#turizam
Lonely Planet i Culture trip o Zadru, Braču, Slavoniji i Baranji
Suradnja HTZ-a s Lonely planetom obuhvaća tržišta Velike Britanije, Njemačke, Italije, Poljske, Nizozemske, Belgije i Francuske. Na tržištima Velike Britanije, Njemačke i Poljske dodatno će se plasirati i posebno kreirani sadržaji na temu Zadra.
Hrvatska turistička zajednica pokrenula je suradnje s vodećim svjetskim travel platformama i specijaliziranim medijima za putovanja Lonely Planetom i Culture tripom putem kojih će se novosti o hrvatskim destinacijama i turističkoj ponudi plasirati na 8 europskih tržišta do kraja srpnja.
„Suradnje s ovako značajnim globalnim platformama za putovanja koje na mjesečnoj bazi prati gotovo 20 milijuna jedinstvenih korisnika izuzetno su važne u promociji hrvatskog turizma i naših destinacija. Na ovaj način dobit ćemo dodatnu vidljivost na ključnim europskim tržištima s kojih u ovoj godini očekujemo najveći broj gostiju“, istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Suradnja s Lonely planetom obuhvaća tržišta Velike Britanije, Njemačke, Italije, Poljske, Nizozemske, Belgije i Francuske.
Sadržaj će tematski obuhvatiti kulturu i gastronomiju Slavonije i Baranje, hrvatske parkove prirode te ponudu otoka Brača, a s obzirom da je u suradnju uključen i TZ Zadarske županije, na tržištima Velike Britanije, Njemačke i Poljske dodatno će se plasirati i posebno kreirani sadržaji na temu Zadra.
S druge strane, kroz suradnju s Culture tripom plasirat će se sadržaji na temu biciklizma, ruralnog turizma, nautike i island hoppinga te vodiča kroz kulturne posebnosti hrvatske obale i to na tržištima Velike Britanije, Njemačke, Nizozemske, Francuske i Švedske.
Lonely planet nezaobilazna je globalna putnička platforma koju mjesečno posjeti 11,5 milijuna jedinstvenih korisnika, a njihova web stranica bilježi oko 32 milijuna mjesečnih pregleda. S više od 12,5 milijuna pratitelja na društvenim mrežama predstavljaju jedan od najznačajnijih travel medija na kojima korisnici traže inspiraciju za putovanje.
Culture trip također je jedan od najutjecajnijih travel medija koji mjesečno broji oko 18 milijuna jedinstvenih korisnika.
Riječ je o mjestu na kojem korisnici traže inspiraciju za planiranje svojih putovanja te istražuju sadržaje koje svaka destinacija može ponuditi. Njihove društvene mreže prati oko 8,1 milijun pratitelja, a 81 posto publike čini skupina od 18 do 45 godina.
Uz plasman sadržaja, obje suradnje uključuju i plasman bannera HTZ-a kako bi zainteresiranim čitateljima pružili mogućnost istraživanja dodatnog sadržaja na web stranici Hrvatske turističke zajednice Croatia.hr.
Vezane vijesti
-
U petak, 13. prosinca, na dan Sv. Luce, u Koncertnoj dvorani braće Berse s početkom u 19 sati, adventsko pripovijedanje - "Ferali u noći- priče koje nose svjetlo".
-
Projekcija će se održati u Kino Zoni u Polivalentnoj dvorani Providurove palače u petak 13. prosinca s početkom od 20h.
-
S utorka na srijedu, 10./11. prosinca u Sv. Filip i Jakovu nepoznati počinitelj je provalio u građevinski kontejner odakle je otuđio više komada raznog električnog i drugog alata, u vlasništvu dva trgovačka društva. Ukupna materijalna šteta je nekoliko tisuća eura.
-
Pročelnik Službe za kirurgiju Opće bolnice Zadar, izv.prof.dr.sc.Ivan Bačić, dr.med., boravio je proteklog tjedna u Rijeci. Ondje je, zajedno s torakalnim kirurzima iz KBC-a Rijeka, izvodio operacije u prsnom košu minimalno invazivnom tehnikom.
Izdvojeno
-
Povodom obilježavanja Međunarodnog dana planina, a u sklopu manifestacije „Niti života“ sinoć je u Kneževoj palači svečano otvorena izložba "Velebit" renomiranog hrvatskog akademskog slikara Josipa Zankija.
-
Motoristi će razveseliti djecu svojim dolaskom, prigodnim poklonima i zajedničkim druženjem.
-
Shizofrenija je mentalna bolest od koje obolijeva jedan posto populacije, muškarci najčešće u adolescentskoj dobi, a žene između 23. i 30. godine te je važno na vrijeme prepoznati simptome i započeti terapiju, istaknuto je u srijedu na konferenciji "Shizofrenija 360" u Zagrebu.
-
Cigarete, elektroničke cigarete i drugi duhanski proizvodi štete zdravlju ljudi diljem svijeta, a premda Europska unija želi do 2040. stvoriti prvu generaciju bez duhana, unutar bloka postoje razlike kada je riječ o regulaciji duhanskih proizvoda, piše European Newsroom (ENR).
Reci što misliš!