nije loše
Sea Star festival hrvatskoj ekonomiji "podario" 225 milijuna kuna
Ovogodišnji Sea Star bio je prvi festival održan u Hrvatskoj još od 2019. te prvi veći europski glazbeni događaj protekle proljetne/ljetne sezone.
Četvrto izdanje je 27. i 28. svibnja posjetilo više od 40.000 posjetitelja koji su, prema istraživanjima konzultantske kuće Hotelis, specijalizirane za turizam i hotelijerstvo i nezavisne agencije TIM Centar, hrvatskoj ekonomiji donijeli nova 54 milijuna dobiti, čime je ukupan ostvaren doprinos od 2017. do danas prešao 225 milijuna kuna ili gotovo 30 milijuna eura!
U analizu je uključena samo direktna potrošnja uzrokovana događanjem Sea Stara. Uz ovaj iznos ukupna vrijednost marketinške promocije festivala i destinacije, točnije Umaga, lagune Stella Maris, Istre i Hrvatske, do sada procijenjena je na više 128 milijuna kuna, odnosno 17 milijuna eura. Samo u 2022. vrijednost marketinške kampanje, provedene u više od 20 zemalja prešla je 5 milijuna eura.
Kroz festivalska vrata ovogodišnjeg Sea Stara u dvije večeri ušlo je više od 40.000 posjetitelja, iz više od 40 zemalja i s 4 kontinenta. Prevladavali su fanovi iz Hrvatske, Slovenije, Italije, Austrije, Švicarske, BiH i Srbije, a bilo ih je koji su do Umaga potegli iz SAD-a, Australije, Izraela i Kuvajta.
Po brojnosti publike Sea Star je u 2022. dosad bio daleko najposjećeniji glazbeni događaj u Istri i Primorju, te jedan od tri najposjećenija u cijeloj Hrvatskoj. Prema podacima Turističke zajednice grada Umaga na destinaciji je od četvrtka 26. do nedjelje 29. svibnja zabilježeno oko 15.000 turista i gotovo 50.000 noćenja.
Prosječna starost posjetitelja je svega 25.1 godine, postotak visokoobrazovanih, uključujući i studente je visokih 70%, dok je zaposlenih više od 55%. Čak 94% ispitanika u istraživanju je izjavilo da je u Umag došlo isključivo zbog Sea Stara, trećina posjetitelja je zahvaljujući festival prvi put došla u Umag, a 66% je lagunu Stella Maris ocijenilo kao odličnom festivalskom lokacijom.
Motivacija za dolazak na Sea Star je u najvećem broju druženje kao socijalni aspekt festivala, glazbeni program kao kulturni, te turistički kao prilika za boravak na moru.
Dio istraživanja otkrio je da čak 85% posjetitelja vjeruje kako glazbeni festivali poput Exita i Sea Star mogu napraviti pozitivne društvene promjene, a njih 81% bi voljelo da su mladi iz zemalja regije bolje povezani i bolje surađuju.
Također, nakon što je 39% ispitanika izjavilo da im je bilo teško zbog izolacije tijekom pandemije čak njih 86% izjavilo je da je dolazak na Sea Star u Umag pozitivno ili veoma pozitivno utjecao na njihovo mentalno zdravlje.
Izdvojeno
-
U prvoj utakmici 17. kola HNL-a Slaven Belupo je kao domaćin svladao Goricu sa 2-1 (0-1). Gosti su poveli golom Medina Gashija (8), no Alen Grgić (67) i Antonio Jagušić (82) su u nastavku preokrenuli.
-
U Dalmaciji će osobito na otocima puhati jako jugo, a popodne sjeverozapadni vjetar. Bit će promjenjivo, povremeno uz kišu, lokalno moguće i obilnim pljuskovima. Jutarnja temperatura zraka od 6 do 10 °C, u unutrašnjosti niža, između 2 i 4 °C, a popodnevna od 9 do 14 °C
-
Bacivši pogled na impozantan niz priznanja koje je Audiardov najnoviji i svakako najluđi uradak u dugovječnoj karijeri do sad prikupio, čovjek bi lako mogao steći krivi dojam kako se pred njim doista nalazi najimpresivnije filmsko ostvarenje godine, ali istina je potpuno drugačija.
-
Mjerenje inteligencije kod životinja prilično je škakljiva stvar. Međutim, provedeni su brojni pokusi kako bi se testirale sposobnosti sićušnih mozgova kukaca. Rezultati su iznenađujući.
Reci što misliš!