Biznis

edukacija u kneževoj palači

Dobar turistički proizvod mora objedinjavati osjetila!

Dobar turistički proizvod mora objedinjavati osjetila!

Stvaranje i marketing novog turističkog proizvoda temelj su uspješne turističke priče koju prati i puno truda, inovativnosti i suradnje - zaključak je to seminara održanog u ponedjeljak, 2. prosinca 2019. u Kneževoj palači u Zadru.

Kako je održavanje seminar "Stvaranje i marketing novog turističkog proizvoda" jedna od aktivnosti u sklopu provedbe projekta ADRION 5 SENSES okupljene je na samom uvodu pozdravila Nika Cohen, viša stručna suradnica u Agenciji za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA. Naime, upravo je Agencija ZADRA NOVA jedini hrvatski partner u ovom međunarodnom projektu kojim se potiče stvaranje turističkih proizvoda koji stimuliraju svih pet osjetila turista.

„U okviru projektne aktivnosti stvaranja Brenda jadransko jonske regije ZADRA NOVA organizirala je Seminar kako bih približila dionicima marketinške strategije turističkih proizvoda i usluga. Za tehničku pomoć pri pripremi i provedbi Seminara angažirali smo obrt za usluge i savjetovanje u turizmu Feel Croatia na čelu s Ivanom Surać ujedno i moderatorom cjelokupnog događaja. Primjerima dobre prakse Zadarske županije nastojali smo predočiti uspješne marketinške strategije te iz prve ruke saznati kako su se proizvođači nosili s eventualnim problemima i kako su ih riješili.“ - pojasnila je voditeljica projekta Nika Cohen. 

Uspješnu pašku priču potvrđenu nagradama predstavila je Martina Pernar Škunca iz Paške sirane , a jedinstveni ninski cvijet soli Ivan Ivanac iz Solane Nin. O izazovima s kojima se susreo pri plasiranu na tržište vina i likera od domaćih sorti kao što su maraška ili maraština progovorio je  Mario Fiolić, dok je zlatom ovjenčani maslinar Božo Surać predstavio svoje maslinovo ulje Koruna.

Nije zaboravljena niti smokva, kraljica Mediterana koje je glavni sastojaka delicija brenda Šinjorina Smokva iza kojeg stoji Sandra Babac. Tamara Tomas Dušević predstavila je pak svoj nadasve originalane Adriatic Shell proizvode i Coral wine vina iz mora. A željno iščekivani Mediteranski armerun interaktivni foto brevijar čija objava se uskoro očekuje predstavili su Bruno Ćurko i Stipe Surać. Nakon predstavljanja primjera dobre prakse i turističkih proizvoda koji na najbolji način predstavljaju Zadarsku županiju uslijedili su panel diskusija i zaključak pod stručnim vodstvom Ivane Surać. 

Projekt ADRION 5 SENSES usmjeren je na stvaranje novog turističkog proizvoda koji stimulira svih pet osjetila turista kreiranjem Mape doživljaja s ciljem obuhvaćanja zvukova, boja, tekstura, mirisa i gastronomskih osobitosti transnacionalnog područja. Kroz projekt će se dizajnirati i razviti višejezična web platforma te će se pokrenuti virtualni izložbeni centri kod svakog projektnog partnera. U provedbu projekta uključeno je devet partnera iz osam zemalja – po jedan iz Hrvatske (Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA), Italije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Albanije i Crne Gore, te dva iz Grčke. 

Sredstva projekta ADRION 5 SENSES osigurana su kroz INTERREG V-B Jadransko-jonski program transnacionalne suradnje 2014. – 2020., prioritetna os 2 – Održiva regija. Ukupna vrijednost projekata je 1.437.076,09 eura, dok je budžet ZADRA NOVE 166.696,20 eura. 

 


Reci što misliš!