Biznis

submarine

Najpoznatiji hrvatski lanac burgera širi se na europsko tržište

Najpoznatiji hrvatski lanac burgera širi se na europsko tržište

Poznati hrvatski lanac burgera Submarine ove godine je Financial Times uvrstio na listu 1000 najbrže rastućih tvrtki u Europi te su se tako pozicionirali kao jedina netehnološka tvrtka iz jugoistočne Europe koju je prepoznao sam Financial Times. Sada su nastavili širiti svoje poslovanje, objavili su.

Nakon što je lanac Submarine poslovnica otvoren u gotovo svim većim gradovima Hrvatske, njihovo poslovanje širi se na tržište Europe. Tako su upravo otvorili svoju prvu ekspozituru u glavnom gradu Rumunjske te time najavili veliko širenje koje im je u planu u 2022. godini, kako u Rumunjskoj tako i u drugim europskim državama, ali najavljuju i veliko širenje na domaćem tržištu. 

"Prva ekspozitura u Rumunjskoj otvorena je po principu dark kitchens, odnosno modela virtualnog restorana iz kojeg možete naručivati putem dostavnih servisa. Pandemija je uvela i nove navike, ali i načine konzumiranja hrane, stoga su koncepti dark kitchensa sve popularniji u svijetu. Daljnje širenje na rumunjskom tržištu, ali i na tržišta diljem Europe, planiraju preko fizičkih restorana, jer Submarine je poznat, kako po vrhunskim i svjetski nagrađivanim burgerima, tako i po zanimljivim interijerima koji uvijek odišu odličnom atmosferom", objavili su iz tvrtke.

"Veliko nam je zadovoljstvo što smo, nakon ovogodišnjeg vjetra u leđa Financial Timesa, počeli širenje na inozemno tržište. Rumunjska nam je prvo tržište, a u 2022. planiramo otvoriti još nekoliko ekspozitura u Rumunjskoj, a paralelno nastaviti širenje i na druga tržišta po Europi. Izniman je posao ispred nas, ali i veliki su izazovi držati kvalitetu namirnica i brenda na tržištima koje još uvijek ne poznamo dovoljno", izjavio je Dragoljub Božović, osnivač i izvršni direktor Submarinea.

"Ovom ekspanzijom samo pokazujemo našu spremnost da rastemo kao kompanija i razvijamo se u skladu s očekivanjima od nas. Naše sedmogodišnje iskustvo rada na hrvatskom tržištu naučilo nas je kako se pozicionirati na tržištima koja planiramo osvojiti. Drago mi je da smo upravo mi postali prva hrvatska kompanija u hospitalityju, odnosno food sektoru koja se širi na europsko tržište, a da pritom sve naše ekspoziture nisu franšize, već ostaju u našem vlasništvu. Od Submarinea možete još puno očekivati, imamo još puno toga za napraviti i još će se čuti za nas, a cilj nam je da u svakom većem europskom gradu možete pojesti Submarineov burger", dodao je Aleksandar Lazinica, osnivač i suvlasnik Submarinea.


Reci što misliš!