što nudimo gostima
Intenzivna promocija turizma Zadarske županije na ključnim tržištima
Svjesni kako će ova godina biti posebno zahtjevna što se turističkih kretanja tiče, Turistička zajednica Zadarske županije je još u prosincu prošle godine započela sa snažnim aktivnostima promocije Zadarske županije i njenih najvažnijih i najatraktivnijih turističkih proizvoda na ključnim tržištima, a koje su i dalje u tijeku.
Cilj je svih aktivnosti pozivanje gostiju da svoj odmor u 2022. godini provedu u Zadarskoj županiji, te daljnji rast prepoznatljivosti Zadarske županije kao atraktivne i kvalitetne turističke destinacije bogate ponude. Aktivnosti u sklopu promocije Zadra i ostalih gradova i mjesta, prirodnih ljepota, otoka, nautike, kampinga, eno-gastronomije i ostalih turističkih potencijala regije provode se putem digitalnih kampanja, oglašavanja u značajnim tiskanim medijima, promotivnih oglasa i društvenih mreža.
Od veljače je u tijeku snažna on-line kampanja fokusirana na ključna emitivna tržišta, ali i avio-tržišta.
U kampanji sudjeluju i TZ-i Biograda, Nina, Paga i Starigrada, a kako bi se time pojačao učinak pojedinačnih budžeta. Kampanja se provodi se na vodećim portalima tržišta na kojima se želi ojačati prepoznatljivost i prisutnost. Podijeljena u 3 vala pokriva veći dio godine, čak 7 mjeseci digitalne promidžbe. Prvi val, val pozicioniranja, bit će najveći i najduži jer mu je glavni cilj stvoriti opću svijest i potaknuti ljude da posjete zadarsku regiju. Provodi se od kraja veljače do svibnja na tržištu Njemačke, Austrije, Poljske, Češke, Italije, Slovenije, Velike Britanije, Francuske, Nizozemske, Belgije, Mađarske, Slovačke i Skandinavije. Uslijedit će val za poticanje rezervacija u razdoblju od svibnja do srpnja, dok je treći val tzv. on-site kampanja koja je zakazana za srpanj i kolovoz te zalazi u rujan, a cilja goste koji su stigli na šire odredište Dalmacije i kojima se predstavljaju različite aktivnosti u kojima mogu sudjelovati te ih potiče za posjet raznim dijelovima županije.
Uz ovu snažnu kampanju, TZ Zadarske županije, počevši još od prosinca 2021., promovira Zadar i cijelu županiju u niz specijaliziranih i vodećih izdanja na ključnim emitivnim tržištima od kojih izdvajamo sljedeće.
U specijaliziranim njemačkim izdanjima OutdoorWelten i Wander Magazin Turistička zajednica Zadarske županije predstavlja brojne mogućnosti koje Zadarska županija nudi ljubiteljima prirode i aktivnosti na otvorenom.
Na tržištu Velike Britanije, ali i šire jer čitanošću pokrivaju gotovo cijeli svijet, do lipnja traje kampanja kroz nekoliko izdanja britanskog National Geographic Traveler-u, dok je u izdanju The Travel Guide-a koje se distribuira s poznatim dnevnim listom The Guardian u siječnju objavljen veliki članak o ljepotama Zadra i županije. U specijaliziranom austrijskom časopisu Gute Reise također je objavljena bogata reportaža na dvije stranice o Zadru i okolici.
Na tržištu Francuske Zadarska se regija promovira u časopisu Plein Air, kao i čuvenom Petit Futé vodiču i časopisu istoimenog izdavača, jednog od najcjenjenijih izvora preporuke za putovanja. Jedan od značajnijih turističkih proizvoda Zadarske županije, kamping turizam dodatno se promovira oglašavanjem u suradnji s udruženjima Kamping udruga Hrvatske i Top Camping. Slovencima se Zadarska županija tradicionalno predstavlja u izdanjima Dnevnik, Delo i Večer kroz niz članaka i oglasa u prigodnim izdanjima vezano uz praznike i godišnje odmore.
Pored toga, Turistička se zajednica Zadarske županije oglasila u godišnjem vodiču poznatog američkog udruženja putničkih agenata ASTA, a koji služi svim profesionalcima u turizmu i promovira svjetske destinacije. ASTA WORLDWIDE DESTINATION GUIDE 2022/23.
Također je niz aktivnosti promocije usmjereno na domaće goste kojima se kontinuirano predstavljaju već prepoznatljivi turistički proizvodi Zadarske županije, a kako bi i gosti iz Hrvatske za svoje odredište izabrali upravo Zadarsku županiju.
Vezane vijesti
-
„Vrijeme je darivanja" - izraz koji označava upravo sadašnji period godine kad se slavi ljubav, pažnja i zajedništvo. Vrijeme je to kada se razmjenjuju pokloni, male sitnice, koji pokazuju našu zahvalnost i pažnju prema onima koje volimo.
-
Projekcija će se održati u Kino Zoni u Polivalentnoj dvorani Providurove palače u petak 13. prosinca s početkom od 20h.
-
Hrvatski građani koji u inozemstvu izgube putovnicu, bude im ukradena ili uništena moći će pomoć i izdavanje privremene putne isprave tražiti i u zemljama bez hrvatskog konzularnog predstavništva, odnosno u diplomatskim predstavništvima neke druge članice EU, predlaže zakonodavac.
-
Služba za mentalno zdravlje i prevenciju ovisnosti Zavoda za javno zdravstvo Zadar, povodom obilježavanja Mjeseca borbe protiv ovisnosti, u petak, 13.12.2024., od 10:30h do 11:30h u prizemlju Poliklinike OB Zadar organizira javnozdravstvenu organizaciju.
Izdvojeno
-
MK Beštije sutra, na blagdan svete Luce dolazi 20. put u DV Laticu.
-
Hrvatska diskografska udruga (HDU) u suradnji s radijskim voditeljem, glazbenim kritičarem i urednikom (HR2), Zlatkom Turkaljem Turkijem, donosi još jedan intervju u nizu u sklopu glazbenog projekta Diskografska spajalica. Ovoga puta, u našem društvu bio je jedan od najpopularnijih i najutjecajnijih repera ovih prostora Edo Maajka.
-
Iz zadarske Elektre stiže obavijest o privremenom prekidu u opskrbi električnom energijom zbog radova prema sljedećem rasporedu
-
Nakon provedenog kriminalističkog istraživanja, protiv 49-godišnjaka se podnosi kaznena prijava zbog sumnje da je počinio kazneno djelo Neovlaštena proizvodnja i promet drogama, javljaju iz PU zadarske.
Reci što misliš!