampovima i na plažama. Koncept će se nadograđivati prateći razvoj Studenca, povratne informacije kupaca i prodajnog tima na terenu”, izjavila je voditeljica projekata inovacija u Studencu Gordana Kartelo.

0c641c781c9fe03514b6340d45bf93cd.jpg?v=2Pop-up format izvrstan je primjer sinergije formata dućana u susjedstvu, inovativnosti i održivosti u poslovanju. Naime, pop-up u potpunosti slijedi principe dućana u susjedstvu koji je blizu kad je najpotrebnije, prilagođava se u potpunosti potrebama mikro zajednice te omogućava kupcima da u svakom trenutku u vrlo kratkom vremenu mogu pronaći „i sitno i bitno”. Moglo bi se reći da pop-up prodavaonica diže format dućana-susjeda na višu razinu jer je riječ o mobilnom objektu koji se premješta sukladno potrebama i fluktuaciji ljudi te trenutačno udovoljava potrebama zajednice. Održivi aspekt razvoja ovakve vrste prodajne mreže, temelji se na činjenici da pop-up dućani urbanistički ne interveniraju u prostor poštujući prirodno ili urbano okruženje u kojem se nalaze, istovremeno zadovoljavajući potrebu zajednice za proizvodima i uslugama.

Turistička djelatnost važan je gospodarski čimbenik u Hrvatskoj, a temelji se na integriranoj ponudi i izrazima gostoljubivosti lokalnog okruženja čiji je važan element i dostupnost maloprodajnih lanaca u turističkim središtima bilo da se oni nalaze na obali ili kontinentu. Studenac pop-up dućani tako predstavljaju sitan ali bitan doprinos razvoju turističke ponude i dostupnosti.

Privremene, pop up trgovine izuzetno su popularne i predstavljaju značajan trend u maloprodajnom sektoru. Razvojem ovog modela, Studenac je još jednom pokazao liderstvo u inovaciji u retail sektoru, ali i u orijentiranosti i fokusiranosti na potrebe svojih kupaca. Tako u svojoj ponudi kupcima nudi i Studenac robnu marku, prepoznatljivu kroz jedinstvenu ponudu i konzistentnu vizualnu i sadržajnu komunikaciju na mjestima prodaje koja iskustvo kupnje približava svima.


Reci što misliš!