Biznis

weekend se bliži

Tomo Ricov: Najvažnije je da publika osjeti da nas pokreće strast prema onome što radimo

Tomo Ricov: Najvažnije je da publika osjeti da nas pokreće strast prema onome što radimo

Na Weekendu.16 čeka nas pažljivo osmišljen program koji pokriva različite aspekte komunikacijske i marketinške industrije, kao i tehnologije i kreative

Ususret 16. izdanju najbolje regionalne konferencije, brojni ljubitelji Weekend Media Festivala okupili su se u restoranu But u središtu Zagreba na zagrijavanju za novo izdanje festivala koji će i ove godine, od 21. do 24. rujna, u Rovinju okupiti i prezentirati najbolje od domaće i regionalne komunikacijske, marketinške, medijske i kreativne industrije.

Mnogobrojna poznata i manje poznata lica tako su u opuštenom druženju podržala novo izdanje Weekenda, a među njima su bili i Ida Prester, Bizzo, Andrea Andrassy, Antonija Blaće, Petar Štefanić, Dražen Oreščanin, Damjan Rudež te brojni drugi.

Aco Momčilović, Hajdi Ćenan i Ognjen Bagatin

„Naš cilj je potaknuti promjene, poticati inovacije i povezivati ljude. Weekend Media Festival je mjesto gdje se rađaju i razmjenjuju ideje, ostvaruju suradnje i stječu nova znanja. Otvaramo prostor za dijalog i razvijanje novih perspektiva. Tako nas i na Weekendu.16 čeka pažljivo osmišljen program koji pokriva različite aspekte komunikacijske i marketinške industrije, kao i tehnologije i kreative. Najvažnije je da publika osjeti da nas pokreće strast prema onome što radimo i da se iz godine u godinu trudimo stvarati sve sadržajnije programe festivala.“, naglasio je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala.

Tomo Ricov i Adrian Ježina

Ovogodišnji program Weekenda skenira aktualnosti iz marketinške, komunikacijske, medijske, kreativne, gejming i IT industrije, ali i psihologije i umjetnosti te (p)ostaje epicentar novih ideja i vrućih trendova. Program osmišljen tako da oduševi, inspirira i potakne na akciju, ove je godine bogatiji za nešto sasvim novo. Weekend Media Festival od svog prvog izdanja izlazi iz okvira, uvijek rastući i šireći se u nova područja. Osluškujući potrebe tržišta u proteklih nekoliko godina, Weekend će se u svom 16. izdanju proširiti na područje ljudskih potencijala.

Dražen Oreščanin

Tako će od 21. do 24. rujna u sklopu Weekenda.16 biti održan prvi HR.Weekend, namijenjen svim HR profesionalcima, voditeljima ljudskih potencijala, poslodavcima i predstavnicima tvrtki, kao i svima zainteresiranim za razvoj i primjenu inovativnih strategija u upravljanju ljudskim resursima. Jedna od istinskih zvijezda prvog HR.Weekenda je dr. Nikolaos Dimitriadis, direktor i suosnivač vodeće tvrtke u području neuroznanosti, Trizma Neura, koji povezuje neuroznanost i ponašanje s područjem marketinga, komunikacija, leadershipa i obrazovanja.

Daniel Ackermann

But who is coming to Weekend.16?

Žižek je ponovno obećao da će doći. naslov je panela uglednog slovenskog filozofa Slavoja Žižeka koji tvrdi da će ove godine sigurno biti u Rovinju krajem rujna i na Weekendu.16 govoriti o svim izazovima današnjega društva. Osim osebujnog filozofa, posjetitelji iz cijele regije imat će priliku čuti predavanja svjetski poznatih imena poput Kishore Mahbubania, bivšeg predsjednika Vijeća sigurnosti UN-a, diplomata, intelektualca i autora poznatog po analizi međunarodnih odnosa i geopolitike koji će u istoimenom panelu otkriti Je li (se) Zapad izgubio?. Tanya Golesic, glavna izvršna direktorica kanadske modne kompanije Mackage i jedna od najmoćnijih žena u svijetu luksuzne mode približit će svijet luksuza iz prve ruke. Osim njih, publici će zanimljivosti iz svojih industrija otkriti i Kai-Marcus Thäsler, njemački stručnjak iz područja outdoor oglašavanja, Munawar Ahmed, HR stručnjakinja koja je partnerica u tvrtki Oliver Wyman i gostujući predavač na Standfordu, Jan Grarup, nagrađivani danski ratni fotoreporter,  te David Silverman, producent globalno popularne animirane serije The Simpsons.

Pratite novosti i putem Instagrama i Facebook profila.  


Reci što misliš!