Biznis

zadrani u berlinu

Kadija: Zadarska je županija potvrdila svoju poziciju na značajnom tržištu Njemačke

Kadija: Zadarska je županija potvrdila svoju poziciju na značajnom tržištu Njemačke

Turistička zajednica Zadarske županije predstavila turističku ponudu Zadarske županije na najvećem sajmu turizma na svijetu ITB u Berlinu

ITB Berlin, najveći sajam turizma na svijetu, okupivši svjetsku turističku industriju održava se od 7. do 9. ožujka 2023. godine, a na njemu se Turistička zajednica Zadarske županije predstavila na štandu veličine 40 četvornih metara zajedno s nizom partnera iz Zadarske županije.

Zajednički nastup osnažili su brojni suzlagači i to Turisthotel d.d., Ilirija d.d. Hotel Pinija i Zračna luka Zadar, te turističke zajednice gradova Zadra, Biograda na Moru, Nina i Paga kao i turističke zajednice općina Starigrad i Vir. 

U okviru nastupa već je prvog dana organiziran “Meet&Taste” susret kojim se dodatno produbljuju poslovne veze, ali i prezentira eno-gastro ponuda. Degustirao se pršut, paški sir, kao i vina zadarskog kraja, a točio se i zadarski Maraschino. Privlačno uređen štand s karakterističnim vizualima iz Zadarske županije posjetitelji su s oduševljenjem pohodili, te iskazali veliki interes za dolazak u Zadarsku županiju.

Dodatno je zanimanje pobudila prezentacija kulturne tradicije naše županije, a zahvaljujući atraktivnoj paškoj nošnji s jedinstvenom čipkom.    

Povodom nastupa na ITB-u direktorica Mihaela Kadija izjavila:

- Nakon tri godine, ITB se ponovno odvio u klasičnom formatu, a Zadarska je županija potvrdila svoju dobru poziciju na snažnom i značajnom tržištu Njemačke. Ove smo godine, kako bi se još dodatno istakli, organizirali ovu uspješnu prezentaciju kojom smo pored opće turističke ponude posebno pokazali i naglasili naše eno- gastro mogućnosti.

Zaključila je kako veseli da „su svi sudionici i partneri ovaj nastup ocijenili više nego uspješnim“. 

Pored upoznavanja s najnovijim trendovima u turizmu, sajam ITB  prije svega nudi idealne poslovne prilike jer se za vrijeme njegova trajanja zaključe poslovi vrijedni milijarde eura. Stoga je ITB Berlin kao marketinška i poslovna platforma svake godine najvažnije odredište za menadžere i predstavnike iz svih sektora turističke industrije.

Dodajmo kako na sajmu sudjeluje oko 5.000 izlagača iz čak 161 zemlje svijeta koji predstavljaju kompletan spektar proizvoda i usluga iz globalne turističke ponude, a ovogodišnji moto sajma je bio  „Mastering Transformation“. Istaknimo još  kako je atraktivni štand Zadarske županije posjetila hrvatska turistička delegacija predvođena Nikolinom Brnjac, ministricom turizma i sporta te Kristjanom Staničićem, direktorom HTZ-a i Monikom Udovičić, državnom tajnicom, kao i  Gordan Bakota, veleposlanik RH u SR Njemačkoj i Romeo Draghicchio, direktor Predstavništva HTZ-a u Njemačkoj.  

 


Reci što misliš!