Biznis

#turizam

Edukacija za male iznajmljivače u Kneževoj palači

Edukacija za male iznajmljivače u Kneževoj palači
M. Cvetković

Zadarska Turistička zajednica podijelit će malim iznajmljivačima brošuru kao priručnik za zakonito i uspješno poslovanje, a sljedeći tjedan organizira program besplatne edukacije za male iznajmljivače u Kneževoj palači

Upoznavanje sa svim segmentima poslovanja obiteljskog smještaja, informacije o načinu prijave gostiju, sustavu eVisitor, izdavanju računa te financijskim obavezama tijekom tekuće godine, ili što znači rekategorizacija? – samo je dio sadržaja lijepo oblikovane i informacijama bogate brošure namijenjene iznajmljivačima u turizmu. Ovim praktičnim izdanjem koje s čestitkom za Uskrs ovih dana stiže na adrese registriranih zadarskih iznajmljivača, Turistička zajednica grada Zadra željela je – navodi se u brošuri – svim lokalnim iznajmljivačima osigurati uspjeh i poslovanje u skladu sa zakonom.

Zato je podnaslovljena kao „Priručnik za vlasnike apartmana, kuća za odmor, studio apartmana i soba u domaćinstvu za 2022. godinu“.

- Knjižica je zaista pravi priručnik koji će svim našim zadarskim iznajmljivačima znatno olakšati poslovanje u ovoj godini. Tiskanje ovog priručnika ujedno je nastavak naših napora da u kriznim vremenima dodatno pomognemo svima koji se bave turizmom. Praćenje trendova u turizmu i uočavanje promjena u navikama naših gostiju te još važnije, zakonito djelovanje i kvaliteta usluge iznad svega, svima moraju biti formula za uspjeh - kaže direktor zadarske Turističke zajednice Mario Paleka.

Tako se u ovom priručniku mogu pronaći apsolutno sve informacije koje će turističkim iznajmljivačima olakšati poslovanje, pa čak i o obaveznim elementima u objektu – od plana evakuacije do sadržaja kutije prve pomoći.

No pored praćenja zadanosti u poslovanju i eventualnih zakonskih promjena, bitno je, također, znati kako prodati vlastiti smještaj i istaknuti ga među svim drugim objektima koji se nalaze na turističkom tržištu.

A sve će to biti teme na dvodnevnoj besplatnoj edukaciji za male iznajmljivače (12. i 13. travnja), koju s naslovnom temom „Uspješno poslovanje u turističkoj godini 2022.“ organizira zadarska Turistička zajednica u suradnji sa Savjetovalištem za obiteljski smještaj Interligo. Pozivaju se svi iznajmljivači da se prijave na besplatnu edukaciju najkasnije do ponedjeljka, 11. travnja do 14 sati na email: info@zadar.travel ili telefonskim pozivom na broj 023 316 166. Zbog još uvijek važećih epidemioloških mjera broj sudionika je ograničen.

Inače, o svim navedenim temama iznajmljivači se mogu informirati i na web stranici TZG Zadra za poslovne subjekte na adresi www.business.zadar.travel , a priručnik i sve ostale tiskane promotivne materijale možete pronaći ovdje: www.zadar.travel/useful-information/printed-promotional-materials 

Program besplatne edukacije za male iznajmljivače

Multimedijalna dvorana Kneževe palače ugostit će u utorak i srijedu (12. i 13. travnja) stotinjak zadarskih iznajmljivača na besplatnoj edukaciji. Program koji organizira zadarska Turistička zajednica počinje 12. travnja u 9 sati, a vodit će ga Meri Čizmić Kraljević i Anamarija Cicarelli iz Savjetovališta za obiteljski smještaj Interligo. Prvog dana edukacije govorit će se o specijalizaciji obiteljskog smještaja; obiteljima s malom djecom, tinejdžerima i gostima seniorima.

Kako i zašto gosti biraju destinaciju, koliko često treba mijenjati opremu u objektu i kako pripremiti objekt za fotografiranje ili snimanje? – također su neke od tema programa edukacije u utorak, kao i određivanje i upravljanje cijenama te zaštita iznajmljivača i gostiju od otkaza. Sudionici edukacije također će se moći upoznati s pripremom za rad s portalima i pravilima poslovanja online turističkih servisa poput Booking.com i Airbnb.com.

Drugog dana edukacije govorit će se o algoritmu portala kao ključu uspjeha oglasa, analitici portala i učinkovitom oglašavanju na Google mapi, Facebooku te vlastitom portalu. Srijeda donosi i teme o dokumentima i knjigama koje treba voditi iznajmljivač, potom sve relevantno o izdavanju računa, prijavi i odjavi gostiju, razlici iznajmljivača kao fizičkoj i pravnoj osobi, dolasku inspektora u objekt, itd.  


Reci što misliš!