Biznis

#htz

Snažnije promotivne aktivnosti na bližim emitivnim tržištima Europe, ali i u SAD-u

Snažnije promotivne aktivnosti na bližim emitivnim tržištima Europe, ali i u SAD-u
HTZ

Danas je održana 18. sjednica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice, koju je vodila ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac uz prisustvo direktora Hrvatske turističke zajednice Kristjana Staničića

Na sjednici su članovi vijeća, između ostalog, usvojili Godišnji program rada HTZ-a za 2023. godinu, kao i prateći Operativni plan rada HTZ-a. Riječ je o dokumentima u kojima su navedene planirane aktivnosti u idućoj godini, a koje će biti usmjerene na daljnje pozicioniranje Hrvatske u vrh najpoželjnijih europskih destinacija.

Snažnije promotivne aktivnosti provodit će se na bližim emitivnim tržištima Europe, ali i u SAD-u, dok se na dalekim tržištima planiraju provoditi kampanje za održavanje vidljivosti i prisutnosti Hrvatske.

Uz navedeno, članovi Turističkog vijeća usvojili su i Odluku o raspisivanju poziva za izbor strateških partnera za 2023. godinu gdje je planiran nastavak marketinške suradnje sa strateškim partnerima, a usvojene su i odluke o raspisivanju Javnog poziva za odabir medijske agencije za izradu strategije oglašavanja i medija plana te provođenje marketinških aktivnosti, odnosno Javnog poziva za odabir PR agencije za izradu i implementaciju strategije te provođenje međunarodnih PR aktivnosti.


Reci što misliš!