Biznis

Nijemci žele putovati

Na sajmu CMT u Stuttgartu Hrvatska među traženijim destinacijama

Na sajmu CMT u Stuttgartu Hrvatska među traženijim destinacijama

Sezona turističkih sajmova i intenzivne promocije u punom je jeku!

Sezona turističkih sajmova i intenzivne promocije u punom je jeku pa tako Hrvatska turistička zajednica ovih dana predstavlja ukupnu hrvatsku turističku ponudu na sajmu CMT, općem turističkom sajmu za široku publiku koji se održava u Stuttgartu sve do 22. siječnja 2023.

Poseban naglasak sajma je na kampingu pa tako svoju ponudu u sklopu hrvatskog štanda predstavlja i ukupno 16 suizlagača, odnosno hrvatskih turističkih subjekata. Sajam je obišao i Romeo Draghicchio, direktor Predstavništva HTZ-a u Njemačkoj koji je, između ostalog, sudjelovao i na predstavljanju „Reiseanalyse“, rezultata istraživanja njemačkog instituta FUR prema kojem je gotovo 70 posto Nijemaca voljno putovati jednom ili više puta tijekom ove godine.

U skladu s navedenim, cjelokupna slika godišnjih odmora u ovoj će godini biti sve sličnija onoj iz predpandemijskog razdoblja, kako po odredištima, tako i po vrstama putovanja. Navedeno potvrđuju i podaci iz analize prema kojima prvo mjesto ponovno zauzimaju putovanja unutar same Njemačke, a zatim slijede inozemne destinacije kao što su Španjolska, Italija, Turska, Austrija, Hrvatska te Grčka.

"To je vrlo detaljna analiza njemačkog turističkog tržišta koja daje uvid u trendove za aktualnu godinu, a koji kažu i da među Nijemcima postoji određena zabrinutost gospodarskom situacijom pa se tako i smanjio postotak onih koji očekuju da će se njihova osobna ekonomska situacija značajnije poboljšati. Ali, kada se govori o turizmu, oko 23 posto ispitanika reklo je da planira veću potrošnju za putovanja ove godine", ističe direktor predstavništva HTZ-a u Njemačkoj Romeo Draghicchio.

Naglašava i da je buking u Njemačkoj u siječnju na predpandemijskoj razini, što su na sajmu potvrdili i predstavnici touroperatora i drugi.

Shodno tome, iz Njemačke se ove godine može očekivati sličan predpandemijski promet, a prvo mjesto za putovanja im je Njemačka, zatim Španjolska, Italija, Turska, Austrija, Hrvatska i Grčka.

"Njemačka je najvažnije emitivno tržište za turizam s kojeg se tradicionalno ostvaruje najveći turistički promet, pa je tako bilo i u 2022. kada su Nijemci ostvarili najviše ili gotovo 25 milijuna noćenja, što je više od 23 posto od ukupnih noćenja", kazao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Podaci iz te analize kažu i da će se iz Njemačke ove godine realizirati oko 65 milijuna turističkih putovanja, naspram 71 milijun prije pandemije, a očekuje se da će udjel na Mediteranu biti oko 38 posto.


Reci što misliš!