Biznis

6. listopada

Dođite na Čarter ćakulu!

Dođite na Čarter ćakulu!

Povodom prvog rođendana, čarter.hr, jedinstvena platforma za nautički sektor u nas, otkriva koje teme najviše traže profesionalci iz branše, ali i bez čega se danas u nautičkom turizmu ne može.

U samo godinu dana neumornog rada platforma se pozicionirala kao prvo i sve brže rastuće mjesto na kojem čarteraši te profesionalci iz drugih nautičkih i srodnih djelatnosti dolaze do relevantnih tema, alata i edukacija koji im pomažu da pojednostave i poboljšaju poslovanje. 

Za podizanje poslovanja na višu razinu i veće zadovoljstvo gosta, u 2022. godini ključnu ulogu igra digitalizacija. 

„Tvrtke nisu sigurne koji su im točno kanali potrebni, kako posložiti svoj nastup u online okruženju na način da ubire plodove. Mnogim je tvrtkama problem prebaciti se na potpuno digitalno poslovanje. Upravo zato surađujemo s IT tvrtkama koje su razvile praktična i iskušana rješenja za čarter industriju. Charter Hub novi je game changer u branši jer omogućuje tvrtkama da povežu niz drugih alata na jednoj platformi“, kaže Selma Čmelik, osnivačica čarter.hr-a i strastvena zagovarateljica korištenja mogućnosti digitalnih tehnologija. 

Prelazak na digitalizaciju nije bitan samo zbog pojednostavljivanja procesa čarter tvrtki, već i zbog samog srca turizma, a to je iskustvo samog gosta. S obzirom na planirani odmak od masovnog turizma i fokusiranje na kvalitetniju uslugu i doživljaj, upravo je ovo segment na kojem turistički sektor treba sve više raditi. Tehnologija tu može jako pomoći.

„Gosti koji su orijentirani na nautički čarter očekuju digitalizaciju jer su u svojim matičnim zemljama navikli na digitalna rješenja. Digitalizacijom se ubrzavaju i pojednostavljuju procesi rezervacija, plaćanja, prati se zadovoljstvo gostiju. Posebno je važna mogućnost povezivanja različitih usluga koje gosti žele iskusiti na destinaciji na jednom mjestu“, ističe Čmelik. 

Čarter.hr ne prati se samo u Hrvatskoj već u velikom dijelu regije, Europe, ali i SAD-u. Korisnike platforme, kojih je preko devet tisuća, najviše zanimaju trendovi i servisi. Vrlo su čitani i mjesečni intervjui s bitnim akterima u nautičkom turizmu, pogotovo oni sa sugovornicima koji „bez dlake na jeziku“ progovaraju o gorućim temama vezanim uz more i turizam. 

S obzirom na to da se radi o jednoj specifičnoj i uskoj niši, više od 30.450 pregleda stranice, rastući broj posjetitelja, pratitelja na društvenim mrežama, pozitivan feedback korisnika i rezultati koje postižu uz pomoć informacija i podrške na čarter.hr-u činjenice su koje potvrđuju da se vizija platforme polako, ali sigurno ostvaruje.

„Nastavljamo punim jedrima naprijed, a u godini pred nama želimo malo više prostora pružiti servisima. Želimo vidjeti što im treba, gdje žele doći i kako im mi u tome možemo pomoći. Servisi su vrlo traženi i navikli su uvijek imati posla. Međutim, nije dovoljno samo dobro raditi već i biti prisutan tamo gdje su tvoji kupci, što danas znači biti online“, napominje Selma Čmelik, inače stručnjakinja u digitalnom marketingu. 

Za dobar rezultat iznimno je bitna i povratna informacija kao i umrežavanje. Ekipa čarter.hr-a zato u svojoj bazi, Zadru, šestog listopada organizira „Čarter ćakulu“, reflektivno druženje čarteraša povodom uspješne sezone i ususret novoj. 

Nakon toga se pripremaju za Biograd Boat Show i Croatia Charter Expo gdje će 26. i 27.  listopada profesionalcima iz čarter industrije predstaviti inovativne IT alate za nautički sektor, ali i najaviti neke nove, uzbudljive projekte.

Sve dakako s ciljem da olakšaju i pospješe plovidbu za sve aktere nautičkog turizma.


Reci što misliš!