Biznis

Kruzing turizam

Sveučilište u Zadru: Putnik s broda za krstarenje potroši tek oko 47 eura

Sveučilište u Zadru: Putnik s broda za krstarenje potroši tek oko 47 eura
Novi radio Zadar

U sklopu projekta TAKE IT SLOW, u suradnji sa Zadar Cruise Port – Putničkom lukom Gaženica i Lučkom upravom Zadar, Sveučilište u Zadru organiziralo je jučer edukativno događanje na temu “Kruzing turizam u Zadru i Zadarskoj županiji”.

Projektom TAKE IT SLOW nastoji se razviti pametan i učinkovit okvir za upravljanje, marketing i promociju u turizmu čime će se omogućiti transfer tehnologija i znanja na lokalnoj, regionalnoj i EU razini.

Uvod u edukativni program koji je isključivo vezan za kruzing industriju u svijetu i Hrvatskoj te razvoj lučke infrastrukture kao preduvjeta za razvoj kruzing turizma, ali i lokalnog prometa započeo je obilaskom luke kroz koju je sve prisutne provela generalna direktorica Zadar Cruise Port – Putnička luka Gaženica, Rebeka Pevec.

 

Potom su izložena iskustva vezana uz organizaciju izleta koji povezuju kruzing turizam i zaleđe, s obzirom na njihov značaj u podizanju atraktivnosti i doživljaja same kruzing destinacije.

Također, predstavljeni su rezultati projekta TAKE IT SLOW vezani uz kreiranje pametnog strateškog okvira za inovativne jadranske turističke destinacije, proizvode i usluge.

 

- Velika je potražnja za Zadrom. Sami putnici traže da se dolazi u Zadar, a na nama je sada velika zadaća stvoriti takav proizvod, takav imidž da ljudi saznaju za Zadar i da sve više i više traže kruzing kompanije kako bi stavili Zadar u svoje itinerere, pojasnila je Pevec ističući kako promet raste iz godine u godinu.

Prema njenim riječima ove nas godine očekuje 73 dolaska, oko 150 tisuća putnika i skoro 60 tisuća članova posade zbog čega očekuje suradnju s lokalnom zajednicom, s naglaskom kako će se zadarskim studentima pružiti iskustvo putnika u luci, kako bi se studenti mogli staviti u cipele putnika s kojima će u budućnosti raditi.

 

Božena Krce-Miočić sa Sveučilišta u Zadru kazala nam je kako im je cilj matičnu luku spojiti sa zaleđem, koje je još uvijek turistički nedovoljno valorizirano.

- Turistima s kruzera najlakše je ponuditi već poznate ture, koje više ne nude ništa novo i uzbudljivo. Mi im možemo ponuditi bogatstvo izleta, čime ćemo osigurati disperziju turista u destinaciji, iako Zadar nije malen i zatvoren grad, poručila je Krce-Miočić.

 

Grad Zadar i Zadarska županija imaju veliki potencijal postati prepoznatljiva destinacija u kruzing industriji na Jadranu i Mediteranu, a cilj ovog događanja je jačanje suradnje svih sudionika u destinaciji, bilo da se radi o pomorskom, gospodarskom, turističkom, obrazovnom i javnom sektoru.

Jasnom komunikacijom, zajedničkom strategijom i osobnom posvećenošću svih uključenih moguće je promišljati o Zadru i Zadarskoj županiji kao održivoj kruzing destinaciji s modernom infrastrukturom, koja će donijeti koristi cijeloj lokalnoj zajednici.

 

Sveučilište u Zadru svoj je fokus u projektu TAKE IT SLOW usmjerilo povezivanju razvijenih obalnih destinacija sa zaleđem što je, u konačnici, cilj i kruzing turizma u Zadru i Zadarskoj županiji.


Reci što misliš!