Biznis

evisitor

U 2021. godini Hrvatsku posjetilo gotovo 14 milijuna turista

U 2021. godini Hrvatsku posjetilo gotovo 14 milijuna turista
Bojan Bogdanić

U Hrvatskoj je tijekom 2021. godine ostvareno 13,8 milijuna dolazaka i 84,1 milijuna noćenja, odnosno 77 posto više dolazaka i 55 posto više noćenja nego u istom razdoblju 2020.

Pritom su strani turisti ostvarili 71,9 milijuna noćenja, dok su domaći turisti ostvarili 12,3 milijuna noćenja.

Prvi su to podaci sustava eVisitor, koji sadrži turistički promet ostvaren u komercijalnim i nekomercijalnim objektima te nautičkom charteru.

U usporedbi s rezultatima 2019. godine, u 2021. godini ostvareno je 67 posto dolazaka i 77 posto noćenja iz 2019. godine.

„Čestitam svim turističkim dionicima na odlično odrađenoj turističkoj godini. Hrvatska je tijekom 2021. godine izgradila imidž sigurne i odgovorne destinacije, što su prepoznali naši turisti. Uz važnost sigurnosti, suvremeni turisti, posebno u ovo pandemijsko doba, sve više prepoznaju važnost održivosti destinacije, koja im postaje dodatni motiv za putovanje.

Kako bismo dodatno istaknuli novi strateški smjer hrvatskog turizma, Ministarstvo pokreće sveobuhvatni web portal za održivi turizam na hrvatskom i engleskom jeziku, na kojem će biti dostupne informacije o važnijim dokumentima, izvorima financiranja, projektima, održivim praksama i eko-certificiranju, kao i o edukacijama, seminarima, konferencijama i događanjima te akcijama dionika u području održivog turizma.

Na platformi ćemo imati i javno dostupan prikaz Indikatora održivog turizma“, istaknula je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac te dodala kako je u okviru tog projekta kreirana i oznaka održivosti hrvatskog turizma, Hrvatska prirodno tvoja, odnosno Croatia naturally yours, koja će biti prepoznatljiva turistima, kao i dionicima u sektoru.

„Iza nas je već druga pandemijska godina u kojoj je Hrvatska, usprkos svim izazovima, ostvarila najbolji turistički rezultat na Mediteranu. Posljedica je to predanog i kvalitetnog rada svih turističkih djelatnika koji su svojim zajedništvom, brzim reakcijama i koordiniranim djelovanjem našoj zemlji osigurali status kvalitetne, sigurne i dobro pripremljene destinacije.

U ovu godinu ulazimo s velikim optimizmom, ali i planovima koji uključuju realizaciju 90 posto prometa iz rekordne 2019. godine te daljnje pozicioniranje naše zemlje kao održive i sigurne destinacije. Navedeno planiramo realizirati kroz provedbu ciljanih i inovativnih marketinških te informativnih kampanji, a koje će se provoditi tijekom cijele godine uzimajući se u obzir epidemiološka situacija na svakom pojedinom tržištu“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, naglasivši kako dobre trendove turističkog prometa potvrđuju i financijski pokazatelji, odnosno prihodi od turizma.


Reci što misliš!