Biznis

očuvanje medijske industrije

Oglašavanje i tržišno komuniciranje potrebno usmjeriti na naše medije

Oglašavanje i tržišno komuniciranje potrebno usmjeriti na naše medije
Shutterstock

Hrvatska udruga poslodavaca apelira na sve subjekte da u skladu s mogućnostima i stručnim preporukama održavaju razinu tržišnog komuniciranja.

Hrvatski mediji i reklamne agencije (svi oni koji u Hrvatskoj djeluju i zapošljavaju, bez obzira na porijeklo vlasništva) proteklih tjedana prolaze najteže dane u povijesti naše industrije i države, suočavajući se sa smanjenjima oglasnih budžeta u prosjeku i do 70% u odnosu na razdoblje prije krize uzrokovane pandemijom koronavirusa.

Želimo istaknuti važnost izražavanja podrške hrvatskoj medijskoj i reklamnoj industriji u ovim izazovnim trenucima za sve nas i predlažemo da se svi oglasni budžeti u cijelosti usmjere na lokalne medije, kako bismo time učinili ono što je društveno odgovorno u trenucima ovakve distrupcije. Na taj način svi doprinosimo održanju gospodarskih aktivnosti u Republici Hrvatskoj, ali i podržavamo hrvatske medije u vrlo važnoj zadaći istinitog, odgovornog i pravodobnog informiranja. To je tim važnije kada znamo da se u ovoj krizi više nego ikad raznim kanalima šire lažne vijesti i opasne dezinformacije.

Predlažemo da se kroz konsenzus struke, tvrtki – oglašivača, preporuke strukovnih agencija kao i svih bitnih aktera na tržištu napravi maksimum da se takvi budžeti preusmjere tijekom trajanja (ekonomske) krize na lokalne medije, lokalne oglašivačke mreže i druge lokalne marketinške tvrtke. Osim što je to strukovno prihvatljivo, predstavlja i minimum solidarnosti s obzirom na ukupnu situaciju kao i naš zajednički, presudni cilj da sačuvamo svako radno mjesto. A radna mjesta novinara, urednika pa i svih drugih stručnjaka u marketingu imaju itekako važnu ulogu, ne samo kao pojedinci koji će svoju plaću „potrošiti“ u Hrvatskoj već i kao bitan faktor u društvu.  U ovim kriznim vremenima, naš zajednički cilj je da sačuvamo i gradimo lokalno tržište i ekonomiju na sve moguće načine, kao što to rade različitim metodama i druge države.

Hrvatski mediji ovih su dana posebno angažirani na artikuliranju interesa svih gospodarskih subjekata i nastojanjima da se, održavanjem ekonomskih aktivnosti i usuglašavanjem potrebnih mjera učini sve što moguće kako bismo zaštitili interese cjelokupne zajednice. Stoga se i na ovaj način priključujemo apelima za solidarnost i suradnju svih dionika u društvu, pogotovo apelirajući da se učini sve kako bi se zaštitila radna mjesta i socijalni status svih građana, a što u ovom trenutku možemo postići osobito zalažući se za lokalnu potrošnju, od poljoprivrede i proizvodnje do najrazličitijih usluga.

 


Reci što misliš!