Biznis

#automobili

Prodaja automobila na hrvatskom tržištu i dalje u padu

Prodaja automobila na hrvatskom tržištu i dalje u padu
Marko Prpić/PIXSELL

Godina dana je prošlo od izbijanje pandemije, a prodajni rezultati su i dalje u minusu.

U Hrvatskoj je u veljači prodano 3439 novih putničkih vozila, što je 4.2 posto manje nego u istom mjesecu prošle godine. Dobra je vijest da je pad manji no u siječnju, kad je prodano 2915 automobila (-19.7%), što ovogodišnji pad postavlja na 13 posto u odnosu na isto razdoblje lani, pokazuju podaci Promocije puls. 

Najviše je prodano Volkswagena, njih 1187. Volkswagen tako u ukupnoj prodaji u prva dva mjeseca ove godine ima udio od 18.7 posto. Na drugom mjestu je Škoda s prodana 823 auta i tržišnim udjelom od 12.9 posto, dok je treći Fiat s prodana 482 vozila. Slijede ga Dacia i Hyundai s prodanih po 328 novih automobila. 

U segmentu luksuznih automobila u veljači se trio izjednačio, a svi su na razini mjesečne prodaje 80 do 90 primjeraka. Marka koja u Hrvatskoj sve bolje kotira je Porsche koji je ove godine već prodao 36 automobila i ostvario još bolji tržišni udio od rekordnog iz prošle godine. 

Najtraženiji model u veljači bio je Škoda Octavia kojih je prodano 227, drugi je Fiat Panda (215), a treći VW T-Roc (150). Top pet zaokružuju Dacia Duster (138) i Hyundai Tucson (126).

Udio benzinaca u ukupnoj prodaji je 51.5 posto, a dizelaša 31.3 posto. Hibridi su ostvarili udio od 13.1 posto u ukupnoj prodaji, vozila na plinski pogon tri posto, a električni tek 1.2 posto.