Biznis

digitalne kampanje

Turistička ponuda Zadarske županije na vodećim medijima 12 europskih zemalja

Turistička ponuda Zadarske županije na vodećim medijima 12 europskih zemalja
ZDŽUP

Nakon kampanja pokrenutih još u prosincu prošle godine, te brojnih nastupa na turističkim sajmovima od siječnja do ožujka kojima se doseglo do više stotina tisuća potencijalnih gostiju, nastavile su se intenzivne promidžbene aktivnosti Turističke zajednice Zadarske županije i to digitalno.

Glavna ovogodišnja promotivna kampanja Turističke zajednice Zadarske županije i partnera usmjerena je prvenstveno stvaranju prepoznatljivosti destinacije i jačanje turističkog brenda „Zadar Region“. Koristi se glavni slogan "Say YES! to Zadar Region!, Say YES! to everything!" uz razne verzije poziva poput „Dodajte plavetnilo/svježi zrak svome odmoru!“ a provodi se na 12 tržišta i u suradnji s vodećim medijskim kućama poput austrijskih Kronen Zeitunga i Der Standarda, francuskog Le Figaroa te britanskog Telegrapha. Fokus ovogodišnje promotivne kampanje je na predstavljanju glavnih turističkih proizvoda Županije – aktivnog odmora i prirodnih ljepota, obiteljskog odmora, nautike, te eno-gastro ponude. Suradnja s medijskim kućama realizira se kroz storytelling formate poput content hub-ova, editoriala, advertoriala, podcasta i to na tržištima Njemačke, Austrije, Poljske, Češke, Italije, Slovenije, UK-a, Francuske, Nizozemske, Skandinavije, Mađarske i Slovačke. 

Kampanji su se pridružili i Falkensteiner Hotels & Residences te turističke zajednice Biogradske rivijere, Ninske rivijere, Rivijere Starigrad Paklenica i Paga. Navedene destinacije i istaknuti turistički proizvodi ujedno su i okosnica sadržajne i vizualne strategije predviđene za 2023. godinu. Kampanja traje i kroz svibanj, a na pojedinim tržištima poput Italije i tijekom lipnja. 

Uz ovu glavnu kampanju, TZ Zadarske županije, redovito se oglašava i kroz snažne globalne brendove za preporuke putovanja i vezanog sadržaja, poput Petit Futé, Wanderlust, Terre Sauvage, Conde Nast, National Geographic Traveller, Expedia, Falstaff, i drugih. Tako su od početka godine plasirani brojni članci kojim se naglašavaju ljepote Zadra i cijele županije, te bogata ponuda proizvoda posebnih interesa – od aktivnog, nautike, do eno-gastronomije.  


Reci što misliš!