adris grupa
Cromaris ostvario daljnji rast prodaje i izvoza
Cromaris je u 2019. godini ostvario prodaju od 9.557 tona ekvivalenta svježe ribe, što je rast od osam posto. Ukupna količina prodanih proizvoda iznosi 8.761 tona i za sedam posto je veća od prošlogodišnje.
Količinska prodaja na izvoznim tržištima porasla je za sedam posto, od čega najviše na talijanskome i austrijskome tržištu.
Na inozemnim tržištima ostvaruje se 79 posto količinske prodaje i 80 posto prihoda od prodaje. U uvjetima snažnoga dampinga konkurencije na ključnim izvoznim tržištima ostvaren je porast prosječnih cijena od jedan posto.
U skladu s rastom količina i cijena u 2019. godini ostvaren je porast prihoda od prodaje za osam posto.
Prihodi od prodaje diferenciranih proizvoda, prije svega svježe očišćene i pakirane ribe, porasli su za 23 posto. Kao što je spomenuto, proizvodi visoke dodane vrijednosti trenutno čine 44 posto udjela u ukupnoj prodaji, što je pet postotnih bodova više u odnosu na prethodnu godinu, i u skladu je s Cromarisovom strategijom diferencijacije. Poslovanje u 2019. godini obilježila su znatna ulaganja u organizaciju, osobito jačanje tržišnih službi. Ulaže se i u razvoj i prepoznatljivost robne marke Cromaris, nove inovativne proizvode te logistiku. Krajem 2019. godine poznatost robne marke Cromaris u Hrvatskoj iznosila je 67 posto, što je četiri postotna boda više u odnosu na prethodnu godinu.
Cromaris je u 2019. godini ostvario neto dobit u iznosu od 6,5 milijuna kuna. Brz rast i razvoj tvrtke zahtijevao je visoka ulaganja u proizvodne kapacitete te radni kapital s obzirom na trajanje proizvodnog ciklusa od približno dvije i pol godine.
Stoga je početkom 2019. godine obavljena dokapitalizacija tvrtke u iznosu od 110 milijuna kuna.
Nužno je osigurati kapacitete za preradu kako bi se ostvario daljnji rast proizvoda dodane vrijednosti, što je ujedno element strategije diferencijacije. U pripremi je projekt izgradnje tvornice za preradu ribe.
Izdvojeno
-
Pročitajte dnevni horoskop i doznajte što vam za današnji dan predkazuju zvijezde
-
Učenici OŠ Voštarnica su se, kao i svake godine, posebno potrudili i izradili ukrase za božićnu jelku koju su na dan sv. Lucije došli okititi sa svojim nastavnicama.
-
Na pozornici su se izredali izvođači različitih dobnih skupina i glazbenih stilova i tako ukazali na osobitosti vlastitih kultura, ali i na doprinos glazbe u stvaranju zajedništva i poticanju što kvalitetnije integracije.
-
Stručnjaci iz KAYAK-a anketirali su ljude diljem Ujedinjenog Kraljevstva kako bi ustanovili koje poklone smatraju najgorima i ne žele ih dobiti za Božić.
Reci što misliš!