Biznis

#turizam

Lonely Planet i Culture trip o Zadru, Braču, Slavoniji i Baranji

Lonely Planet i Culture trip o Zadru, Braču, Slavoniji i Baranji
Marko Dimić/PIXSELL

Suradnja HTZ-a s Lonely planetom obuhvaća tržišta Velike Britanije, Njemačke, Italije, Poljske, Nizozemske, Belgije i Francuske. Na tržištima Velike Britanije, Njemačke i Poljske dodatno će se plasirati i posebno kreirani sadržaji na temu Zadra.

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je suradnje s vodećim svjetskim travel platformama i specijaliziranim medijima za putovanja Lonely Planetom i Culture tripom putem kojih će se novosti o hrvatskim destinacijama i turističkoj ponudi plasirati na 8 europskih tržišta do kraja srpnja.

„Suradnje s ovako značajnim globalnim platformama za putovanja koje na mjesečnoj bazi prati gotovo 20 milijuna jedinstvenih korisnika izuzetno su važne u promociji hrvatskog turizma i naših destinacija. Na ovaj način dobit ćemo dodatnu vidljivost na ključnim europskim tržištima s kojih u ovoj godini očekujemo najveći broj gostiju“, istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Suradnja s Lonely planetom obuhvaća tržišta Velike Britanije, Njemačke, Italije, Poljske, Nizozemske, Belgije i Francuske.

Sadržaj će tematski obuhvatiti kulturu i gastronomiju Slavonije i Baranje, hrvatske parkove prirode te ponudu otoka Brača, a s obzirom da je u suradnju uključen i TZ Zadarske županije, na tržištima Velike Britanije, Njemačke i Poljske dodatno će se plasirati i posebno kreirani sadržaji na temu Zadra.

f1c6d329225415aea7905a730dc1e5a5.jpg?v=2S druge strane, kroz suradnju s Culture tripom plasirat će se sadržaji na temu biciklizma, ruralnog turizma, nautike i island hoppinga te vodiča kroz kulturne posebnosti hrvatske obale i to na tržištima Velike Britanije, Njemačke, Nizozemske, Francuske i Švedske. 

Lonely planet nezaobilazna je globalna putnička platforma koju mjesečno posjeti 11,5 milijuna jedinstvenih korisnika, a njihova web stranica bilježi oko 32 milijuna mjesečnih pregleda. S više od 12,5 milijuna pratitelja na društvenim mrežama predstavljaju jedan od najznačajnijih travel medija na kojima korisnici traže inspiraciju za putovanje. 

Culture trip također je jedan od najutjecajnijih travel medija koji mjesečno broji oko 18 milijuna jedinstvenih korisnika.

Riječ je o mjestu na kojem korisnici traže inspiraciju za planiranje svojih putovanja te istražuju sadržaje koje svaka destinacija može ponuditi. Njihove društvene mreže prati oko 8,1 milijun pratitelja, a 81 posto publike čini skupina od 18 do 45 godina.

Uz plasman sadržaja, obje suradnje uključuju i plasman bannera HTZ-a kako bi zainteresiranim čitateljima pružili mogućnost istraživanja dodatnog sadržaja na web stranici Hrvatske turističke zajednice Croatia.hr.

 

Reci što misliš!