Biznis

pripreme za sezonu

TZ Zadarske županije na inozemnim tržištima predstavlja turističku ponudu

TZ Zadarske županije na inozemnim tržištima predstavlja turističku ponudu
Marko Dimic/PIXSELL

Razdoblje nemogućnosti održavanja klasičnih turističkih sajmova i radionica diljem svijeta se i dalje nastavlja, no turistička promocija Zadarske županije se ipak intenzivno odvija virtualno.

Planirani su nastupi na najznačajnijim sajmovima koji su u međuvremenu radi pandemije otkazani, i to u Njemačkoj – CMT Stuttgart (najveći kamping sajam u Europi), FREE München (značajni opći sajam), ITB Berlin (najveći poslovni sajam u Europi), a u Nizozemskoj VAKANTIEBEURS (opći turistički sajam za zemlje Beneluksa).   

Turistička zajednica Zadarske županije će turizam i cjelokupnu ponudu Zadarske županije promovirati putem online platforme „Croatia Get2Gether“ odnosno nizom virtualnih prezentacija i radionica koje organizira Hrvatska turistička zajednica. Tako su za veljaču, ožujak i travanj predviđene prezentacije Zadarske regije i definirani datumi održavanja prezentacija za agente iz Slovenije, Poljske i Italije, a pripremaju se još i prezentacije za Beč, München i Bruxelles.

Predstavljanje je predviđeno na način da se sudionicima prikažu brojne ljepote Zadarske županije osobito raznolikost prirode i netaknuta zaštićena područja, gradovi, otoci, primorska i mjesta u zaleđu, kultura, atrakcije, gastronomija, različite mogućnosti smještaja i izleta, doživljaja i sl. Također će se prezentirati i mogućnosti za obiteljski odmor, aktivni odmor, posebice biciklizam i pješački turizam, te niz drugih ideja i preporuka za provođenje odmora u našoj županiji. Svakako će na navedenim prezentacijama biti govora i o epidemiološkim mjerama, sigurnosti naših destinacija i protokolima tijekom realizacije budućih turističkih putovanja.    

Ohrabruje činjenica da naši partneri iskazuju veliki interes za predstavljanjem naše županije i na ovakav način te da ipak imamo mogućnost učinkovite promocije na našim najznačajnijim tržištima“, istaknula je Mihaela Kadija, direktorica Turističke zajednice Zadarske županije. „Prilika je to da, pored klasičnog predstavljanja brojnih mogućnosti koje naša županija različitim turistima pruža, istaknemo kao prednost našu spremnost i sigurnost naših destinacija koja je i ranije našim gostima bila pri vrhu prioriteta, a zahvaljujući čemu je Zadarska županija i u prošloj kriznoj godini ostala među vodećim hrvatskim turističkim regijama.


Reci što misliš!

  Vezane vijesti