kampanja u punom zamahu
Booking.com potiče ponovnu rezervaciju smještaja u Hrvatskoj
Ovaj tjedan Booking.com je pokrenuo kampanju kako bi potaknuo korisnike u Hrvatskoj koji su trebali otkazati rezervacije unutar svoje države zbog vladinih ograničenja putovanja uslijed koronavirusa (COVID-19) da, kad opet postane sigurno putovati, rezerviraju smještaj u istom objektu.
Kako bi potaknuo putnike da ponovno rezerviraju isti
objekt, Booking.com ponudit će im 15% nagrade (do
100 EUR) nakon ostvarenog boravka, koja će vrijediti za
rezervacije napravljene do 31. prosinca 2020. i s datumom odjave
do 30. travnja 2021. godine. Osim toga, Booking.com neće
naplatiti proviziju za rezervacije napravljene u sklopu ove
kampanje, a sve u cilju pružanja dodatne podrške partnerima koji
pružaju uslugu smještaja.
Ova objava uslijedila je nakon pokretanja raznih drugih inicijativa osmišljenih kako bi se partnerima pomoglo u ovim izazovnim vremenima, ali i u trenutku kada putnici diljem svijeta polako počinju razmišljati o putovanjima.
Ove inicijative omogućuju da smještajne jedinice na jednostavan način ukažu na mjere opreza koje objekt donosi vezano za koronavirus (COVID-19) na stranici objekta. Također, ne naplaćuje se provizija za otkazane rezervacije, rezervacije s izmijenjenim datumima kao i one kompenzirane vaučerom zbog vladinih ograničenja putovanja u određenim područjima. Nova pravila će se primjenjivati retroaktivno, gdje je prikladno. Booking.com je uveo i alat kojim partnerima omogućuje veću fleksibilnost u primjeni njihovih pravila i načina rada i promiče njihovu uporabu kako bi pomogao objektima da iskoriste potražnju korisnika koji žele fleksibilnost u ova neizvjesna vremena.
„Svi mi u sektoru putovanja imamo istu želju: da turistička branša preživi ovu krizu.“ rekao je Arjan Dijk, Viši potpredsjednik i Direktor odjela marketinga u Booking.com-u.
„Neumorno radimo na tome da partnerima vratimo potražnju, inspiriramo putnike i nagradimo ih zato što podržavaju lokalne tvrtke kako bismo, kada dođe pravo vrijeme, mogli nastaviti olakšavati svima da istraže svijet.“
Iako su mnogi u ovim izazovnim vremenima možda stavili pauzu na putovanja, uz ove inicijative Booking.com se nada da će olakšati korisnicima u Hrvatskoj da izravno podrže svoje omiljene lokalne smještajne objekte, ali i partnerima da privuku buduću potražnju kada putnicima opet bude sigurno istraživati svijet.
Vezane vijesti
-
Nema slovenske fešte bez Modrijana, a nema ni Slovenskog Vikenda bez Modrijana!
-
Priredbu Dani Gospe Loretske 2024. tradicionalno priređuje Društvo zadarskih Arbanasa od 1994. godine.
-
Juniori KK Zadar nakon osvajanja Juniorske lige Dalmacije kreću u borbu za obranu naslova prvaka države.
-
Znanje i ljepota njihovo je geslo. U skladu s tim završena je i obnova južnog dijela fasade obrtničke škole Gojka Matuline u Zadru
Izdvojeno
-
Prvi svibanjski tjedan nastavit će se promjenjivim i svježijim vremenom, osobito do subote uz povremenu kišu, često u obliku i izraženijih pljuskova s grmljavinom.
-
Baby Lasagna istaknuo se u još jednoj kategoriji, naime “Rim Tim Tagi Dim”, jedina je pjesma na Eurosongu 2024. koju je napisao samo jedan autor, navodi Eurovision Charts.
-
U nedjelju, 28. travnja adrenalinski park je otvoren za posjetitelje od 10:00-18:00 sati.
-
Čišćenje šuma i parkova, sadnja biljaka i stabala, sakupljanje pomoći za one potrebite, ali i širenje radosti i ljubavi, sve su to dobra djela koja su deseci tisuća volontera diljem Hrvatske činili ovoga travnja.
Reci što misliš!