Biznis

Otvorena medijska grupacija

Održan još jedan poslovni speed date program Iz doma na svoje

Održan još jedan poslovni speed date program Iz doma na svoje

Glavni cilj programa je povezati mlade iz domova za djecu bez odgovarajuće roditeljske skrbi s potencijalnim poslodavcima te ih osposobiti i pripremiti za ulazak na tržište rada.

U Zagrebu 3. svibnja 2023., održan je Poslovni speed date događaj u okviru programa Iz doma na svoje financiranog od strane Ministarstva rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike.

Glavni cilj programa je povezati mlade iz domova za djecu bez odgovarajuće roditeljske skrbi s potencijalnim poslodavcima te ih osposobiti i pripremiti za ulazak na tržište rada. 

Organiziranje ovog događaja od strane Otvorene medijske grupacije ima dugu tradiciju te se nakon velikog uspjeha prvog speed date-a, koji je organiziran davne 2011., ono pretvorilo u događaj koji se organizira svake godine.

Tako je tijekom posljednjih dvanaest godina Otvorena medijska grupacija putem Poslovnog speed datea osgiruala zapošljavanja više od sto mladih osoba zahvaljujući sjajnoj suradnji s poslodavcima koji su se vrlo rado odazivali na Poslovni speed date.

Ovogodišnji Poslovni speed date održan je u Zagrebu u Hotelu Double tree by Hilton. Odaziv je bio velik te je sudjelovalo 23 kandidata iz Domova za djecu bez odgovarajuće roditeljske skrbi iz Zagreba, Ozlja, Slavonskog broda i Osijeka. Na strani poslodavaca događaju su prisustvovali: Spar Hrvatska, Orbico, INA d.d., Leggiero, Torterie macaron, Foodie, Batak grill, 4 Film produkcija, Ex alto i L'oreal Adria.

 


Reci što misliš!