Big Idea
Velik odaziv na natječaj HTZ-a za krovni komunikacijski koncept i vizualni identitet
Tijekom prve predselekcijske faze, koja je trajala do 13. ožujka, pristiglo je čak 27 prijava ponuditelja od kojih je 14 međunarodnih.
Uspješno je završena prva faza Natječaja za izbor krovnog komunikacijskog koncepta - Big Idea te novog vizualnog identiteta Hrvatske kao turističke destinacije, kojeg je Hrvatska turistička zajednica objavila u veljači ove godine i koji će se provoditi u dvije faze postupka.
Tijekom prve predselekcijske faze, koja je trajala do 13. ožujka, pristiglo je čak 27 prijava ponuditelja od kojih je 14 međunarodnih.
„Iznimno nas veseli interes ponuditelja za ovaj natječaj u sklopu kojeg će hrvatski turizam, između ostalog, dobiti novi slogan i vizualni identitet, te potpuno novi krovni komunikacijski koncept. U ovoj prvoj fazi natječaja nismo tražili idejna rješenja, već smo htjeli prikupiti interes ponuditelja, odnosno njihovu dokumentaciju kojom dokazuju svoje sposobnosti, iskustvo, kao i priznanja struke. Sada predstoji faza u kojoj će članovi stručnog Povjerenstva na temelju dostavljene dokumentacije obraditi pristigle prijave te odabrati one ponuditelje koji će proći u drugu fazu natječaja“, poručio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a, nadodavši kako će se ponude s idejnim rješenjima u sklopu druge faze zaprimati do kraja svibnja 2023.
Članove stručnog Povjerenstva za odabir čine prof. dr. sc. Feđa Vukić (Studij dizajna, Arhitektonski fakultet, Zagreb), prof. dr. sc. Josip Mikulić (Katedra za turizam, Ekonomski fakultet, Zagreb te Znanstveni savjetnik na Institutu za turizam, Zagreb), Mirko Ilić (Grafički dizajner, ilustrator), Tomislav Popović (Predsjednik Uprave Maistre), Eulogio Bordas (Tourism Industry Advisors, osnivač i partner), prof. dr. sc. Božo Skoko (Odsjek za strateško komuniciranje, Fakultet političkih znanosti, Zagreb), Petra Mlačak Rosić (Savjetnica u Kabinetu ministrice, Ministarstvo turizma i sporta), Mirko Herceg (Savjetnik ministrice, Ministarstvo turizma i sporta), dr. sc. Renata Deželjin (Direktorica Sektora za brend, Hrvatska turistička zajednica) i Ivana Hrestak (Odjel za brend, Hrvatska turistička zajednica).
Članovi stručnog povjerenstva za prolazak u drugu fazu natječaja odabrat će do najviše pet ponuditelja za projektni zadatak A, odnosno za izradu krovnog komunikacijskog koncepta (Big Idea) te najviše do deset ponuditelja za projektni zadatak B, koji uključuje izradu vizualnog identiteta.
Podsjetimo, jedan od ključnih ciljeva novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma je i kreiranje prestižnijeg turističkog brenda Hrvatske na tradicionalnim i novim tržištima, a u svrhu učinkovite realizacije te vizije i postavljenih ciljeva nužan je rebrending koji će donijeti upravo novi krovni komunikacijski koncept te novi vizualni identitet hrvatskog turizma.
Vezane vijesti
-
Udruga dragovoljaca i veterana Domovinskog rata ogranak Zadar obilježava desetljeće od pogibije ratnog heroja Bože Belića
-
Tvrđava sv. Mihovila će se sanirati i rekonstruirati u obliku kakva je nekada bila, ali će biti obogaćena i dodatnim sadržajima i uslugama. Pripreme su bile dugotrajne i zahtjevne, ali u konačnici je dobiveno zeleno svjetlo konzervatora i građevinska dozvola.
-
Jučer, 21. ožujka u popodnevnim satima Zadru u Splitskoj ulici nepoznati počinitelj je otuđio mobitel u vlasništvu 46-godišnjaka.
-
U sklopu izvođenja radova tvrtke Ludwig Pfeiffer Hoch-und Tiefbau GmbH&Co.KG na izgradnji javnog sustava odvodnje po projektima ''Crpna postaja "Dražnice" u Diklu s pripadajućim tlačnim cjevovodom i gravitacijskim kolektorima'' i ''Crpna postaja ″Diklo″ i "Diklo 1" u Diklu s pripadajućim tlačnim cjevovodom i gravitacijskim kolektorima'' izvode se radovi na području naselja Diklo.
Izdvojeno
-
U ugodnoj i veseloj atmosferi Dječji vrtić Latica 21. ožujka proslavio je svoj 32. rođendan.
-
Hrvatska daljinsku plivačicu Dinu Levačić (27) koja je nedavno preplivala 23 kilometra dug Cookov prolaz u Novom Zelandu, u srijedu je Mravincima kod Solina u prepunom parku priređen svečani doček.
-
Knjiga "Arsen - Sjećanja" Diane Šetka, predstavljena u srijedu u Zagrebu, biografija je velikog umjetnika Arsena Dedića o kojemu kroz svoja intimna sjećanja i sa zajedničkom porukom "takvog smo ga voljeli, takvog ćemo ga pamtiti" govore njegovi kolege i prijatelji.
-
Nutricionisti su također ljudska bića, pa tako i oni osjećaju žudnju za hranom i napade gladi baš kao i svi mi. Međutim, oni nemaju drugog izbora nego dati sve od sebe da se klone tih neodoljivih slatkih i slanih poslastica jer moraju prakticirati ono što propovijedaju i savjetuju drugima.
Reci što misliš!