Biznis

ususret sezoni

Turistička zajednica Zadarske županije sadržaj svojih mrežnih stranica prevela na još pet jezika

Turistička zajednica Zadarske županije sadržaj svojih mrežnih stranica prevela na još pet jezika

U cilju što bolje pripreme izazovne turističke godine pred nama, Turistička zajednica Zadarske županije je prevela sadržaj svojih mrežnih stranica www.zadar.hr na slovenski, češki, slovački, mađarski i poljski jezik.

Sadržaj je tijekom ožujka i objavljen pa su tako pored postojećih varijanti na hrvatskom, engleskom, njemačkom, talijanskom i francuskom jeziku korisnicima iz Slovenije, Češke, Slovačke, Mađarske i Poljske dostupne brojne informacije o Zadarskoj županiji kao turističkoj destinaciji.

Na iznimno informativnim stranicama Turističke zajednice Zadarske županije korisnici sada mogu na čak deset jezika naći niz informacija i savjeta o destinacijama i atrakcijama Zadarske županije, prirodnim ljepotama, kulturno-povijesnoj baštini, doživljajima i aktivnostima, brojnim oblicima smještaja i turističkim subjektima, mogućnostima za aktivni odmor, hrani i piću, događanjima i mnogim drugim kategorijama. 

Sadržaj na stranicama TZ Zadarske županije broji više od 4.500 članaka, te se razvija i ažurira na dnevnoj bazi, a sve kako bi korisnici imali točne i pravovremene informacije o turističkoj ponudi Zadarske županije.  

Direktorica Mihaela Kadija tim je povodom izjavila: „Na ovaj se način želimo još više približiti i udovoljiti našim tradicionalnim gostima iz Slovenije, Češke, Slovačke, Mađarske i Poljske, a na koje i u ovoj, po svemu sudeći zahtjevnoj turističkoj godini, svakako računamo i vjerujemo da će nas u velikom broju posjetiti, bilo da je riječ o gostima koji su već kod nas bili ili onima koji će doći po prvi put. Veseli nas što možemo reći kako je ovo tek početak jer ćemo svakako istim putem nastaviti u tiskanju određenih brošura i karata, a sve kako bismo udovoljili potrebama naših vjernih gostiju.“  

Sadržaj web stranica zadar.hr koncipiran je u dvije glavne cjeline. 

Jedna su „Destinacije“ koja prezentira sve destinacije kroz prikaz subregionalnih cjelina: Zadar, Ninska rivijera, Biogradska rivijera, Rivijera Paklenica, Otoci, Pag i Zaleđe.

Svaka ta subregija splet je priča, zanimljivosti i atrakcija, povezana s događanjima na destinacijama i vezanim programima agencija. Korisnik se navodi da kroz što manje izlazaka sa stranice nauči i pročita što više o subregiji te tako stekne dojam što je za brend određene destinacije i najvažnije.

Kao zadatak promotivnih web stranica, korisnika se ne opterećuje s previše informacija, već intrigira i potiče na dolazak. Kada to odluči i odabere svoju konkretnu destinaciju unutar Županije, na raspolaganju su informacije na stranicama svake lokalne zajednice koje moraju prije svega biti informativne i konkretne sa savjetima kako doći, kuda se kretati, koje sve plaže i atrakcije su dostupne, kome se obratiti za pomoć i informacije, i slično.

Druga velika cjelina je interesna – „Doživljaji“, i odgovara na pitanje „Što raditi“. Koncipirana jednako kao „Destinacije“ fokusirana je na glavne interese korisnika: Priroda i pustolovine , Povijest i kultura, Nautika, Hrana i piće, Nacionalni i parkovi prirode, Plaže i Obiteljski odmor.

Ova sekcija s obzirom na posebne interese ipak se grana na dodatne članke, ovisno o posebnostima svakog od proizvoda.


Reci što misliš!